پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

آئودی از تسلا می‌آموزد

8 سال پیش ( 1394/12/20 )
پدیدآورنده : مازیار جعفریه  

امروزه شرکت تسلا، الهام‌بخش و موضوع بحث‌های بسیاری از خودروسازان است، اما همیشه این‌گونه نبوده است. تسلا یک برند نو پا از ایالت کالیفرنیا بود که بر تولید خودرو‌های رودستر الکتریکی غیر‌معمول متمرکز بود. هیچ‌کس در صنعت خودرو به این کمپانی بها نمی‌داد، اما ایده‌های «ایلان ماسک»، مدیر عامل کمپانی تسلا، بسیار موفق بود و توانست تبدیل به رقیب سرسختی برای برند‌های سنتی از جمله آئودی، مرسدس بنز و بی‌ام‌و شود. آئودی قصد دارد که از تسلا و مدیر فنی جدید این شرکت الهام بگیرد و ریسک‌پذیری بیشتری در آینده داشته باشد.

مقامات رسمی این شرکت آلمانی بیان داشتند هنگامی که بحث وارد کردن محصولات جدید به بازار به میان می‌آید، تسلا دارای پیشرفتی بی‌نظیر است و آئودی نیز در آینده برای پیشرفتی سریع‌تر برنامه‌ریزی خواهد کرد. «ماتیاس مولر» مدیر گروه فولکس واگن با بیان این جمله: «بیشتر مانند تسلا فکر کنید.»، خبر از دنبال کردن سیاست‌های مشابه کمپانی تسلا داد.

«استفان نیرش» در مصاحبه‌ای با Autocar توضیح داد که ایده اصلی در پشت این سخنان این است که آئودی باید بیشتر شبیه تسلا و دیگر کمپانی‌های Silicon Valley  عمل کند یعنی: سریع، ریسک‌پذیر و خلاق باشد. با این حال، آقای نیرش اعتقاد دارد از آنجا که تسلا اخیرا تمرکزش را روی کاهش هزینه‌ها، گسترش تولیدات و سرمایه‌گذاری در بخش تولید گذاشته است، ورود تسلا به کسب‌و‌کار باعث شده که این کمپانی آمریکایی اخیرا بیشتر و بیشتر بر حسب آداب و رسوم کسب‌و‌کار رفتار کند.

از این نقطه نظر، رئیس جدید بخش فنی آئودی اعتقاد دارد که تسلا تغییراتی در نوع تفکر و سیاست‌هایش انجام داده‌، اما گام‌های اولیه این کمپانی آمریکایی در کسب‌و‌کار خودرو همان چیزی است که الهام بخش آئودی برای توسعه محصولات جدید بوده است. آئودی می‌خواهد خودروی برقی خانوادگی بسازد که با یک بار شارژ 500 کیلومتر را طی کند و تنها در 15 دقیقه شارژ شود. این خودرو جدید پس از تحقیقات بسیار وسیع و سنگین این شرکت در رابطه با خودرو‌های الکتریکی و بدون راننده ساخته خواهد شد اما هنوز معلوم نیست که این مدل جدید یک خودروی تمام برقی خواهد بود یا یک خودروی پیل سوختی.

منبع : منبع: Autocar
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/OnVr9vbY
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه