یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین شرکت طراحی سایت و سئو چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

همان طور که می دانید نخستین نتایج صفحه اول گوگل و دیگر موتورهای جستجو، بیشترین بازدیدها را به خود اختصاص می دهند. بهینه سازی و طراحی اصولی، اصلی ترین دلیل افزایش رتبه یک وب سایت در موتورهای جستجو و ترافیک طبیعی آن است. با وجود این، هدف از سئو تنها افزایش ترافیک یک وب سایت نیست. در واقع بالا رفتن آمار بازدید از سایت نقش پررنگی در افزایش درآمد شما نیز دارد.

فرایند بهینه سازی سایت فراتر از توجه به کلمات کلیدی و روش های سنتی لینک سازی است. صرف نظر از نوع کسب وکارتان نیاز دارید تا برای افزایش سرمایه و بازگشت هزینه های مرتبط با بهینه سازی، در هنگام طراحی سایت از استراتژی های سئو به درستی بهره بگیرید.

اما بدون تردید تمامی افراد تخصص لازم در این زمینه را ندارند و باید از شرکت های حرفه ای کمک بگیرند. بنابراین در این مقاله چند ویژگی شرکت طراحی سایت مجرب را توضیح می دهیم تا چنین شرکتی را آگاهانه تر انتخاب کنید.

سه ویژگی شرکت طراحی سایت حرفه ای

وجود شرکت های فراوانی که با هدف طراحی و سئو سایت تاسیس شده اند، از اصلی ترین عوامل سردرگمی متقاضیان در هنگام یافتن بهترین گزینه به حساب می آید. توجه به معیارهای زیر امکان یافتن یک شرکت حرفه ای فعال در زمینه طراحی سایت و سئو را برای شما امکان پذیر خواهد کرد:

1. میزان تخصص و تجربه شرکت

توجه به میزان تخصص و تجربه، اولین و ساده ترین روش برای یافتن مناسب ترین شرکت طراحی سایت محسوب می شود. در بعضی موارد متخصصان سئو بهترین نکات و استراتژی های افزایش رتبه سایت را در اختیار شما قرار می دهند، اما در زمان اجرای این استراتژی ها با مشکل مواجه می شوند. تخصص با تجربه به دست می آید. بنابراین یک شرکت سئو قابل اعتماد باید از سوابق اجرایی موفقی برخوردار باشد.

پیشنهاد می کنیم که قبل از واگذار کردن طراحی و سئو سایت خود، نمونه کارهای طراحی فروشگاه اینترنتی و دیگر پروژه های آن شرکت را مشاهده کنید. به این ترتیب می توانید از میزان تجربه کارمندان آن در زمینه اجرایی کردن استراتژی های تخصصی مطلع شوید. همچنین بهتر است نظر مشتریان قبلی آن شرکت را جویا شوید و ببینید پیش از شما با چه کسانی همکاری داشته اند.

2. پایبندی به دستورالعمل های گوگل و سایر موتورهای جستجو

یک شرکت سئو مجرب به تکنیک های سئو کلاه سفید (white hat) پایبند است. این تکنیک ها طبق قوانین موتورهای جستجو پیاده سازی می شوند. برای مشاهده نتیجه تکنیک های سئو کلاه سفید در افزایش رتبه سایت، به زمان زیادی نیاز دارید، اما می توانید از تاثیر بلندمدت آن ها مطمئن باشید.

تکنیک های سئو کلاه سیاه (black hat) تکنیک هایی غیراخلاقی اند که شیوه تاثیرگذاری آن ها بر بهینه سازی سایت دقیقا برعکس روش سئو کلاه سفید است.

در واقع با استفاده از این تکنیک ها آمار بازدید از سایت به سرعت افزایش پیدا خواهد کرد. با وجود این امکان شناسایی این تکنیک ها توسط موتورهای جستجو رتبه وب سایت و سودآوری کسب وکار شما را با خطر مواجه می کند.

3. ارائه نقشه راه مشخص

ارائه یک نقشه راه و استراتژی مشخص، یک ویژگی شرکت طراحی سایت معتبر است. در حقیقت شرکت های تخصصی بهینه سازی و طراحی سایت پیش از آغاز کار یک استراتژی یا نقشه راه جامع به شما ارائه می دهند. این استراتژی بخش هایی مانند سئو داخلی و خارجی سایت، سئو محلی local SEO و سئو تکنیکال را شامل می شوند.

هیچ یک از شرکت های طراحی و سئو از اهداف و روش های یکسانی پیروی نمی کنند. در نتیجه یک شرکت حرفه ای باید از توانایی شخصی سازی استراتژی خود منطبق با نیازهای تجارت شما و کاربران وب سایتتان برخوردار باشد.

سئو داخلی و خارجی

چند ویژگی شرکت طراحی سایت که باید به آن دقت کنید

کمک گرفتن از بهترین شرکت طراحی سایت به شما کمک می کند بازدیدکنندگان سایت خود را به مشتریان دائمی تبدیل کنید. چند ویژگی شرکت طراحی سایت حرفه ای که آن را متمایز از رقبا می کند و باید به آن ها دقت کنید، عبارتند از:

1. برخورداری از تیم متخصص و حرفه ای

یک شرکت حرفه ای باید از تیمی متشکل از متخصصان طراحی و سئوی ماهر و مجرب، نویسندگان خلاق و مستعد، متخصصان لینک سازی و متخصصان فنی برخوردار باشد. رهبری قوی و کار تیمی حرفه ای در چنین شرکتی، تضمین کننده طراحی و بهینه سازی صحیح و اصولی وب سایت شما است.

با سپردن طراحی و سئو به متسون آنلاین، بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای از بهینه سازی فنی، ایجاد محتوای کاربرپسند و افزایش رتبه وب سایت خود آسوده خاطر خواهید بود.

2. داشتن رویکرد مشتری محور

داشتن تجربه ای عالی میان مشتریان و صاحبان مشاغل اطمینان بخش یک رابطه کاری بلندمدت است. آگاهی از این موضوع یک ویژگی شرکت طراحی سایت حرفه ای به شمار می رود. توجه به اهداف تجاری و ارائه استراتژی منطبق با این اهداف، جویا شدن بازخورد کاربران، انعطاف پذیری و تغییر استراتژی در صورت نیاز، از دیگر ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت محسوب می شوند.

3. تناسب خدمات شرکت با نیاز شما

فعالیت های بعضی از شرکت های طراحی و سئو تنها به بهینه سازی سایت محدود نمی شود. تولید محتوا، تشکیل کمپین های بازاریابی و فعالیت در رسانه های اجتماعی از دیگر خدماتی است که توسط بعضی از این آژانس ها ارائه می شود.

توجه به تناسب خدمات و ویژگی های شرکت طراحی سایت با نیازهای شما باعث می شود تا بهترین گزینه را از میان شرکت های پرشمار طراحی و سئو انتخاب کنید.

سئو محلی local SEO

زنگ هشدارهایی که زمان انتخاب یک شرکت طراحی و سئو سایت باید به آن ها دقت کنید

شنیدن این جمله ها و عبارت ها را به عنوان ویژگی شرکت طراحی سایت نامطمئن در نظر بگیرید:

  • ما رسیدن سایت شما به رتبه یک گوگل را تضمین میکنیم.
  • ما میتوانیم طی یک هفته رتبه شما را در موتورهای جستجو افزایش دهیم.
  • ما از توانایی تدوین استراتژیهای جادویی برخورداریم.

این وعده ها بخشی از نقل قول های رایجی هستند که توسط آژانس های غیرمعتبر سئو و بهینه سازی سایت به مشتریان گفته شده اند. تمامی افراد متخصص می دانند که افزایش یک شبه رتبه سئو سایت موضوعی غیرممکن است.

کسانی که با دادن این وعده ها قصد جذب مخاطب را دارند، از تکنیک های سئو سیاه برای افزایش رتبه بندی وب سایت ها استفاده می کنند. اما به کارگیری این تکنیک ها به از دست رفتن رتبه بندی سایت شما در زمانی کوتاه یا جریمه آن از سوی گوگل و موتورهای جستجو منجر خواهد شد. در صورت مواجهه با وعده های زیر مراقب کلاهبرداری شرکت های نامطمئن باشید:

  • اگر شرکت به شما قول داده است که از کلمات کلیدی در همه بخشهای سایت استفاده کند، جانب احتیاط را رعایت کنید. کلمات کلیدی باید به صورت طبیعی در متن قرار گیرند و برای خوانندگان معنا و مفهوم داشته باشند.
  • اگر شرکت موردنظر پیشنهاد می کند که متنی را در وب سایت از دید خوانندگان پنهان کنید، این موضوع را یک زنگ هشدار در نظر بگیرید. محتوای سایت باید برای کاربران واضح و شفاف باشد.
  • ارائه پیشنهادهایی مبنی بر خرید لینک با هدف دریافت لینکهای داخلی و خارجی بیشتر، یک ویژگی شرکت طراحی سایت نامعتبر است. توجه کنید که پیوندها و لینک های باکیفیت و ارزشمند از ارتباط های حقیقی به دست می آیند.
  • اگر شرکت مدنظر شما از معرفی ابزارهای بهینهسازی و سئو سایت خودداری می کند، این موضوع را یک هشدار بدانید.
  • در صورتی که وب سایت شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی و بهینه سازی در موتورهای جستجو رتبه مناسبی ندارد، اسم آن را از فهرست خود خط بزنید. شرکتی که نمی تواند رتبه خود را در گوگل افزایش دهد، قادر به افزایش رتبه شما نیز نخواهد بود.
  • برقرار نکردن ارتباط شفاف در ساعات مشاوره، خودداری از برقراری ارتباط و ارائه توضیحات مبهم درباره استراتژیهای اتخاذشده برای افزایش رتبه سایت، از دیگر ویژگی های یک شرکت نامطمئن هستند.

چطور یک شرکت طراحی سایت معتبر را بشناسید

آشنایی با ویژگی یک وب سایت موفق یکی از مراحل ابتدایی آشنایی با ویژگی شرکت طراحی سایت معتبر است. شناخت نقاط قوت سایت های نخستین صفحات موتورهای جستجو به شما امکان می دهد تا نیاز خود را از طراحی و بهینه سازی سایت بشناسید و آن را با متخصصان سئو در میان بگذارید. بهترین شرکت طراحی سایت به شما کمک می کند سایتی با ویژگی های زیر داشته باشید:

1. طراحی و دیزاین جذاب

کاربرانی که به وب سایت شما مراجعه می کنند، در نگاه اول با نحوه طراحی و دیزاین آن مواجه می شوند. متناسب بودن طراحی و کاربرد سایت به تعامل هرچه بیشتر کاربران با محتواهای درج شده منجر خواهد شد. این موضوع یکی از اصلی ترین علت های ضرورت کمک گرفتن از شرکت های متخصص برای طراحی سایت است. استفاده از رنگ های هماهنگ و فونت نوشتاری جذاب از ابتدایی ترین ویژگی های یک وب سایت موفق به شمار می روند.

به همین علت بسیاری از مشتریان متسون آنلاین با دیدن نمونه کارهای جذاب و خیره کننده این شرکت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس را به تیم حرفه ای آن می سپارند.

طراحی و سئو سایت با متسون آنلاین

2. هدف و عملکرد شفاف

هر وب سایتی هدف متفاوتی را دنبال می کند. با وجود این، هدف اصلی از طراحی انواع وب سایت کمک به کاربران برای دسترسی آسان به خواسته ها و برطرف کردن نیازهای آن ها است. طراحان متخصص در هنگام طراحی هر صفحه از سایت به علت مراجعه کاربران به صفحات توجه می کنند. طراحی صفحه، محتواها و فراخوان به عمل ها با توجه به این موضوع انجام می شود.

3. توجه به اصول سئو

توجه به اصول سئو و پیاده سازی آن ها از دیگر دلایلی است که به موفقیت یک وب سایت کمک می کند. روش های زیادی به منظور اعمال اصول بهینه سازی سایت وجود دارند که از آن جمله می توانیم به مواردی مانند جستجوی کلمات کلیدی مناسب، بهینه سازی فنی و لینک سازی اشاره کنیم.

سخن نهایی

شناخت مهم ترین و ضروری ترین ویژگی شرکت طراحی سایت بر افزایش موفقیت و افزایش رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو تاثیر چشمگیری دارد. توجه به میزان تخصص و تجربه شرکت ها، پایبندی به اخلاقیات و تناسب فعالیت آن ها با نیازهای شما، یافتن بهترین آژانس طراحی و بهینه سازی سایت را تسهیل می کند.

در این مقاله علاوه بر بررسی ویژگی های شرکت های معتبر و غیرمعتبر طراحی و سئو سایت، به طور خلاصه گفتیم یک سایت خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد. با توجه به این نکات می توانید به سادگی بهترین آژانس طراحی و بهینه سازی سایت را از میان گزینه های پرشمار موجود انتخاب کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rLGz3L8O
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه