پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

آمازون پس از تجربه رشد سریع کاربران در ماه های گذشته، تصمیم گرفته است ناوگان حمل بار هوایی را در سال آینده گسترش دهد.

به گزارش زومیت، کسب وکار آمازون، بزرگ ترین خرده فروشی اینترنتی جهان، در دوران شیوع ویروس کرونا با رشد چشمگیری همراه بود؛ چراکه کاربران بسیاری در سراسر جهان برای خرید مایحتاج روزانه و بسیاری از کالاهای دیگر، این شرکت را انتخاب می کردند که با افزایش درآمد و سوددهی برای صاحب شرکت، جف بزوس، همراه بود. شرکت مذکور برای حفظ روند کنونی و آماده شدن برای افزایش تقاضا، تصمیم گرفته است تا پایان سال آینده، تعدادی هواپیمای بوئینگ ۷۶۷ به ناوگان باربری خود اضافه کند.

آمازون ناوگان هواپیما باربری

آمازون ادعا کرده است هواپیماهای جدید را در برنامه لیزینگ خواهد خرید و همه آنها هواپیماهای کارکرده 300-767 محسوب می شود که از مسافربری به باربری تغییر کاربری داده شده است. هواپیماها را زیرمجموعه آمازون (Amazon Air) از شرکت Transport Services Group می خرد که اکنون هم تأمین بوئینگ ۷۶۷ را برای ناوگان شرکت برعهده دارد. یکی از هواپیماهای جدید ماه گذشته به ناوگان باربری آمازون اضافه شد و سایر سفارش ها، ۱۱ فروند هواپیمای دیگر، در سال آینده تحویل داده می شوند. اضافه شدن هواپیماهای جدید تعداد هواپیماهای موجود در ناوگان آمازون را از ۷۰ فروند در انتهای سال جاری به بیش از ۸۰ فروند در انتهای سال آینده افزایش می دهد. اکثر هواپیماهای فعال در ناوگان از نوع ۷۶۷ است و تعدادی مدل ۷۳۷ کوچک هم در میان آنها دیده می شود.

سارا رودز، معاون ارشدAmazon Global Air، درباره اضافه شدن هواپیمای جدید به ناوگان شرکتش می گوید:
ناوگان هوایی برای تحویل سریع خرید به مشتریان اهمیت حیاتی دارد؛ اهمیتی که در دوران کنونی و پس از آن، در اولویت خواهد بود. در دورانی که بسیاری از مشتریان ما برای دریافت نیازهای خود بدون خروج از خانه به سرویس تحویل سریع نیاز دارند، گسترش شبکه هوایی اختصاصی این امکان را ایجاد می کند که ظرفیت مناسبی در اختیار آن ها قرار دهیم.

آمازون از ماه مارس، ۱۷۵ هزار کارگر موقت جدید استخدام کرد تا به نیاز روزافزون مشتریان پاسخ دهند. از زمان افزایش سیاست های تعطیلی گسترده و قرنطینه خانگی، مردم زیادی برای تأمین نیازهای خود از سرویس های آمازون بهره می برند که فشار روی زیرساخت های این شرکت را چندبرابر کرده است. غول تجارت الکترونیک همچنین در ماه گذشته اعلام کرد به ۱۲۵ هزار نفر از شاغلان موقت جدید، شغل دائمی پیشنهاد می کند.

در فصل اوج خرید در سال ۲۰۱۵، آمازون سیستمی آزمایشی با ناوگان اختصاصی متشکل از تنها پنج هواپیمای ۷۶۷ راه اندازی کرد. در سال بعد، شرکت برنامه های خود را گسترش داد و 20 فروند هواپیمای مشابه از ATSG و 20فروند هواپیما نیز از شرکت Atlas Air Worldwide خرید. آمازون تصمیم گرفته بود برای تأمین نیازهای حمل بار به شرکت هایی همچون FedEx و UPS وابسته نباشد؛ به همین دلیل، در سال های بعد هم به مرور سرمایه گذاری روی ناوگان حمل بار را افزایش داد. این سرمایه گذاری ها گسترش خدمات در فرودگاه ها و مراکز منطقه ای را نیز شامل می شد.

آمازون تصمیم گرفته است تا پایان تابستان جاری، یک هاب پروازی منطقه ای در فرودگاه بین المللی لیکلند لیندر در فلوریدا و مرکز مشابهی هم در سال آینده در فرودگاه بین المللی سن برناردینو در کالیفرنیا راه اندازی کند. از پروژه های مشابه دیگر می توان به راه اندازی Amazon Air Hub در فرودگاه بین المللی سینسیناتی در شمال کنتاکی در سال ۲۰۲۱ اشاره کرد. به علاوه، آنها مراکز تحویل نهایی کوچکی در فرودگاه های دیگر راه اندازی خواهند کرد. ماه گذشته، تعدادی از همین مراکز در فرودگاه های آستین تگزاس و سن خوان و پورتوریکو فعالیت خود را شروع کردند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8pbHVOZg
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه