دوشنبه, 21 ارديبهشت 1394 - 11:10

آیا می‌دانستید مشتریان آدیداس دو دسته هستند؛ ورزشکارانی که به دنبال بهترین تجهیزات ورزشی هستند و مصرف‌کنندگان عام که می‌خواهند از جدیدترین محصولات و مدل‌ها استفاده کنند. در هر دوصورت آدیداس همواره به دنبال این بوده که ارتباط میان خود و مشتریانش را در بلندمدت حفظ کند و لازمه این کار آن است که به نیازهای متنوع مشتریان پاسخ دهد.

adidas

آدیداس برندی چندگانه یا مولتی برند است که هر برند با حفظ هویت متمایزش، روی مزیت‌های اصلی خود تمرکز می‌کند و همزمان به کل مجموعه کمک می‌کند تا طیف وسیعی از محصولات را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید