یکشنبه, ۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

مك دونالد روز بیست و چهارم مارس تصمیم گرفت در 24 شهر جهان لبخند را بر لبان مردم بیاورد. بخارست نیز بخشی از كمپین « imlovinit24» آن بود. به این ترتیب یك «ماز شادی» بزرگ در میدان انقلاب این شهر محل تحقق ایده مك‌دونالد شد. ساعت سه بعدازظهر در بخارست مردم با عبور از میدان انقلاب این شهر، شیفته كشف این ماز رنگارنگ شدند كه تجربه‌ای جالب، شاد، عجیب و پر از هدیه از آب درآمده بود.

مك دونالد قبلا در صفحه فیس‌بوك خود در رومانی با طنازی از این تجربه خبر داده بود اما هیچ كس حتی تصور نمی‌كرد چه چیزی در انتظار او است. هركس كه تصمیم به عبور از این ماز می‌گرفت، واقعا حین بازی و به اشتراك‌گذاری تجربه شیرین خود با دیگران، از آن لذت نیز می‌برد. هر پیچ این ماز واقعا افراد را با یك شگفتی جدید روبه‌رو می‌كرد. این ماز پر از جعبه‌های مختلف با اشیای پنهانی بود كه شركت‌كنندگان باید مکان آنها را حدس می‌زدند و با آینه‌های تحریف و سورپرایز سوپرانو اپرا رو‌به‌رو می‌شدند.

در نهایت رونالد مك دونالد در پایان ماز، آماده عكس گرفتن از شركت‌كنندگان و دعوت از آنها برای انتشار یك كلمه به‌صورت آنلاین بود. هر لحظه برای خود دلیلی جدید برای لبخند زدن داشت كه هدف واقعی برگزاری این كمپین بود. به این ترتیب بهانه‌ای برای گذراندن ساعاتی شاد به‌وجود می‌آمد. آنچه این كمپین رومانیایی را جالب‌تر می‌كرد، بیستمین سالگرد حضور مك‌دونالد در رومانی بود كه انگیزه‌ای اضافی به این كار می‌بخشید. مك دونالد به دنبال كسب تجربه‌ای منحصر به فرد بود كه برای هر كس شرایطی شاد، پر از شگفتی، هیجان و مبارزه طلبی در یك ماز رنگارنگ همراه با ارائه كوپن‌های هدیه را فراهم می‌كرد. هیچ محدودیت سنی برای ورود به این ماز وجود نداشت و حتی بداخلاق‌ترین فرد نیز با لبخندی عمیق از آن بیرون می‌آمد. 

Imlovingit24 # ایده‌ای از سوی مك‌دونالد و آژانس تبلیغاتی TBWA به‌منظور افزایش میزان دسترسی به برند در 24 شهر مختلف جهان فقط در طول 24 ساعت به شمار می‌رفت. روز بیست و چهارم مارس هر كدام از این شهر‌ها با یك شگفتی از سوی این برند جهانی مواجه می‌شد كه یك كنسرت، یك غرفه عكاسی، یك پیژامه پارتی و حتی یك نیمكت موزیکال را در بر می‌گرفت! آنها سعی كردند تجاربی فراموش نشدنی را بیافرینند كه با تبدیل شدن به محتوای ویروسی به مخاطبانی جهانی دست می‌یافت.

مك دونالد به‌شدت به بازاریابی تجربی متكی است و طیف گسترده مخاطبان از بچه‌ها گرفته تا افراد بزرگ‌تر را شامل می‌شود. این برند سعی می‌كند با استفاده از خلاقیت آنها در حد توان ضمن امیدواری به افزایش میزان دسترسی مخاطبان به خود از راهی هیجان انگیز، در كنار توسعه حضور مك دونالد، در نهایت، آمار فروشش را بالا ببرد. به‌ظاهر این ایده بسیار موفقیت‌آمیز بوده است و برگزاری هر كمپین محلی منجر به صد‌ها و هزاران اشاره اجتماعی، همگی پر از هیجان برای لحظات منحصربه‌فرد زندگی همه افراد خواهد شد. مفهوم بازاریابی تجربی به بازاریابی یك برند به روشی بر می‌گردد كه به درستی ارزش آن توسط مخاطبان هدف درك شده است. تبلیغات برای انجام این كار لزوما مستقیم نیست اما از طریق یك تجربه جالب و هیجان‌انگیز فرصت یادآوری واقعی برند حتی بیشتر از گذشته دست می‌دهد. بخارست قطعا با ساخت این ماز شاد، روزی فراموش نشدنی را داشت كه نام مك دونالد را در دفتر خاطرات اجتماعی ثبت كرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/BvElNndW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه