چهارشنبه, ۲۶ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Wed, 17 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

بازاریابی در لحظه چیست؟

5 سال پیش ( 1399/7/23 )
پدیدآورنده : ربکا ریزرباتو   پدیدآورنده : علی آل علی  

بازاریابی در دهه گذشته تحولات بسیار زیادی را پشت سر گذاشته است. بسیاری از برندهای بزرگ در این فرآیند نقش اساسی را بازی کرده اند. رونمایی از گوشی ‎های هوشمند و معرفی نسل تازه ‎ای از شبکه ‎های اجتماعی در به روزرسانی مداوم شیوه‎ های بازاریابی موثر بوده است. یکی از الگوهای بازاریابی مشهور در سطح جهان بازاریابی در لحظه است. براساس گزارش موسسه مونتیت در انگلستان استفاده از شیوه بازاریابی در لحظه موجب افزایش 26 درصدی توجه کاربران به برندها می‎ شود. امروزه بسیاری از برندها در تلاش برای استفاده از الگوی بازاریابی در لحظه هستند. نکته مهم در این میان عدم آگاهی بسیاری از بازاریاب‎ ها و کسب و کارها نسبت به ماهیت و چیستی این الگوی بازاریابی است. در ادامه الگوی موردنظر به صورت گذرا و کوتاه مورد بررسی و معرفی قرار خواهد گرفت.

بازاریابی در لحظه چیست؟

بازاریابی در لحظه چیست

بازاریابی در لحظه به معنای واکنش سریع کسب و کارها در قالب تولید محتوای بازاریابی به رویدادهای مختلف است. تلقی رویدادهای مختلف در این تعریف شامل هرگونه حادثه و اتفاق مهم برای کسب و کارها می ‎شود. برخی از برندها در طور سال به غیر از رویدادهای به نسبت مهم در حوزه کسب و کارشان به هیچ رویداد دیگری توجه ندارند. نکته مهم در این میان ضرورت واکنش به رویدادهای مهم غیرمرتبط به حوزه کاری برندهاست. این امر توجه قابل ملاحظه‎ ای از سوی مخاطب هدف جلب خواهد کرد.

امروزه کسب و کارها دارای هویت حقوقی قابل ملاحظه‎ ای هستند. واکنش‎ های آنها در بازار کسب و کار دارای اهمیت بالایی برای مخاطب هدف است بنابراین توجه به نحوه فعالیت آنها از سوی مخاطب هدف امری طبیعی محسوب می ‎شود. هدف اصلی از بازاریابی در لحظه بهبود ارتباط میان برند با مخاطب هدف است. بسیاری از برندها در تلاش برای افزایش دامنه مخاطب هدف ‎شان هستند. نکته مهم در این میان استفاده از الگوی بازاریابی در لحظه برای جلب نظر مخاطب هدف در حوزه‎ های مختلف است.

مطلب مرتبط: 15 مهارت ضروری برای بازاریابی

برخی از بازاریاب‎ ها برای طراحی محتوای جذاب نیاز به زمان بسیار طولانی دارند. این امر شاید در نگاه نخست ایراد چندانی نداشته باشد، اما وضعیت بازاریابی در لحظه را دشوار خواهد کرد. واکنش سریع از سوی کسب و کارها نیازمند توانایی تولید محتوا در کمترین زمان ممکن است. یکی از بهترین برندها در این زمینه نایک است. این برند به طور مداوم نسبت به رویدادهای مختلف و مهم اعلام موضع رسمی می ‎کند. محتوای بازاریابی نایک برای واکنش در قبال رویدادهای مختلف اغلب اوقات مورد توجه گسترده مخاطب هدف قرار می ‎گیرد. با این حساب مشاهده طرفدارهای میلیونی این برند در سراسر جهان امری طبیعی خواهد بود.

سازگاری با شرایط بازاریابی در لحظه نیازمند صبر و شکیبایی قبال توجهی است. این امر به طور ویژه در مورد تیم‎ های بازاریابی ناآشنا با این حوزه صحت دارد. برخی از بازاریاب ‎ها تجربه حضور در این عرصه را ندارند، بنابراین نیاز به افزایش آگاهی و مهارت‎ شان برای تولید محتوای جذاب در کوتاه ‎ترین زمان ممکن خواهند داشت.

منبع : blog.hubspot
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sO9nFZS1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
شماره 2845 روزنامه فرصت امروز قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات بازار / ۲۵ آذر ۱۴۰۴ «خروج مدیرعامل» در Star Entertainment: وقتی بازسازی سخت تر از چیزی است که روی کاغذ دیده می شود پیشنهاد ۶ میلیارد دلاری «کیمریج» برای Ascent Resources: بازگشت اشتهای خرید در گاز شیل «رویای ۷.۴ میلیارد دلاری» در آمریکا: پالایشگاه مواد معدنی حیاتی با حمایت واشنگتن سیتی و بانک Banamex: فروش ۲۵٪ به یک میلیاردر مکزیکی و پیامش برای بازارهای نوظهور «نزدک ۲۴ ساعته» در راه است: انقلاب آرامی که مدل کسب وکار بورس ها را تغییر می دهد چه عواملی در تعیین قیمت ماشین دست دوم تاثیرگذار است؟ چرا دنیای سلامت به بازاریابی در شبکه های اجتماعی نیاز دارد؟ «بایرن» در صف IPO هنگ کنگ: داستان جنگ تراشه ها و فرصت های استارتاپی چین قیمت خودرو در چهارمین روز هفته سه شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۴ قیمت دلار امروز بازار آزاد سه شنبه ۲۵ آذر در کانال ۱۲۹ هزار تومان بانک مرکزی ژاپن به نرخ بهره ۳۰ ساله برگشت: اثرش روی کسب وکارها چیست؟ قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۴ شاخص کل بازار بورس سوار بر مدار صعودی
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانه
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه

https://www.ceats.org/

https://blog.mocelin.ind.br/

https://nrims.uncst.go.ug/

toto togel

https://alcaldiasancristobal.gob.ve/

Situs toto

https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/

slot pulsa

situs togel

situs toto

situs 5k

situs gacor

situs toto

situs toto

slot777

deposit 5000

slot 5k

toto togel

Kembangtoto

slot qris

situs toto

deposit 5000

slot gacor qris

slot deposit 5000

situs kembangtoto

toto togel

Link slot dana

slot qris

situs toto

toto togel

slot depo 5k

situs kembangtoto

kembangtoto

slot qris

situs togel

toto togel

situs togel

situs toto

slot qris

situs toto

situs toto

situs toto

toto 4d

situs togel

situs toto

slot777

deposit 5000

link slot gacor

situs toto

situs toto

slot 5000

Situs toto

slot777

situs toto

slot 5000

slot pulsa

situs toto

toto togel

Situs toto

kembangtoto

situs toto

situs toto

situs toto

situs 5000

situs toto

situs toto

situs togel

slot88

bandar togel

bandartoto

https://collegiogeometri.mb.it/

https://lavorain.seval.it/

https://personal.cofadena.gob.bo/

situs togel

toto 4d