شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش بی بی سی، فیس بوک تا پایان امسال، ارز دیجیتال خود را به صورت آزمایشی رونمایی خواهد کرد.

به گزارش زومیت، آوریل امسال مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک، با مارک کارنی، رئیس بانک انگلستان(Bank of England)، ملاقات و درباره ارزهای دیجیتال صحبت کرده است. به گزارش بی بی سی، این غول شبکه های اجتماعی تا پایان تابستان روی ارز دیجیتال خود با نام گلوبال کوین (GlobalCoin) کار و تا پایان سال جاری، آن را به صورت آزمایشی، عرضه خواهد کرد. طبق گزارش های منتشر شده، این ارز در فصل اول ۲۰۲۰، به صورت رسمی در چند کشور رونمایی خواهد شد.

ارز دیجیتال فیس بوک

در اواخر سال ۲۰۱۸، فیس بوک اولین اخبار مربوط به توسعه ارز دیجیتال اختصاصی خود را منتشر کرد. به گفته بی بی سی، مردم می توانند این ارز دیجیتال را در واتس اپ که مالکش فیس بوک است، به همدیگر انتقال دهند. ارز دیجیتال فیس بوک احتمالا با پشتوانه دلار آمریکا خواهد بود. چنین ارزهایی در اصطلاح ارزهای پایدار (Stablecoin) نامیده می شوند، زیرا ارزش شان زیاد تغییر نمی کند.

فیس بوک در کنار مذاکرات با بانک انگلستان، با مقام های خزانه داری آمریکا درباره مسائل قانونی و با وسترن یونیون درباره انتقال اعتبارات صحبت کرده است.

همچنین به گزارش فایننشال تایمز، غول شبکه های اجتماعی با دوقلوهای وینکلواس (Winklevoss) نیز در زمینه ارز دیجیتالش مذاکراتی کرده است. این دو برادر که پیش از این زاکربرگ را به دزدیدن ایده شبکه اجتماعی خودشان متهم کرده بودند، بنیان گذار Gemini، صرافی ارزهای دیجیتال هستند.

بانک انگلستان و فیس بوک از اظهارنظر در باره این موضوع خودداری کرده و وسترن یونیون و خزانه داری آمریکا نیز فعلا واکنشی به این خبر نشان نداده اند.

شایان ذکر است هفته گذشته، یکی از وب سایت های سوئیسی از اقدام فیس بوک برای تأسیس شرکتی به منظور تمرکز بر پرداخت و بلاک چین، تکنولوژی توسعه ارز های دیجیتالی همچون بیت کوین خبر داده بود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ymi8E2ru
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه