هنگامی که میبینیم عاملان فروش یک صفحه Squeeze خوب ساختهاند، بسیار لذت میبریم، زیرا این صفحه یکی از موثرترین
وب سایتهایی است که میتوان در اختیار داشت.
حال این پرسش مطرح میشود که چرا این صفحه تا این حد نفوذ و قدرت دارد؟ بازاریابی از طریق ایمیل به طور فراگیری بهعنوان قدرتمندترین انجمن بازاریابی مورد کاربرد امروزی، محسوب میشود. هنگامی که این بازاریابی به طور صحیح انجام پذیرد، بازگشت سرمایه تا 50 برابر خواهد بود. به این ترتیب که هر یک دلاری که برای بهبود و مدیریت لیست ایمیل خود هزینه میکنید، حداقل 50 دلار برای تان سود دارد.
اضافه شدن مشتریان به لیست ایمیل شما
صفحه squeeze ابزار بسیار مناسبی است که این امکان را برای مشتریان هدف فراهم میآورد تا به طریقی نظاممند و خودکار به لیست ایمیل شما اضافه شوند و به این دلیل است که این سایت یکی از سایتهای ساده و مورد علاقه بسیاری از صاحبان کسبوکار است. حال ببینیم صفحه squeeze چیست و تفاوتش با یک وب سایت اطلاعاتی چه میتواند باشد.
یک صفحه squeeze یک وب سایت یک صفحهای ساده است
که احتمالا مشابه آن را پیش از این ندیدهاید. هدف کلی این
وب سایت ایجاد leadهای ایمیل است. مدیران از این سایت به روشهای
گوناگون استفاده میکنند اما چند نمونه از کاربردهای این سایت عبارتند از:
وقتی مصاحبههای رادیویی انجام میدهید، مقالهای برای یک وبلاگ مینویسید، برای وبلاگهای دیگر افراد comment میگذارید، در انجمنها شرکت میکنید و... همواره با ذکر نام آن وب سایت کار خود را خاتمه بدهید.
هر زمان که شخصی از شما پرسیددرآمدتان از کجا تامین میشود یا اینکه تقاضای کارت ویزیت کرد، از طریق این سایت به آنها پاسخ بدهید. این سایت پل ارتباطی میان شما و مشتریان است.
اگر برای فروش محصولی مجبور باشید مشتریانی را که برای
نخستینبار به شما مراجعه کردند، به صفحهای پر از اطلاعات
گوناگون و نامرتب و روشهای فراوان فروش ارجاع دهید، در نهایت فروش
بسیار کمی خواهید داشت و حفظ کسبوکارتان با مشکل مواجه خواهد شد.
ویژگیهای صفحه squeeze
- یک نام دامنه که هجی آن ساده است.
- تمام صفحه سایت به سادگی در یک صفحه مانیتور جا میشود و نیاز به پایین کشیدن آن نیست.
- در قبال یک lead چیزی با ارزش معنوی فراوان اهدا میشود.
- مزایای انتخاب گزینهها به طور واضح توضیح داده میشود.
- اطلاعات کاملا مرتبط و بهصورت منظم در اختیار مشتریان قرار میگیرد. (این کار میتواند یک بار انجام شود و به طور خود کار ادامه یابد.)
وقتی یک lead ایمیل در اختیار دارید، دستورالعمل بعدی باید اتوماتیک باشد؛ به این ترتیب که اطلاعاتی که قول آن را میدهید، به سرعت در اختیار قرار دهید. این فرآیند نباید بهصورت دستی انجام گیرد. نیروی حقیقی گردآوری این leadها این است که میتوانید از طریق آن دلیل ثبتنام مشتریان جدید را به طور دقیق به آنها بگویید.
سپس میتوانید کمکم ایمیلهای کوتاه و اطلاعدهنده را برای آنها ارسال کنید و به تدریج از طریق اثبات تخصص خود آنها را به سمت خود جذب کنید.
تمرکز خود را روی آموزش و در اختیار گذاشتن اطلاعات مرتبط و با کیفیت قرار دهید. به این طریق است که ارتباط مستحکمتر
میشود.
روزانه صدها lead جدید ایمیل به کسبوکارهای اینترنتی خود اضافه کنید. هر کدام از این مشتریان احتمالی ارزشمند به آرامی به کمپینی که برای تبدیل آنها به مشتریان واقعی طراحی شده است
میپیوندند.
مادامی که مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل تبدیل میشوند، به طور پیوسته از لیستی به لیست دیگر میروند تا اینکه تنها پاسخ مناسب را از شما دریافت کنند. یک ابزار مدیریتی خوب تمام این کارها را برای شما انجام میدهند.
ساخت صفحه squeeze با بودجه کم
و بدون مهارت فنی
لینک زیر شما را به یک ویدئو در YouTube ارجاع میدهد که یک روش عملی رایگان برای تنظیم یک صفحه squeeze را به شما نشان میدهد؛ روشی که حتی بدون مهارتهای فنی نیز میتوانید آن را به کار ببندید.
Reference: offline. com/FreeSqueezeVideo. html
Leadهایی که از صفحه squeeze شما شکل میگیرند، باید در یک برنامه «مدیریت ایمیل» ذخیره شود؛ برنامهای که با صرف هزینه کم بهصورت ماهانه برای اتوماتیک کردن تمام فرآیند طراحی میشود. لیست ایمیل شما که بیش از صد هزار ایمیل دارد، با پرداخت صد دلار در ماه از طریق چنین خدماتی مدیریت میشود.
این بهترین صد دلاری است که هر ماه هزینه میکنید؛ چرا که بازگشت سرمایه برای شما بیش از حد تصور است. از این طریق برای چک کردن آمار و اطلاعات تنها به سرویس مدیریت ایمیل خود رجوع کنید، زیرا دیگر بخشهای آن کاملا اتوماتیک است.