پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

اکثر افرادی که به دنبال بازسازی و تغییر دکوراسیون منزل خود هستند، به تغییر گچبری سقف خانه و اتاق ها فکر می کنند. هرچه به ایام نوروز نزدیکتر می شویم، تکاپوی افراد به خصوص خانم های خانه برای تغییر دکوراسیون بیشتر می شود. شاید به جرات بتوان گفت که تغییر گچبری سقف خانه یکی از تاثیرگذارترین کارها برای داشتن نمای جدیدی از معماری داخلی خانه است.

بهترین مدل گچبری سقف را چگونه انتخاب کنیم؟

هرچند که انتخاب بهترین مدل گچبری سقف پذیرایی کار ساده ای نیست، اما با توجه به در نظر گرفتن برخی اصول که کارشناسان گروه گچبری هنر برتر متخصص در آن هستند، می توانید بهترین مدل گچ بری سقف پذیرایی را انتخاب نمایید. بازدید و مشاوره گروه گچبری هنربرتر کاملا رایگان می باشد، پس حتما قبل از اجرا رابیتس بندی با این مجموعه تماس (09123216508)بگیرید.

آنچه که اساتید این گروه به آن توجه می کنند، تنها به سلیقه افراد ختم نمی شود. توجه به متراژ و ارتفاع سقف برای اجرای گچبری از نکات فنی مورد توجه اساتید مجرب این گروه می باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با انواع سبک های گچبری سقف بیشتر آشنا شوید. اطلاع از انواع سبک های گچبری، شما را در انتخاب بهترین نوع گچبری سقف بیشتر کمک می کند. البته عده بسیاری از افراد علاقه دارند تا ترکیبی از طرح ها و سبک های مختلف را در خانه خود اجرا کنند.

گچبری سقف چیست؟

شاید برای پاسخ به این سوال نیاز به فکر کردن نداشته باشیم. اما به طور کلی می توان گفت که گچبری سقف عبارت است از استفاده از ابزارها، طرح ها و الگوهای مختلف و تلفیق و ترکیب آنها با هم برای زیباتر کردن سقف مورد نظر. چه مدلی را انتخاب کنیم تا بهترین گچبری سقف را داشته باشیم؟ هر چند که انتخاب گچبری سقف کاری کاملا سلیقه ای است، اما شاید با اطلاع از انواع سبک های گچبری، راحت تر بتوانید مدل گچبری سقف مورد علاقه خود را پیدا کنید. انواع سبک های گچبری عبارتند از:

  • گچبری سقف کلاسیک
  • گچبری سقف نئوکلاسیک
  • گچبری سقف سنتی
  • گچبری سقف مدرن

اگر به دنبال تغییر دیزاین داخلی خانه خود تا قبل از سال نو هستید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا سریعتر بتوانید مدل گچبری سقف پذیرایی خانه خود را برای تغییر دکوراسیون سال جدید انتخاب نمایید.

گچبری سقف کلاسیک

 گچبری سقف کلاسیک

گچبری سقف کلاسیک یعنی ترکیب طرح ها و الگوهای مختلف و شلوغ که شکوه و جذابیت بسیار زیادی دارند. اگر به سقف کاخ ها و عمارت های قدیمی نگاه کرده باشید، حتما برای لحظاتی خیره ماندن به سقف را تجربه کرده اید. هیپنوتیزم کردن افراد خاصیت سبک کلاسیک است. پیچیدگی و آمیختگی طرح ها، نقش ها و الگوها که با هنر دست اساتید گروه گچبری هنر برتر و خلاقیت ناشی از ذهن زیبای این هنرمندان است، عامل خیره ماندن افراد به سقف است. استفاده از رنگ در سبک کلاسیک، روح و حس و حال خاصی به فضای خانه می دهد. البته توجه داشته باشید که این سبک برای پذیرایی های بزرگ و دارای سقف بلند مناسب تر است.

گچبری سقف نئوکلاسیک

گچبری سقف نئوکلاسیک را با مولد سبک مدرن و سبک کلاسیک بدانیم. عده ای از افراد هستند که در لبه مرزها و دسته بندی ها فکر و زندگی می کنند. هم علاقه به گذشته دارند و هم از بودن در دنیای مدرن لذت می برند. ترکیب مدرنیته و کلاسیک در هنر گچبری، منجر به خلق گچبری نئوکلاسیک شده است. ترکیب طرح های کلاسیک با سادگی الگوهای مدرن در گچبری باعث به وجود آمدن تعداد کثیری از مدل های متنوع از گچبری های نئوکلاسیک شده است. کمتر بودن حجم طرح ها در گچبری سقف نئوکلاسیک با به کارگیری خطوط موازی و مورب سبک مدرن، حس تلفیق و ادغام گذشته را با حال در ذهن افراد تداعی می کند.

گچبری سقف سنتی

گچبری را باید هنری جهانی دانست که با ترکیب فرهنگ قومیت ها و ملل مختلف، توانسته فرهنگ آن مردم را بروز دهد. گچبری سقف سنتی هم دقیقا نشات گرفته از هنر، فرهنگ و خلاقیت ذهن اساتید گچبری ایران است. جذابیت طبیعت و ذهن زیبای اساتید گچبری ایرانی منجر به ایجاد سبک گچبری سنتی شد. الهام گرفتن از گل، گلبرگ و بلبل و ترکیب آنها با طرح های اسلیمی، بته و جقه که بیشتر در هنر فرش بافی تجلی می کند، منجر به ایجاد سبک زیبا و فاخر گچبری سنتی ایرانی شد. این نوع گچبری اگرچه که به صورت دستی اجرا می شود و مستقیما با تجربه و تخصص استاد گچبر در ارتباط است، اما در صورتی که به شکل صحیح اجرا شود، حس نوستالژی و غرور را در ذهن همه افراد برمی انگیزد. اگر به نوستالژی علاقه دارید و به شکوه ایرانی بودن خود می بالید و تمایل دارید آن را به دیگران نشان دهید، مدل گچبری سقف پذیرایی سنتی بهترین انتخاب است.

گچبری سقف مدرن

دنیای مدرن امروزه سلایق افراد را به سمت مینیمالیستی و سادگی برده است. گچبری سقف سبک مدرن هم دقیقا جزو همین دسته از سلایق قرار می گیرد. مد و انتخاب افراد جامعه امروزی تنها به طرح ها و الگوهای شلوغ سبک کلاسیک خلاصه نمی شود. عده ای از افراد به طرح های مدرن و بکارگیری زوایا و شکست های مختلف در سقف خانه علاقه دارند. این افراد ترکیب خطوط موازی و نورپردازی به شکل نور مخفی را بیشتر از سایر سبک ها می پسندند. البته در طرح های مدرن هم می توان از اشکال هندسی متنوع و تلفیق ترکیبی این اشکال استفاده کرد تا جذابیت طراحی داخل ساختمان چندین برابر شود.

جهت بازدید، مشاوره و استعلام قیمت با شماره 09123216508 تماس بگیرید.

گچبری سقف ساده و شیک یا گچبری سقف شلوغ و لوکس

گچبری سقف ساده و شیک یا گچبری سقف شلوغ و لوکس

حتما شما هم وقتی در موقعیت انتخاب قرار می گیرید، دچار شک و تردید می شوید. حالا که با سبک های مختلف گچبری سقف آشنا شدید، ممکن است بیشتر سردرگم شده باشید. بهتر است اول سلیقه خود را در نظر بگیرید. اگر احساس می کنید به گچبری سقف پذیرایی با طرح های شلوغ و لوکس علاقه دارید، بهتر است سبک کلاسیک یا نئوکلاسیک را انتخاب کنید. اما اگر علاقه به گچبری سقف ساده و شیک دارید، انتخاب سبک مدرن گزینه مناسبی است. با استفاده از خدمات مشاوره ای اساتید گروه گچبری هنر برتر می توانید انتخابی متناسب با شرایط ساختمان مد نظر خود داشته باشید. اگرچه که مد نظر قرار دادن سلیقه شخصی در انتخاب گچبری های سقف پذیرایی بسیار مهم است، اما توجه به متراژ پذیرایی، ارتفاع سقف و نورگیر بودن خانه نیز از عوامل مهم در انتخاب گچبری مناسب می باشند. ضمنا روش اجرای گچبری نیز می تواند در کیفیت کار و جلوه آن تاثیر بالایی داشته باشد.

انواع روش های اجرا گچبری عبارتند از: 

گچبری به روش پیش ساخته

گچبری سقف پیش ساخته یکی از بهترین روش ها برای ساخت طرح ها و الگوهای مختلف می باشد. گچبری پیش ساخته در قالب هایی از جنس گچ، پلی اورتان و پلی فوم قابل تهیه و ساخت هستند. استفاده از قالب گچی باعث می شود تا ظرافت کار و طرح ها بیشتر نمایان شود و ضمن اینکه با محیط زیست سازگار است. در مقابل اما استفاده از قالب های پلی فومی که از پلی استایرن منبسط شده ساخته می شود، مقرون به صرفه تر است و قابلیت تنظیم بهتری بر روی سقف دارد. البته قالب های از جنس پلی اورتان به راحتی نظافت می شوند و گرد و غبار روی آنها جمع نمی شود. البته از گچبری پیش ساخته برای اجرای قاب بندی های روی دیوار، طرح های سه بعدی و کمربندی نیز استفاده می شود. گل های گوشه سقف و اجرای نور مخفی ها نیز به این روش قابل انجام است.

گچبری به روش دستی

گچبری به روش دستی

اگرچه که گچبری دیوار و سقف به روش پیش ساخته سریعتر و بعضا مقرون به صرفه تر است، اما مزیت های اجرای گچبری سقف با دست ظرافت و دقت بالای کار است. البته نباید فراموش کرد که تخصص و هنر استاد گچبری در اجرای دقیق و ظریف کار به روش دستی اهمیت بسیار زیادی دارد.

خوشبختانه اساتید متخصص و باتجربه گروه گچبری هنر برتر به شکلی کاملا دقیق و متبحرانه امکان اجرای گچبری به روش دستی را بر روی سقف و دیوار دارند. ضمنا نمونه کارهای قبلی و پروژه های در حال اجرا نیز قابل بازدید می باشند. البته نکته مهمی که در اجرای گچبری سقف به روش دستی باید به آن اشاره کرد، زمانبر بودن پروسه اجرا است. البته کیفیت کار نهایی در روش دستی بسیار بالاتر و ظریف تر از گچبری پیش ساخته است. بنابراین پرداخت هزینه بیشتر توجیه پذیر و ارزشمند است.

 کلام آخر

با توجه به توضیحات ارائه شده در مطلب فوق در رابطه با انواع سبک های گچبری سقف و ویژگی های هر کدام از آنها، انتخاب بهترین سبک گچ بری سقف به سلیقه و دکوراسیون داخلی خانه شما بستگی دارد. گروه گچبری هنر برتر به عنوان تیمی متخصص، کاملا حرفه ای و با تجربه امکان اجرای هر نوع مدل گچبری سقف پذیرایی جدید با بالاترین کیفیت و دقت را دارد. البته روش های اجرای هر مدل گچ بری سقف به دو دسته پیش ساخته و دستی تقسیم بندی می شود. البته انتخاب اینکه کدام یک از روش های اجرای گچبری دیوار و سقف را می پسندید به عهده شماست. هر چند که اساتید گروه گچبری هنر برتر با توجه به سابقه بلند مدت و درخشان خود در زمینه اجرای پروژه های بزرگ گچبری، می توانند نظرات و مشاوره کارشناسی را به صورت رایگان به کارفرمایان عزیز ارائه دهند. ضمنا بازدید از پروژه های در حال انجام گروه گچبری هنر برتر امکان پذیر است. جهت ارتباط با مجموعه گچبری هنربرتر با شماره 09123216508 تماس بگیرید.

سایت گچبری هنربرتر: honarebartar.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/p1XjnGgW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه