چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیر فعلی هوآوی در نطقی از پیش بینی های این شرکت درخصوص درآمد سالانه سخن گفت و شرایط این شرکت را با وجود چالش های زیاد دارای رشد فزاینده دانست.

رئیس دوره ای هوآوی روز گذشته ضمن اشاره به اینکه شرکت یادشده در دو سال اخیر به رغم سنگ اندازی دولت های مختلف سریع ترین رشد تجاری را داشته است، خاطرنشان کرد که انتظار می رود این شرکت سال ۲۰۱۸ را با ۱۰۹ میلیارد دلار درآمد به پایان برساند که این عدد نشانگر ۲۱درصد رشد در این زمینه است.

رشد درآمد سالانه هواوی

به گزارش زومیت، گو پینگ (Gue Ping) در نطقی که به مناسبت سال جدید خطاب به کارمندان شرکت چینی ایراد کرد، اعلام داشت که ۲۶قرارداد را در رابطه با نسل پنجم ارتباطات، 5G، نهایی کرده است و پیش بینی می کند فروش گوشی های هوشمند هوآوی در سال ۲۰۱۸ از مرز ۲۰۰ میلیون دستگاه عبور کند.

البته پیش بینی های فوق قبلا هم مطرح شده بود و به نظر می رسد برنامه چینی ها به درستی در حال پیش روی است. غول چینی دنیای فناوری اوایل ماه جاری نیز پیش بینی کرده بود که درآمد سالانه این شرکت برای اولین بار از ۱۰۰ میلیون دلار تجاوز کند. چینی ها همچنین با اعلام عقد ۲۵ قرارداد درخصوص به کارگیری 5G خود را به عنوان بزرگ ترین ارائه دهنده تجهیزات 5G در جهان معرفی کرده بودند. صاحبان دومین برند پرفروش گوشی هوشمند، در اوت سال جاری نیز پیش بینی کرده بودند که بیش از ۲۰۰ میلیون گوشی را به فروش خواهند رساند.

هوآوی بزرگ ترین تولیدکننده تجهیزات مخابراتی جهان و دومین تولیدکننده مطرح گوشی هوشمند است. این شرکت در سالی که گذشت از سوی آمریکا و متحدانش نظیر استرالیا و نیوزیلند تحت فشار قرار گرفت و این دولت ها تجهیزات مخابراتی هوآوی را به بهانه ناامن بودن ممنوع اعلام کردند. ادعایی که چینی ها به کرّات آن را رد کردند.

تنش ها زمانی بالاتر گرفت که سابرینا منگ، مدیر مالی هوآوی و دختر رن ژنگفی (Ren Zhengfei)، یکی از بنیان گذاران این شرکت در کانادا دستگیر شد. بازداشت خانوم منگ اوایل ماه جاری به اتهام کمک به ایران برای دور زدن تحریم ها صورت گرفت.

منگ چند روز بعد به قید وثیقه ۷.۳۵ میلیون دلاری آزاد شد و چینی ها از آن تاریخ طی اقدامی انتقام جویانه دو کانادایی را بازداشت کرده اند. در سوی دیگر، گفته می شود کاخ سفید در تدارک ابلاغی است که طی آن شرکت های آمریکایی از استفاده از هرگونه تجهیزات مخابراتی ساخت هوآوی و ZTE منع خواهد شد. دو تولیدکننده بزرگ چینی تاکنون در این خصوص اظهار نظری نکرده اند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/kCyOtzfQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه