شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

اپلیکیشن کد تخفیف چیست؟

در دنیای امروز، خرید آنلاین به بخشی از سبک زندگی عموم مردم تبدیل شده است. بسیاری از افراد برای خرید لوازم مصرفی از مواد غذایی تا محصولات مراقبت از پوست و مو و از انواع پوشاک تا محصولات دیجیتالی، به فروشگاه های اینترنتی مراجعه می کنند. از سوی دیگر به دلیل وجود فضای رقابتی بین این فروشگاه ها، مراکز برتر انواع کد تخفیف را از طریق سایت های واسطه مانند آفرتو در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. برخی از این سایت ها برای ارائه آسان تر این کدها دارای اپلیکیشن هستند تا مشتریان بتوانند در هر زمانی این کدها را از طریق اپلیکیشن موبایل نیز دریافت کنند. در این مطلب با بهترین اپلیکیشن کد تخفیف آشنا می شویم.

معرفی بهترین اپلیکیشن کد تخفیف برای خرید ارزان از فروشگاه های اینترنتی

کدام سایت های کد تخفیف دارای اپلیکیشن هستند؟

سایت های فراوانی در این ایران کدهای تخفیف مجموعه های گوناگون را عرضه می کنند. در زمان انتخاب سایت کد تخفیف بهتر است مجموعه ای را انتخاب کنید که دارای زیرساخت تخصصی برای این کار باشد. همچنین تنوع کدهای تخفیف اهمیت بالایی دارد تا بتوانید همه کدها را از یک مجموعه دریافت کنید. در بین این سایت ها فقط چند مجموعه دارای اپلیکیشن اختصاصی هستند. مزیت ارائه اپلیکیشن کد تخفیف در این است که مشتریان فروشگاه های اینترنتی می توانند در هر زمان و به راحتی از طریق تلفن های همراه و اپ موبایل، به جدیدترین کدهای تخفیف دسترسی داشته باشند. از جمله این مجموعه ها می توان به آفرتو، موپُن، تخفیفان، کوتخفیف و تاپ کوپن اشاره کرد.

چرا آفرتو بهترین اپلیکیشن کد تخفیف را دارد؟

آفرتو یکی از برترین سایت های ارائه کد تخفیف در ایران است. سایت کد تخفیف آفرتو دارای زیرساخت مهندسی شده برای ارائه این کدها و نیز انواع کد هدیه و کد معرف صرافی های ارز دیجیتال و کارگزاری ه است. آفرتو همچنین برای راحتی کاربران خود اپلیکیشن اختصاصی موبایلش را برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS ارائه کرده است. بنابراین کاربران می توانند با دانلود رایگان و نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی های اندروید، آیفون و نیز تبلت ها از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

اپلیکیشن کد تخفیف آفرتو

اپلیکیشن کد تخفیف آفرتو تنها 23 مگابایت حجم دارد و برای کارکرد مناسب به طور مداوم به روزرسانی می شود. از سوی دیگر این نرم افزار موبایلی دارای طراحی کاربر پسند است و کاربران به راحتی می توانند در آن سایت های مورد نظر خود و کدهای تخفیف آن ها را از طریق بخش دسته ‎بندی ها پیدا کنند. از طرف دیگر امکان جستجوی مجموعه بر اساس نام آن نیز در اپلیکیشن وجود دارد.

کدهای تخفیف کدام فروشگاه ها در اپ آفرتو قابل دریافت هستند؟

یک مزیت بسیار مهم برنامه کد تخفیف آفرتو این است که با استفاده از آن به کدهای تخفیف طیف بسیار بیشتری از فروشگاه های اینترنتی و برندها دسترسی خواهید داشت. تنوع این سایت ها در حدی است که برای هر زمینه از نیازهای کاربران، کد تخفیف رایگان چندین مجموعه معتبر و برتر در این اپلیکیشن قرار داده شده اند. همچنین امکان دریافت کد تخفیف اسنپ و تمامی زیرمجموعه های آن از طریق این اپ وجود دارد.

کدهای تخفیف فروشگاه ها در اپ آفرتو

در ادامه برخی از این گروه ها را بر اساس محصولات ارائه شده با هم مرور می کنیم:

  • کدهای تخفیف سایت ها و نرم افزارهای عرضه آنلاین غذا مانند دیجی جت و اسنپ فود
  • کدهای تخفیف سایت های عرضه محصولات سوپرمارکتی مانند پینکت، اسنپ مارکت، اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت
  • کدهای تخفیف تاکسی های آنلاین، پیک های موتوری دیگر مجموعه های حمل ونقل و باربری
  • کدهای تخفیف سایت های ارائه دهنده خدمات آموزشی
  • کدهای تخفیف اپراتورهای موبایل و شبکه اینترنت
  • کدهای تخفیف سرویس های استریم فیلم و سریال و موسیقی
  • کدهای تخفیف فروشگاه های اینترنتی پوشاک و اکسسوری لباس مانند بانی مد و دیجی استایل
  • کدهای تخفیف سایت های پت شاپ
  • کدهای تخفیف فروشگاه های عرضه کننده موبایل، لپ تاپ و لوازم جانبی رایانه و موبایل مانند تکنولایف و مقداد آی تی
  • کدهای تخفیف فروشگاه های اینترنتی انواع لوازم خانگی
  • کدهای تخفیف وب سایت های ارائه دهنده خدمات میزبانی سایت مانند سون هاست و پارس پک
  • کدهای تخفیف سایت های عرضه کننده انواع افزونه ها و قالب های وردپرس مانند راستچین و ژاکت
  • کدهای تخفیف فروشگاه های کتاب و لوازم تحریر

اپلیکیشن آفرتو را از کجا دانلود کنیم؟

در حال حاضر چندین اپ استور مشهور ایرانی، اپلیکیشن آفرتو را برای دانلود کاربران در فهرست نرم افزارهای خود قرار داده اند. برای مثال شما می توانید نرم افزار اندروید آفرتو را از اپ استورهای مایکت و بازار دانلود کنید. همچنین امکان دانلود رایگان نرم افزار IOS آفرتو از اپ استورهای اناردونی، آی اپس، سیب ایرانی سیب چه و سیب اپ نیز وجود دارد.

خریدش از تو تخفیفش با آفرتو

با نصب اپلیکیشن آفرتو ارزان خرید کنید

سایت آفرتو به عنوان یکی از پلتفرم های تخصصی عرضه کدهای تخفیف اقدام به انتشار نسخه موبایلی پلتفرم خود کرده است. با دانلود رایگان و نصب این نرم افزار بر روی گوشی های اندروید و آیفون می توانید به تمامی کدهای تخفیف ارائه شده در این مجموعه دسترسی داشته باشید. کدهای تخفیف اپلیکیشن آفرتو همگی دارای اعتبار هستند و همچنین با به روزرسانی های مداوم، کدهای تخفیف جدید در این نرم افزار کاربردی قرار می گیرند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/UpUkyAE3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه