دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

گروه لنوو به‌صورت رسمی گزارش مالی سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۴ خود را ارائه کرد که حکایت از کاهش ۳۶ درصدی سود خالص این شرکت دارد. این ابر کمپانی چینی در سه ماهه‌ منتهی به ۳۱ مارس  درآمد خالصی برابر با ۱۰۰ میلیون دلار به دست آورده که این رقم نسبت به ۱۵۸ میلیون دلار حاصل شده در سه ماهه مشابه سال گذشته، افتی ۳۶.۷ درصدی را نشان می‌دهد.

طبق اطلاعات ارائه شده از سوی رویترز، متوسط پیش‌بینی تحلیلگران مختلف به این برآیند ختم می‌شد که سود خالص لنوو ۹۱.۶ میلیارد دلار خواهد بود که به‌ظاهر چینی‌ها توانسته‌اند به رقمی بهتر از برآیندهای از قبل صورت پذیرفته دست یابند. درآمد لنوو در سه ماهه مورد بحث ۲۱ درصد افزایش یافته و حالا به ۱۱.۳ میلیارد دلار رسیده، ضمن اینکه کمپانی مذکور می‌گوید درآمد سالانه‌اش معادل ۴۶.۳ میلیارد دلار بوده و رشدی ۲۰ درصدی را تجربه کرده است.

ناگفته نماند این دومین سه ماهه‌ای محسوب می‌شود که لنوو بخش موبایل موتورولا و کسب‌و‌کار سرورهای x86 کمپانی IBM را در تصاحب خودش دارد. واحد موبایل شرکت چینی مورد اشاره در بالا که «موتورولا موبایلیتی» نیز در آن ادغام شده طی سه ماهه‌ای که آمارش انتشار یافته ۱۸.۷ میلیون تلفن هوشمند به بازار عرضه کرده و این عدد برای تمام سال به ۷۶ میلیون دستگاه موبایل می‌رسد.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jPhZ93ei
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه