دوشنبه, ۵ مهر(۷) ۱۴۰۰ / Mon, 27 Sep(9) 2021 /
           
فرصت امروز
4 سال پیش
برگزاری دومین کنفرانس بازاریابی با محوریت تبلیغات
تبلیغات یکی از اصلی ترین ابزارهای آمیخته بازاریابی است که می تواند نقش بسیار مهمی در فرآیند بازاریابی شرکت ها داشته باشد. توسعه اقتصادی، پیشرفت های صنعتی، سهولت ارتباطات بین المللی و استفاده از وسایل ارتباط جمعی در سطح گسترده در فضای کنونی، تبلیغات و ضرورت توجه به آن را پر رنگ تر ساخته است، امروزه قدرت تبلیغات بر همه...
4 سال پیش
نگاهی به تیزر تلویزیونی آدامس وایت / حس تغییر در یک نمای بسته
شرکت های بزرگ که سال ها تجربه تبلیغات در رسانه ها را دارند، حالا به خوبی به این نکته واقفند که در طراحی و اجرای یک برنامه تبلیغاتی، سیاست گذاری مشخص براساس اطلاعات صحیح و تدوین استراتژی، اهمیت فراوانی دارد و می تواند به خوبی چشم انداز موردنظر را مورد هدف قرار دهد. یکی از شرکت هایی که با توجه به قدمت و تجربه فراوان خود...
4 سال پیش
سرقت طرح به جای کپی!
به تازگی برای نخستین بار یک طرح تبلیغاتی به جای کپی عملا سرقت شد که بازتاب های زیادی را در بین اهالی تبلیغات به دنبال داشت. به همین منظور گفت وگویی با سرکار خانم اسماعیلی، مدیرعامل شرکت ایده پردازان هما که طرح اصلی بیلبورد آسیابتن را تیم ایشان طراحی کرده بودند، انجام دادیم تا ابعاد این اتفاق روشن تر شود.  از م...
4 سال پیش
ایده های بزرگ برای کپی رایتینگ (5) / مدیریت شکایت ها
امروزه مردم نسبت به آگهی های تبلیغاتی بسیار حساس شده اند. برخی افراد حتی کمترین توجهی را نیز نسبت به آگهی ها نشان نمی دهند و همیشه از وجود تبلیغات گسترده شاکی هستند. البته در این میان نباید تنها مخاطبان را سرزنش کرد. ظهور امکانات تبلیغاتی جدید و همچنین استفاده نادرست برخی برندها از آگهی ها بسیاری از مردم را آزار داده...
4 سال پیش
تبلیغات صنعت گردشگری ایران برای گردشگران خارجی
آمارها نشان می دهد از سال 1388 برخلاف تصورها آمار گردشگران ورودی به ایران روند صعودی داشته و در سال 1394 به بالاترین حد خود یعنی بیش از پنج میلیون نفر رسیده است (منبع: بانک جهانی)، این موضوع چند موضوع را به ما یادآوری می کند: اول) هیچ وقت به تصورات و شواهد خود اعتنا نکرده و فقط به مستندات و آمار معتبر رجوع کنیم. تا پی...
4 سال پیش
ایده های بزرگ برای کپی رایتینگ (1) / اهمیت توجه به عدم مالکیت اثر
راننده تاکسی (Taxi Driver) نام فیلم کلاسیک آمریکایی است که پس زمینه ای روانشناسانه دارد. این اثر معروف به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و درخشش بازیگر مشهور رابرت دنیرو در سال 1976 تولید شده است. در یکی از صحنه های معروف این فیلم، تراویس بیکل (با بازی دنیرو) در حالی که یک تفنگ در دست دارد، رو به آینه آپارتمان خود ایستاده...
4 سال پیش
پیش نیاز خلق ایده های تبلیغاتی که منجر به فروش می شوند
تبلیغات در عصر امروز تفاوت های زیادی با گذشته پیدا کرده است؛ از برخی شرکت ها گرفته که برای معرفی کسب وکار تازه خود تبلیغ می کنند تا برخی شرکت ها که به قصد به رخ کشیدن خود به رقبا تبلیغ کرده یا برخی از آنها که برای اثبات وجود تبلیغ می کنند. در این میان شرکت هایی هم هستند که برای معرفی محصول جدید خود باوجود مشهور بودن بر...
4 سال پیش
شروع امیدوار کننده Whisper
در حالی که بعضی از شبکه های اجتماعی ناشناخته با رویکردهای آزاردهنده به دنبال جذب مخاطب و افزایش درآمد خود هستند، شبکه اجتماعی Whisper می خواهد خود را به عنوان یک شبکه اجتماعی امن معرفی کند و با فراهم کردن محیطی دلپذیر برای کاربرانش زمینه را برای جذب آگهی های تبلیغاتی مهیا سازد. شبکه اجتماعی Whisper یک استارتاپ آمریکا...
4 سال پیش
مروری بر آموزه های تبلیغاتی فصل سوم سریال مدمن (قسمت دوم)
در شماره پیشین مروری داشتیم بر خلاصه ای از آموزه های تبلیغاتی سریال مد من در فصل سوم. در این نوشته نیز بخش نهایی این خلاصه نویسی را خدمت شما گرامیان تقدیم خواهم کرد. امید اینکه مطالب ارائه شده در این زمینه مورد توجه علاقه مندان و دست اندرکاران در رشته تبلیغات قرار گیرد. پنجم- تبلیغات محل درآمد ما است در قسمت هفتم از...
4 سال پیش
نگاهی به کمپین تبلیغاتی نیسان در ایران
بسیاری از افراد نوآوری را به محصولات یا خدمات جدید محدود می کنند. یعنی شرکتی را نوآور می دانند که بتواند محصولات یا خدماتی جدید و بهتر را به بازار عرضه کند. اما امروزه نوآوری به جوهره اصلی رقابت و رمز بقای شرکت ها در بازار رقابتی تبدیل شده است. شرکت های موفق، نوآوری را یک تاکتیک گذرا و محدود به بخش خاصی از سازمان شان...
4 سال پیش
سیاست های تبلیغاتی فیس بوک زیر ذره بین نهادهای نظارتی
فیس بوک محبوب ترین شبکه اجتماعی جهان به شمار می رود، اما به جز این موضوع، این شرکت آمریکایی به واسطه کسب و کار گسترده خود در حوزه آگهی های تجاری از محبوبیت ویژه ای در میان شرکت ها و سازمان های تجاری و غیر تجاری برخوردار است. فیس بوک که در میان سایر شبکه های اجتماعی موجود به ارائه خدمات گسترده و دسترسی های ویژه به آگهی...
4 سال پیش
نقش آفرینی استفن کری در آگهی جدید آندرآرمور
به نظر نمی رسد که عدم قهرمانی ستاره های طرف قرارداد با شرکت تولید لوازم ورزشی آندرآرمور برای مدیران این شرکت آمریکایی از اهمیت چندانی برخوردار باشد چرا که آنها سعی دارند تا از هر اتفاقی داستانی جذاب ساخته و آن را دستمایه تیزرهای تبلیغاتی شان کنند. در همین راستا شرکت آندر آرمور و آژانس تبلیغاتی آن یعنی استودیوی Droga5...
4 سال پیش
تبلیغات گسترده فیس بوک برای معرفی Facebook Live
Facebook Live  مهم ترین و جذاب ترین ویژگی است که بزرگ ترین و محبوب ترین شبکه اجتماعی جهان به کاربران خود معرفی کرده است. با این حال بسیاری از کاربران فیس بوک هنوز درک درستی از سرویس لایو این شبکه اجتماعی نداشته و نحوه استفاده از آن را نمی دانند. در این میان برخی فعالان حوزه رسانه ها و شبکه های اجتماعی معتقدند یکی...
4 سال پیش
5 نشانه برای آغاز فرآیند ریبرندینگ
برند هسته اصلی فعالیت های تجاری شما محسوب می شود. مجموعه ای از ارزش ها، ایده ها، ویژگی های شخصیتی و جایگاه کسب و کار شما تماما در برندتان متبلور می شود، اما گاهی حتی دوست داشتنی ترین برندها نیز وارد بحران می شوند، آنها در مقابل فشارهای ناشی از افزایش قدمت و سن خود تسلیم می شوند یا اینکه نمی توانند انتظارات مخاطبان شان...
4 سال پیش
بازاریابی محتوا؛ بازی جدیدی که بازاریابان امروز باید بیاموزند
این روزها بازاریابی دیجیتالی به عنوان یک راه کلیدی برای راه اندازی یک کسب و کار جدید محسوب می شود. امروزه شرکت ها روی شیوه های بازاریابی آنلاین برای ایجاد ترافیک وب سایت (افزایش بازدید از وب سایت) در بازارهای داخلی و جهانی سرمایه گذاری می کنند. حال اگر شما از شیوه های بازاریابی اینترنتی مانند بازاریابی محتوا استفاده نم...
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه