چهارشنبه, ۱۹ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Wed, 10 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

استارتاپ ها شناخت خوب و کاملی از مشتری های خود ندارند، بنابراین پیدا کردن بهترین روش بازاریابی کار سخت و چالش برانگیزی برای آنهاست.

به گزارش زومیت، یکی از سخت ترین و مهم ترین سوال هایی که مطمئنا برای هر کارآفرینی پیش می آید این است که چگونه باید تبلیغات استارتاپ را آغاز کند. استارتاپ ها هنوز مانند برندهای معروف شناخته شده نیستند و باید از استراتژی های متفاوتی استفاده کنند. این واقعیت تبلیغات برند را کمی سخت می کند.

استارتاپ ها بودجه کمتری نسبت به شرکت ها دارند و به همین دلیل تبلیغ کردن برای شان مهم و حیاتی است. آنها اگر در تبلیغات خود شکست بخورند ممکن است شانس دومی برای انجام این کار نداشته باشند. درواقع موفقیت در تبلیغات برای یک استارتاپ می تواند به معنی فراهم شدن فرصت های جدید برای کسب و کار باشد. خبر خوب این است که یک سری استراتژی ها به استارتاپ ها کمک می کنند شانس خود را برای موفقیت در تبلیغات بالا ببرند.

نخستین نکته این است که استارتاپ ها باید از خودشان بپرسند تبلیغات چه نتیجه ای روی کار آنها خواهد گذاشت. افزایش پیدا کردن میزان فروش محصولات، تصور اشتباهی است که همه ما از هدف تبلیغات داریم. این طرز تفکر حتی در میان بسیاری از برندهای معروف نیز جا افتاده است. افزایش پیدا کردن فروش محصول تنها بخشی از هدف تبلیغات است.

درواقع تبلیغات خوب و حرفه ای می تواند جنبه های مهم تری را تحت پوشش قرار دهد. به عنوان مثال تبلیغات می تواند برای افزایش میزان آگاهی، ارزیابی مثبت از برند یا تشویق مشتری ها به استفاده از دموی محصولات به کار رود. هر کدام از این تأثیرات می توانند منجر به افزایش میزان فروش شوند اما هرکدام روی بخش ویژه ای تمرکز می کنند که روی نحوه تبلیغات اثر می گذارد.

به عنوان مثال برخی از محصولات چنان روی وجه تمایز خود نسبت به سایر برندها کار کرده اند که نیازی به تبلیغات گسترده ندارند. در چنین شرایطی مشتری بعد از آگاهی ضمنی نسبت به محصول جدید به سرعت به سمت آن جذب می شود. درواقع مشتری ها نیازی به تبلیغات برای فهم مزایای محصول نخواهند داشت. این برندها تنها کاری که باید انجام دهند این است که مشتری را از وجود چنین محصولی آگاه کنند و نحوه خرید را توضیح دهند.

گاهی اوقات شرایط برعکس است، یعنی مشتری ها نمی دانند که این محصول چگونه به آنها کمک می کند یا برای انجام چه کاری باید استفاده شود.در این شرایط آگاهی رسانی کافی نیست، بلکه تولید کننده باید اطلاعات لازم و کافی را به مشتری بدهد، نحوه استفاده از آن را توضیح دهد و مشتری را برای خرید محصول ترغیب کند، بنابراین هدف از تبلیغات، یکی از مهم ترین چیزهایی است که باید در نظر گرفته شود.

دومین نکته این است که استارتاپ ها بر خلاف برندهای معروف بینش کاملی نسبت به مشتری ها ندارند. به عبارت ساده تر، استارتاپ ها داده کافی روی روان شناسی مشتری های خود ندارند. این موضوع کار آنها را برای تبلیغات سخت می کند زیرا نمی دانند از چه روشی باید برای تبلیغات استفاده کنند.

ما در عصر دیجیتال زندگی می کنیم اما نباید قدرت مکالمات و نظرسنجی های حضوری را نادیده بگیریم. بسیاری از استارتاپ ها تنها با صحبت کردن با مخاطبان هدف به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی پیدا می کنند. این روش هم برای برندهای بزرگ و هم برندهای نوپا به خوبی جواب می دهد. البته این به این معنا نیست که استارتاپ ها باید استفاده از امکانات دیجیتال را فراموش کنند.درواقع باید به عنوان یک شانس دوم از آنها استفاده کنند.

برندها با استفاده از تبلیغات دیجیتال می توانند استراتژی های متفاوت را امتحان کرده و به اطلاعات مفیدی از مشتری ها دست پیدا کنند. به عنوان مثال اگر استارتاپی چند ایده برای بازاریابی داشته باشد، می تواند از طریق تست آزمایشی بهترین ایده را برای تبلیغات انتخاب کند. درواقع این کار اطلاعات خوب و مفیدی از رفتار مشتری ها فراهم می کند. درنهایت از همه این اطلاعات می توان برای پیدا کردن یک استراتژی مناسب برای تبلیغات استفاده کرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/dBhocTxE
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
شماره 2840 روزنامه فرصت امروز قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات بازار / ۱۸ آذر ۱۴۰۴ تکنیک های تبلیغات ویدئویی: ویروس هایی که کمپین را نابود می کنند ثروت میلیاردرها به رکورد جدیدی رسید — نسل بعدی ابرثروتمندان با ارث تحول بزرگ در رباتیک: آینده از آنِ نرم افزارهای هوشمند است، نه سخت افزارهای سنگین بازگشت موج سرمایه گذاری به استارتاپ ها با تمرکز بر زیرساخت های هوش مصنوعی هویت برند در عصر دیجیتال قیمت دلار امروز سه شنبه ۱۸ آذر در کانال ۱۲۵ هزار تومان IBM در آستانه خرید میلیاردی Confluent برای تقویت زیرساخت داده و هوش مصنوعی قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار / ۱۸ آذر ۱۴۰۴ Kalshi به ارزش گذاری ۱۱ میلیارد دلاری رسید؛ بازگشت قدرت به بازارهای پیش بینی مالی شاخص کل بازار بورس در کانال ۳.۵ میلیون واحد قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۴ سرمایه گذاری میلیارد دلاری SoftBank و انویدیا روی استارتاپ Skild AI در آستانه نهایی شدن قیمت دلار امروز بازار آزاد سه شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۴
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارها
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه

https://www.ceats.org/

https://blog.mocelin.ind.br/

https://nrims.uncst.go.ug/

toto togel

https://alcaldiasancristobal.gob.ve/

Situs toto

https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/

slot pulsa

situs togel

situs toto

situs 5k

situs gacor

situs toto

situs toto

slot777

deposit 5000

slot 5k

toto togel

Kembangtoto

slot qris

situs toto

deposit 5000

slot gacor qris

slot deposit 5000

situs kembangtoto

toto togel

Link slot dana

slot qris

situs toto

toto togel

slot depo 5k

situs kembangtoto

kembangtoto

slot qris

situs togel

toto togel

situs togel

situs toto

slot qris

situs toto

situs toto

situs toto

toto 4d

situs togel

situs toto

slot777

deposit 5000

link slot gacor

situs toto

situs toto

slot 5000

Situs toto

slot777

situs toto

slot 5000

slot pulsa

situs toto

toto togel

Situs toto

kembangtoto

situs toto

situs toto

situs toto

situs 5000

situs toto

situs toto

situs togel

slot88

bandar togel

bandartoto

https://collegiogeometri.mb.it/

https://lavorain.seval.it/

https://personal.cofadena.gob.bo/

situs togel

toto 4d