مشتری و مشتری مداری: بروزترین مقاله های دنیا - فرصت امروز

مشتری و مشتری مداری

راهکارهای گردآوری اطلاعات کاربردی درباره مشتریان

چهارشنبه, 20 شهریور 1398 - 12:44

چگونه به اطلاعات مورد نیازمان پیرامون مشتریان دست یابیم؟

راهکارهای گردآوری اطلاعات کاربردی درباره مشتریان

کسب اطلاعات مناسب از مشتریان یکی از دغدغه های اصلی هر بازاریابی است. این امر به ما فرصت تولید محتوای دقیق تر به منظور جلب نظر مشتریان را می دهد. چالش اصلی در این میان ناتوانی برندها در زمینه جلب...
جلب نظر مشتریان با تبلیغات رقابتی

چهارشنبه, 20 شهریور 1398 - 10:07

بررسی الگوی تبلیغات رقابتی برندهای بزرگ دنیا

جلب نظر مشتریان با تبلیغات رقابتی

عرصه تبلیغات وسعت بسیار زیادی دارد. وجود الگوهای تبلیغاتی متنوع دست برندها را در انتخاب نمونه مورد نیازشان باز گذاشته است. در حوزه تبلیغات رقابتی گاهی اوقات برندها با یکدیگر شوخی می کنند. در بسیاری...
از مشتریان نسل Z چه می دانیم؟

شنبه, 16 شهریور 1398 - 17:09

بررسی ضرورت های حوزه بازاریابی برای جوانان

از مشتریان نسل Z چه می دانیم؟

امروزه تجربه مشتریان بدل به مهم ترین تفاوت رقابتی میان برندها شده است. به عنوان مثال، براساس یکی از پژوهش های جدید برند Adobe نزدیک به 64درصد از خریدارهای نسل Z (نسل جوان) و 72درصد از مشتریان میانسال...
راهکارهای جذب مشتریان با الگوی بازاریابی متفاوت

شنبه, 16 شهریور 1398 - 13:00

چرا مشتریان برندمان به سراغ رقبا می روند؟

راهکارهای جذب مشتریان با الگوی بازاریابی متفاوت

فعالیت به عنوان یک کسب و کار نیازمند افزایش توانایی در زمینه فروش محصولات و خدمات است. هدف نهایی هر فعالیت تجاری کسب درآمد از طریق فروش محصولات به مشتریان هدف خواهد بود، با این حال گاهی اوقات این...
تحت چه شرایطی کنار گذاشتن مشتری سودمند خواهد بود

سه شنبه, 12 شهریور 1398 - 12:00

تحت چه شرایطی کنار گذاشتن مشتری سودمند خواهد بود

اگرچه همواره شنیده ایم که همیشه حق با مشتری بوده و لازم است تا تمامی اقدامات را برای آنها انجام دهیم، با این حال واقعیت این است که در برخی از شرایط، از دست دادن برخی از مشتریان، سودمند نیز خواهد بود،...
چگونه اخبار منفی را به اطلاع مشتریان خود برسانیم

دوشنبه, 11 شهریور 1398 - 17:00

چگونه اخبار منفی را به اطلاع مشتریان خود برسانیم

بدون شک شما همواره حامل خبرهای خوب برای مشتریان خود نخواهید بود. اگرچه این امر اجتناب ناپذیر است، با این حال نحوه بیان آن عامل تعیین کننده محسوب می-شود. به همین خاطر آگاهی نسبت به روش های موثر در این...
7 استراتژی ساده برای افزایش مشتریان

یکشنبه, 10 شهریور 1398 - 16:00

7 استراتژی ساده برای افزایش مشتریان

بدون شک مشتریان تنها عامل بقای برند محسوب می شوند. به همین خاطر نیز بسیار مهم است که استراتژی هایی برای افزایش آنها داشته باشید. در این رابطه موارد ساده ولی کارآمد، همواره سرعت انجام بالاتری را...
چگونه مشتریانی وفادار داشته باشیم

شنبه, 09 شهریور 1398 - 09:52

چگونه مشتریانی وفادار داشته باشیم

در اختیار داشتن مشتریانی وفادار، بدون شک آرزوی هر برندی محسوب می شود، با این حال برای تبدیل این خواسته به واقعیت، شما نیازمند انجام اقداماتی خواهید بود. در این رابطه فراموش نکنید که تنها جذب مشتری...
9 اقدامی که شما را برند محبوب مشتریان خواهد کرد

جمعه, 08 شهریور 1398 - 12:39

9 اقدامی که شما را برند محبوب مشتریان خواهد کرد

این امر که برند محبوب مخاطب باشید، امری است که خود به خود شکل نخواهد گرفت. به همین خاطر نیز شما به اقداماتی نیاز خواهید داشت، با این حل عدم آگاهی در این زمینه، باعث شده است تا شاهد اقداماتی باشیم، که...
رسیدگی به شکایات مشتریان با 5 اقدام ساده

پنج شنبه, 07 شهریور 1398 - 11:21

رسیدگی به شکایات مشتریان با 5 اقدام ساده

اگرچه هر برندی تمایل دارد تا مشتریان خوبی را داشته باشند، با این حال واقعیت این است که این امر کاملا غیرواقعی محسوب می شود. درواقع حتی با ارائه بهترین خدمات و محصولات نیز همواره احتمال بروز شکایاتی...
چگونه نخستین مشتری را برای برند خود پیدا کنید

دوشنبه, 04 شهریور 1398 - 15:01

تجربه 9 تن از موفق ترین کارآفرین ها

چگونه نخستین مشتری را برای برند خود پیدا کنید

برای هر کارآفرینی یکی از مهم ترین لحظات، کسب نخستین مشتری است، با این حال بسیاری از آنها تصور می کنند که تنها باید به تبلیغات پرداخته و منتظر مراجعه مشتری بمانند. این امر در حالی است که تبلیغات در...
تسلا با دریافت هزینه ماهیانه به مشتریانش پنل های خورشیدی اجاره می دهد

سه شنبه, 29 مرداد 1398 - 20:00

تسلا با دریافت هزینه ماهیانه به مشتریانش پنل های خورشیدی اجاره می دهد

تسلا مجددا تلاش های خود برای راه اندازی محصولات مرتبط با انرژی خورشیدی را آغاز کرده است. در برنامه ای جدید، مشتریان می توانند با پرداخت یک مبلغ ماهیانه پنل های خورشیدی تسلا را اجاره کنند. به گزارش...
ارتباط بهتر با مشتری از طریق 10 اپلیکیشن کارآمد

دوشنبه, 28 مرداد 1398 - 14:00

ارتباط بهتر با مشتری از طریق 10 اپلیکیشن کارآمد

امروزه ارتباط با مشتری امری خیاتی برای هر کسب و کاری محسوب می شود. در این رابطه تکنولوژی به مانند تمامی حوزه های دیگر، به کمک ما آمده است. درواقع شما می توانید از اپلیکیشن های مختلف، برای بهبود...
هنر تبدیل کاربران شبکه های اجتماعی به مشتری

دوشنبه, 28 مرداد 1398 - 10:19

شبکه های اجتماعی، پل ارتباطی برندها با دنیای مشتریان

هنر تبدیل کاربران شبکه های اجتماعی به مشتری

شبکه های اجتماعی یکی از مهم ترین ویژگی های زندگی مدرن ما محسوب می شود. اکنون بخش قابل توجهی از مردم جهان در شبکه های اجتماعی عضویت دارند. به این ترتیب محیط برای فعالیت برندها به منظور جلب نظر مشتریان...
استفاده از شبکه های اجتماعی برای جبران کاستی های ارتباطی با مشتریان

دوشنبه, 14 مرداد 1398 - 15:34

ضرورت های بازاریابی در عصر دیجیتال

استفاده از شبکه های اجتماعی برای جبران کاستی های ارتباطی با مشتریان

در مورد برندهای فعال در زمینه B2B هیچ چیز به اندازه ملاقات رو در رو با مشتریان اهمیت ندارد. در زمینه فروش های بزرگ ملاقات مستقیم تاثیر انکارناپذیری دارد. بدون تردید سایر شرکت ها و موسسات تمایل بیشتری...
تعامل با مشتریان از طریق پیام های نمایشی کوچک

پنج شنبه, 10 مرداد 1398 - 16:36

تعامل با مشتریان از طریق پیام های نمایشی کوچک

توسعه یک استراتژی بازاریابی تاثیرگذار کار بسیار دشواری محسوب می شود. به ویژه اگر در زمینه کسب و کار آنلاین فعالیت داشته باشیم. امروزه به شیوه هایی فراتر از الگوی ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی برای جلب...
راهکارهای فراهم سازی خدمات مشتریان در شبکه های اجتماعی

پنج شنبه, 03 مرداد 1398 - 13:00

راهکارهای فراهم سازی خدمات مشتریان در شبکه های اجتماعی

امروزه انتقال فرآیند خدمات مشتریان به شبکه های اجتماعی دیگر یک گزینه دلبخواهی محسوب نمی شود. ارائه خدمات مشتریان به صورت آنلاین و همیشه در دسترس یکی از فاکتورهای مهم در زمینه موفقیت یا شکست برندها...
راهکارهای شناخت عوامل انگیزه بخش مشتریان برای خرید

سه شنبه, 01 مرداد 1398 - 14:07

چه چیزی مشتریان را ترغیب به خرید می کند؟

راهکارهای شناخت عوامل انگیزه بخش مشتریان برای خرید

میزان علاقه مشتریان برای پرداخت هزینه در قبال یک محصول یا سرویس بستگی به سه عامل دارد: نخست اینکه مشتری موردنظر چقدر به سرویس یا محصول ما علاقه دارد. دوم، استفاده از آن تا چه حد برای وی آسان است. سوم،...
ارتقا کیفیت خدمات به مشتریان، مهمترین عامل توسعه برند

دوشنبه, 31 تیر 1398 - 11:40

همراه مشتریان، همپای بسته هایشان

ارتقا کیفیت خدمات به مشتریان، مهمترین عامل توسعه برند

«تیپاکس» به عنوان اولین شرکت پست خصوصی ایران شناخته می شود و در آستانه ی ورود به شصتمین سال فعالیتش، به منظور ارائه خدمات سریع تر به مشتریانش، تغییراتی را داشته است. امسال این تغییرات با افتتاح...
مدیریت تجربه مشتری یک نیاز استراتژیک اما پر از چالش

سه شنبه, 24 اسفند 1395 - 09:00

مدیریت تجربه مشتری یک نیاز استراتژیک اما پر از چالش

هزینه به دست آوردن یک مشتری جدید بسیار بیشتر از حفظ یک مشتری موجود است با این حال تمام مشتریان یکسان خلق نمی شوند. برخی نیاز به توجه بیشتری از دیگران دارند، بعضی نیاز به پیگیری و راهنمایی های مداوم...
مشتریان رنگارنگ /  شناخت تیپ های شخصیتی مشتریان – بخش اول

سه شنبه, 10 اسفند 1395 - 13:00

مشتریان رنگارنگ / شناخت تیپ های شخصیتی مشتریان – بخش اول

در گذشته بازاریابی را به عنوان علمی برای شناساندن محصول به مشتری که به دنبال آن است، معرفی می کردند. به عبارت دیگر در آن زمان خرید کالا یا خدمات بستگی به نیاز مشتری آن داشت و فروشنده تنها باید به...
6 راه برای وفادارسازی مشتریان

سه شنبه, 03 اسفند 1395 - 12:30

6 راه برای وفادارسازی مشتریان

این روزها دیگر تمامی مدیران کسب و کار می دانند که حفظ مشتریان فعلی و وفادار سازی ایشان از الزامات پایداری کسب وکار است. در این متن سعی دارم بر مبنای تجربیات سازمان های ایرانی شش راه ساده و تاثیر گذار...
مشتریان در سال 2020 / آینده تجربه مشتری در کسب و کارها – بخش دوم

سه شنبه, 23 آذر 1395 - 12:15

مشتریان در سال 2020 / آینده تجربه مشتری در کسب و کارها – بخش دوم

در شماره قبلی در خصوص انقلاب ها در کسب وکارها سخن گفتیم و اشاره کردیم که ما هم اکنون در عصر مشتری قرارداریم. عصری که در آن صاحبان کسب وکار ناچارا می بایست به دنبال ارائه محصولات و تجاربی شخصی سازی...
مشتریان در سال 2020 / آینده تجربه مشتری در کسب وکارها – بخش اول

سه شنبه, 16 آذر 1395 - 11:15

مشتریان در سال 2020 / آینده تجربه مشتری در کسب وکارها – بخش اول

چنانچه به سه دوره انقلابی در تاریخ کسب و کارها یعنی انقلاب صنعتی - در جایی که ابتكار فورد در به كارگیری روش تولید انبوه به جای روش تولید دستی، یكی از مهم ترین شاخص های این دوره است - انقلاب کیفیت -...
7 دلیل در چرایی ضرورت برنامه های وفاداری برای بازاریابان  (قسمت سوم)

سه شنبه, 18 آبان 1395 - 11:15

7 دلیل در چرایی ضرورت برنامه های وفاداری برای بازاریابان (قسمت سوم)

در سالیان گذشته به طور قابل ملاحظه ای توجه به وفاداری مشتری افزایش یافته است و امروزه وفاداری مشتری به عنوان دستورالعملی برای افزایش درآمد مطرح است. اما این شاید قدم اول در تکامل مشتری مداری محسوب...
7دلیل در چرایی ضرورت برنامه های وفاداری برای بازاریابان قسمت دوم

سه شنبه, 11 آبان 1395 - 11:15

7دلیل در چرایی ضرورت برنامه های وفاداری برای بازاریابان قسمت دوم

در قسمت پیشین مباحثی را در خصوص ضرورت برنامه های وفاداری بیان کردیم، امروز در این شماره پیش از اینکه به ادامه مطلب بپردازیم بد نیست مروری داشته باشیم روی مفاهیم اولیه وفاداری. در یک نگاه، وفاداری...
راه هایی برای خشنودی و شگفت زده کردن مشتریان بخش چهارم و آخر

سه شنبه, 23 شهریور 1395 - 11:30

راه هایی برای خشنودی و شگفت زده کردن مشتریان بخش چهارم و آخر

امروزه شرکت های مختلف برای رشد کسب و کار خود از ساده ترین نکات گذشته و استراتژی های بسیار سختگیرانه ای را برنامه ریزی می کنند. البته منظور من این نیست که استراتژی های سازمانی و کسب وکار خود را کنار...
[12 3 4  >>  

با ما در ارتباط باشید

021.86073324

021.88827112

[email protected]

شبکه های اجتماعی