برای ردیابی کمپینهای تبلیغاتی آیا میدانستید اغلب شبکههای تبلیغاتی ابزاری را به منظور ردیابی کمپینهای تبلیغاتی فراهم میآورند اما اغلب تنها تعداد اندکی از بازاریابان از آنها استفاده میکنند؟ براساس اطلاعات آماری در رابطه با شبکه گوگل این تعداد تنها شامل 48درصد از بازاریابان میشود. اگر اهداف کمپین بازاریابی کلیکی خود و یک هزینه حداکثری به ازای هر فعالیت را تعیین کردهاید، پس بهخوبی میدانید چه مواردی را باید ردیابی کنید. این کار به شما اجازه میدهد ببینید که بازدیدکنندگان پس از کلیک کردن روی تبلیغ شما و وارد شدن در سایت دقیقا چهکاری انجام میدهند. این ابزار همچنین به شما اجازه میدهد ببینید از کمپینهای خود چه بازده اقتصادی دریافت میکنید. بدون استفاده از آنها بهدقت نمیتوانید تعیین کنید که در پی اجرای کمپینها در حال کسب سود هستید یا با ضرر و زیان مواجه شدهاید. پس همواره قبل از آغاز کمپین تبلیغات کلیکی خود از نصب شدن این ابزار حتما اطمینان کسب کنید.