دوشنبه, ۵ مهر(۷) ۱۴۰۰ / Mon, 27 Sep(9) 2021 /
           
فرصت امروز
این چند ترفند ساده شما در تمام روز سر پا نگه می دارد

20 راهکار برای افزایش انرژی بدن در محل کار (اینفوگرافی)

3 سال پیش ( 1397/3/23 )
پدیدآورنده : نسیم حسینی  


    به قلم: رز لیدم

همۀ ما، چه از دسته ای باشیم که شبها تا دیروقت کار می کنند و چه از دسته ای که صبح زود سر کار می روند، بارها دیده ایم که انرژی مان در طول روز افت می کند، ولی خوشبختانه راه هایی هم برای افزایش و تقویت آن هست.

اولین قدم برای کسب انرژی بیشتر این است که ساعت فردی بدن یا «الگوی خواب» خود را بشناسید. زمان بیدار شدن و خوابیدن و نوع شخصیتی شما به تعیین الگوی خواب کمک می کند. برای مثال، افرادی که خود را درون گرا، باهوش، جزئی نگر یا کمال گرا توصیف کرده و بیشتر مایلند صبح زود بیدار شوند و قبل از نیمه شب بخوابند «دلفین» هستند. انرژی دلفین دارای نوسان بوده و بهترین بازۀ زمانی تمرکزش بین ساعات 3 تا 6 بعداز ظهر است. در مقابل، اگر دوست دارید دیروقت بخوابید و دیروقت هم بیدار شوید و به عنوان فردی خلاق، دمدمی مزاج یا عاشق هیجان و ماجراجویی شناخته می شوید، ممکن است یک «گرگ» باشید. گرگ ها بین ساعات 5 صبح تا ظهر از بالاترین سطح انرژی برخوردارند.

الگوی خواب شما هر چه که باشد، راه های متعددی برای بالابردن انرژی تان در مواقعی که احساس خستگی می کنید وجود دارد. هر روز صبح می توانید با انجام کارهای ساده ای مانند نوشیدن آب گرم با لیمو ترش، کنار زدن پرده های اتاق و دوش آب سرد روزتان را با شور و انگیزۀ بیشتری آغاز کنید. در هنگام عصر هم نوشیدن قهوه یا آب یا گوش دادن به موسیقی همگی راه هایی عالی برای باز گرداندن انرژی هستند.

برای آشنایی با دیگر روش های سادۀ تقویت انرژی، اینفوگرافی زیر که توسط GetVoip طراحی شده را مطالعه نمایید:

در انتهای متن لینک دانلود فایل PDF اینفوگرافی در دسترس است.


دانلود فایل
منبع : entrepreneur
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0ADRVfos
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه