یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 12 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

در نتیجه ریزش محسوس قیمت دلار، شاهد رکود شدید در بازار خودرو و کاهش قیمت برخی از محصولات داخلی و مونتاژی در ۹ ادیبهشت ۱۴۰۳ بودیم.

به گزارش فرصت امروز به نقل از گجت نیوز، بازار خودرو در روز نهم اردیبهشت ۱۴۰۳ و در واکنش ریزش ملموس قیمت دلار، شاهد رکود شدیدی بود. البته که نوسان چندانی در قیمت ها شاهد نبودیم و قیمت عموم خودروهای داخلی و مونتاژی نسبت به روز قبل ثابت باقی ماند؛ ولی برخی از محصولات ایران خودرو و بهمن موتور در روز ۹ اردیبهشت روندی نزولی داشتند. 

کاهش قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی زیر سایه نرخ دلار

رکود شدید بازار خودرو در نتیجه کاهش قیمت دلار

بر اساس آخرین اخبار خودرو، روند نزولی قیمت ارز در روزهای اخیر، به رکود بازار خودرو منجر شد و در نتیجه در روز نهم اردیبهشت شاهد تغییر چندانی در قیمت محصولات مختلف داخلی و خارجی نبودیم.

در بخش خودروهای داخلی، به طور کلی قیمت عموم محصولات به جز قیمت محصولات ایران خودرو با ثبات بود. برای مثال در روز 9 اردیبهشت، ساینا S دوگانه سوز با تنها 1 میلیون کاهش قیمت، 458 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

شاهین G استاندارد به عنوان یکی از پرچمداران سایپا نیز در روز نهم اردیبهشت یک میلیون افزایش قیمت را تجربه کرد و به رقم 754 میلیون تومان رسید. دنا پلاس شش سرعته توربو که از جمله قوی ترین خودروهای داخلی محسوب می شود نیز امروز را با دو میلیون افزایش قیمت و رسیدن به رقم 950 میلیون تومان شروع کرد. در عوض، دیگر محصول آبی های جاده مخصوص، یعنی تارا دنده ای V1 افتی 3 میلیون تومانی تجربه کرد و به رقم 847 میلیون تومان رسید.

در بخش خودروهای مونتاژی بازار، به جز خودروهای بهمن موتور، دیگر محصولات نوسان چندانی نداشتند و روز آرامی سپری کردند. از جمله می توان به جک J4 آپشنال اشاره کرد که به عنوان یکی از اقتصادی ترین خودروهای کرمان موتور، با هفت میلیون کاهش قیمت و با رقم 836 میلیون تومان در روز نهم اردیبهشت معامله شد.

از سویی، آریزو ۶ پرو به عنوان یکی از سدان های پرچمدار و البته محبوب مدیران خودرو، نوسان خاصی تجربه نکرد و در همان نرخ یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان معامله شد.

هایما 8S که جدیدترین کراس اوور مونتاژی ایران خودرو محسوب می شود نیز در نهم اردیبهشت کاهشی ۵ میلیون تومانی تجربه کرد و به رقم یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون رسید.

رکورد افت قیمت نهم اردیبهشت نیز به گروه بهمن و فیدلیتی پرستیژ پنج نفره این شرکت تعلق گرفت که در این روز کاهشی ۱۵ میلیون تومانی تجربه کرد و به رقم دو میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان رسید.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/HmWnngUN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه