پنجشنبه, ۷ اسفند(۱۲) ۱۳۹۹ / Thu, 25 Feb(2) 2021 /
           
فرصت امروز
1 هفته پیش
رکوردشکنی هاب اسپات در زمینه سودآوری
هاب اسپات، موسسه فعال در زمینه مشاوره مدیریت روابط با مشتریان، به تازگی به طور رسمی رسیدن تعداد کارمندانش به 100 هزار نفر را اعلام کرده است. این امر در کنار کسب سود یک میلیارد دلاری در سال 2020 مهمترین دستاورد هاب اسپات در طول یک دهه اخیر محسوب می شود. این موسسه در طول سال های اخیر به دلیل توسعه پلتفرم یکپارچه برای مدی...
1 هفته پیش
راهکارهای مدیریت مشتریان در کسب و کار
تعامل با مشتریان سختگیر در خدمات نظافتی
مدیریت کسب و کارهای مرتبط با خدمات نظافتی کار ساده ای نیست. همیشه برخی از مشتریان نسبت به کیفیت خدمات برند اظهار نارضایتی می کنند. بدون تردید برخی از اعتراض ها دارای نکاتی درستی است، اما برخی دیگر ناشی از سختگیری غیرمعمول مشتریان است. خوشبختانه تعداد مشتریان بیش از اندازه سختگیر در حوزه خدمات نظافتی اندک است، با این حا...
3 هفته پیش
 اهمیت ضبط مکالمات مشتریان
یکی از عادت های رایج حال حاضر بسیاری از کسب و کارها این است که مکالمات خود با مشتریان را ضبط می کنند، با این حال آیا تاکنون نسبت به دلیل این اقدام فکر کرده اید؟ این اقدام اگرچه بسیار ساده است و بسیاری از مدیران تصور می کنند که تنها در راستای یک هدف است، با این حال می توان از آن برای خلق اتفاقات بسیار ویژه ای استفاده کر...
1 ماه پیش
هنر مدیریت انتظارات مشتریان
یکی از چالش های بسیار سخت اکثر مدیران این است که انتظارات مشتریان خود را در سطحی نگه دارند که قادر به برآورده کردن آن باشند. در این راستا برخی از مدیران به مراتب بدتر عمل کرده و ابدا به انتظارات مشتریان خود توجهی ندارند. اگرچه ممکن است تصور کنید که قدم گذاشتن در این مسیر بیش از حد دشوار و زمانبر است، با این حال انجمن ک...
1 ماه پیش
معیارهای تعامل و گفت وگوی تاثیرگذار با مشتریان
راهکارهایی برای تعامل بهتر با مخاطب هدف
تعامل با مخاطب هدف در عرصه بازاریابی اهمیت بسیار زیادی دارد. استارت آپ ها برای توسعه و سهم خواهی از بازارها باید به دنبال ترغیب مخاطب هدف به سوی تعامل و گفت وگو باشند. امروزه اغلب برندها در فضای آنلاین به دنبال تعامل با مشتریان شان هستند. این امر با توجه به شیوع کرونا و افزایش تمایل مردم برای حضور در فضای آنلاین به طور...
1 ماه پیش
6 تکنیک قدردانی از مشتری
اگر به دنبال جلب رضات بیش تری از مشتریان خود نباشید، بدون شک بازار را از دست خواهید داد. در این راستا فراموش نکنید که قدردانی یکی از ساده ترین اقدامات محسوب شده و تاثیر فوق العاده ای را به همراه دارد. در ادامه 6 نمونه ساده برای موفقیت در این زمینه را بررسی خواهیم کرد.  1-بر اساس اصل پارتو اقدام نمایید  بر...
1 ماه پیش
چگونه از هدف گذاری اشتباه بر روی مشتریان پرهیز کنیم؟
مشکل هدف گذاری اشتباه بر روی مشتریان
عرصه بازاریابی دامنه وسیعی از فعالیت ها را شامل می شود. در این میان هیچ تجربه ‎ای به اندازه تلاش فراوان برای تولید محتوای بازاریابی و فروش محصولات برای مخاطب هدف نادرست نیست. برخی از برندها در فرآیند فروش محصولات شان به طور مداوم مشتریان اشتباهی را مدنظر قرار می ‎دهند. شاید این امر در ابتدا چندان مهم نباشد، اما...
1 ماه پیش
تحولات مدیریت رابطه با مشتریان
کالاها و خدمات در اغلب بازارها از سوی بازیگران متفاوت عرضه می شود. نکته جالب اینکه کیفیت محصولات اغلب برندها دارای شباهت بسیار زیادی است. کسب و کارها برای جلب نظر مشتریان از تازه ‏ترین نوآوری‎ ها در زمینه تولید محصولات و عرضه خدمات را مورد استفاده قرار می ‎دهند. دسترسی وسیع برندها به ابزارهای مناسب در زمینه...
1 ماه پیش
افزایش شدید تمایل مشتریان برای خرید از کسب و کارهای کوچک
کسب و کارهای کوچک در طول یک سال اخیر شرایط دشواری را تجربه کرده اند. اغلب بازارهای محلی دیگر عرصه ای مناسب برای فعالیت تعداد معدودی از کسب و کارهای کوچک نیست. امروزه شمار بالایی از کسب و کارهای کوچک در هر بازار محلی وجود دارد بنابراین سطح رقابت در این حوزه به طور چشمگیری افزایش یافته است. همین نکته بحران اقتصادی ناشی ا...
2 ماه پیش
مهمترین آمارهای مشتریان در زمینه تبلیغات
برای این امر که تبلیغات موفقی را داشته باشید، بسیار مهم است که اطلاعات خوبی را مورد استفاده قرار دهید. درواقع این موارد راهنمای عمل شما بوده و مرجع تصمیم گیری ها خواهد بود. با توجه به این امر که هدف هر اقدام تبلیغاتی، جلب توجه جامعه هدف است، لازم است تا بیشترین تمرکز شما به آمارهای به دست آمده در این زمینه باشد، با این...
2 ماه پیش
مشتری مداری به سبک سونی
سایبرپانک 2077 را شاید بتوان یکی از بازی هایی دانست که بسیاری از افراد سال ها منتظر عرضه آن بودند. درواقع قرار بود که این بازی، فراتر از تمامی تجربیاتی باشد که گیمرها تا به حال آن را تجربه کرده اند.حضور ستاره محبوب سینما، کیانو ریوز هم یکی از دلایل جلب توجه این بازی بوده است. با این حال نتیجه، بیشتر چیزی شبیه به فاجعه...
2 ماه پیش
بررسی 13 ایده کاربردی
چالش انتخاب هدیه های جذاب برای مشتریان
فرا رسیدن مناسبت‎ های مختلف به معنای فعالیت هرچه بیشتر برندها برای جلب نظر مخاطب هدف است. بسیاری از مشتریان بازه‎ های زمانی مانند کریسمس را به دلیل اعطای هدیه و تخفیف‎ های متعدد از سوی کسب و کارها دوست دارند. این امر در طول سال ‎های اخیر با سرمایه گذاری برندها در حوزه بازاریابی و انتخاب هدیه های جذاب حا...
1 سال پیش
چگونه به اطلاعات مورد نیازمان پیرامون مشتریان دست یابیم؟
راهکارهای گردآوری اطلاعات کاربردی درباره مشتریان
کسب اطلاعات مناسب از مشتریان یکی از دغدغه های اصلی هر بازاریابی است. این امر به ما فرصت تولید محتوای دقیق تر به منظور جلب نظر مشتریان را می دهد. چالش اصلی در این میان ناتوانی برندها در زمینه جلب اعتماد کاربران به منظور دریافت اطلاعات شان است. به همین خاطر کمپین های بازاریابی و تبلیغات اغلب برندها انطباق چندانی با سلیقه...
1 سال پیش
بررسی الگوی تبلیغات رقابتی برندهای بزرگ دنیا
جلب نظر مشتریان با تبلیغات رقابتی
عرصه تبلیغات وسعت بسیار زیادی دارد. وجود الگوهای تبلیغاتی متنوع دست برندها را در انتخاب نمونه مورد نیازشان باز گذاشته است. در حوزه تبلیغات رقابتی گاهی اوقات برندها با یکدیگر شوخی می کنند. در بسیاری از موارد چنین شوخی هایی حالت تمسخر و کم مایه جلوه دادن محصولات رقبا را دارد. یکی از ضرب المثل های قدیمی در حوزه کسب و کار...
1 سال پیش
بررسی ضرورت های حوزه بازاریابی برای جوانان
از مشتریان نسل Z چه می دانیم؟
امروزه تجربه مشتریان بدل به مهم ترین تفاوت رقابتی میان برندها شده است. به عنوان مثال، براساس یکی از پژوهش های جدید برند Adobe نزدیک به 64درصد از خریدارهای نسل Z (نسل جوان) و 72درصد از مشتریان میانسال توانایی در زمینه شخصی‎سازی تجربه خرید را ویژگی اصلی برندهای مورد علاقه شان می دانند. ورود نسل جوان به جامعه تغییرات زیا...
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه