شنبه, ۱ آبان(۸) ۱۴۰۰ / Sat, 23 Oct(10) 2021 /
           
فرصت امروز
1 هفته پیش
راهکارهای جلب توجه مشتریان به برند در فضای آنلاین
کسب و کارها در سال 2021 امکان اجتناب از حضور در فضای آنلاین را ندارند. امروزه تمام ارتباطات میان مردم در فضای آنلاین صورت می گیرد. بنابراین اگر برندی به دنبال توسعه کسب و کارش و فروش مناسب است، باید این فضا را به خوبی درک نماید، در غیر این صورت هیچ شانسی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدفش نخواهد داشت.  هدف اصلی در...
2 هفته پیش
فروش بالا در آمازون با طراحی استراتژی تجربه مشتریان
عرضه یک محصول با کیفیت بالا و همینطور قیمت مناسب در بازار در نگاه نخست دلیل کافی برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان و جلب نظرشان به نظر می رسد، اما واقعیت همیشه براساس انتظار شما پیش نمی رود. امروزه بسیاری از برندها در آمازون به دنبال فروش محصولات شان هستند. شاید این امر گزینه ای جذاب برای برندها محسوب شود، اما در بسیاری ا...
2 هفته پیش
چگونه مشتریان تان را دوباره به دست بیاورید؟
هیچ کسب و کاری در بازار دوست ندارد مشتریانش را از دست بدهد. اینکه شما مشتریان تان را به طور مداوم از دست بدهید، یکی از شانس های مهم تان برای ایجاد دامنه ای قابل ملاحظه از مشتریان وفادار را از بین می برد. این اتفاق برای بسیاری از بازاریاب ها به معنای پایان شانس تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف است. البته مگر اینکه راهکاری بر...
3 هفته پیش
راهکارهای تعامل با مشتریان در شبکه های اجتماعی
هر بازاریابی در دوره کنونی باید راهکارهای تعامل با مشتریان در شبکه های اجتماعی را خیلی خوب بلد باشد، در غیر این صورت مشتریان حتی به برند آنها نگاه هم نخواهند کرد. گسترش شبکه های اجتماعی و دسترسی دامنه هرچه وسیع تری از مردم به این پلتفرم ها اهمیت بازاریابی و تعامل با مشتریان در این فضا را گسترش داده است. با این حساب اگر...
3 هفته پیش
تمایزبخشی به برند با گوش دادن به مشتریان در فضای آنلاین
مشتریان در بازارهای مختلف همیشه به دنبال برندهایی هستند که به خوبی آنها را درک کنند. این امر حتی از کیفیت و قیمت نهایی محصولات نیز برای مشتریان اهمیت بالاتری دارد. مهمترین ابزار در این میان برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان و جلب نظرشان به برند گوش دادن به آنها در فضای آنلاین است. این امر نه تنها شما را در میان مشتریان مح...
1 ماه پیش
افزایش رضایت مشتری با 10 اقدام ساده
بدون شک مهم ترین دارایی هر کسب و کار، مشتریان آن محسوب می شود که در بازار به شدت رقابتی حال حاضر، حفظ آنها امری بسیار دشوار است. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که بسیاری از برندها تنها به دو یا چند اقدام محدود برای حفظ مشتری بسنده می کنند. نکته جالب در رابطه با این برندها، آمارهای منتشر شده است که براسا...
1 ماه پیش
خدمات مشتریان و 3 قانون طلایی آن
براساس مطالعه ای از سوی موسسه سوپر آفیس، از میان مهم ترین المان های یک برند برای مشتریان بخش خدمات مشتریان نه تنها از قیمت نهایی، بلکه خود محصول هم مهم تر ارزیابی شده است. این امر به معنای اهمیت ارائه خدمات مشتریان با کیفیت بالا و استاندارد برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف است. درست به همین خاطر بسیاری از برندهای بزرگ...
1 ماه پیش
خدمات مشتریان و 4 اشتباه رایج برندها
حتی بهترین برندهای دنیا نیز در زمینه خدمات مشتریان گاهی اوقات دچار اشتباه می شوند. در این میان موفقیت به برندی تعلق می گیرد که تعداد اشتباهاتش در تعامل با مشتریان را به حداقل برساند. درست گرفتن از اشتباهات قبلی و تلاش برای رفع شان در آینده یکی از مهم ترین نکاتی است که به شما امکان ارتقای کیفیت خدمات مشتریان را می دهد.&...
1 ماه پیش
ایده های بازاریابی برای ارتباط بهتر با مشتریان
نحوه تعامل میان انسان ها در طول یک سال و نیم اخیر به طور قابل ملاحظه ای تغییر کرده است. دیگر خبری از ملاقات های رو در رو نیست و به جای آن شبکه های اجتماعی و دیگر ابزارهای ارتباط آنلاین شهرت بالایی پیدا کرده اند. اگرچه اکنون وضعیت شیوع کرونا در بسیاری از نقاط جهان تحت کنترل قرار دارد، اما هنوز هم خیلی از کسب و کارها فعا...
1 ماه پیش
راهکارهای طراحی تجربه مناسب از برند برای مشتریان
هدف اصلی هر کسب و کاری جلب رضایت مشتریان است. وقتی شما مشتریان خوشحال و راضی داشته باشید، وضعیت تان به طور خودکار در بازار بهبود پیدا خواهد کرد. نکته مهم در این میان نحوه جلب رضایت مشتریان است. اینکه یک برند چطور باید انتظارات مشتریانش را برآورده کند، سوالی است که کمتر کارآفرینی پاسخی درخور برای آن دارد.  یکی از...
1 ماه پیش
مدیریت نظرات منفی مشتریان به سبک حرفه ای ها
یکی از بدترین اتفاقاتی که برای هر برند می تواند رخ دهد، مواجه شدن با نظرات منفی است. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که تا قبل از ظهور اینترنت، نظرات مشتری تنها در یک نقطه خاص شنیده می شد. با این حال امروزه یک نظر در زیر پست شما در سایت و یا شبکه های اجتماعی، می تواند باعث از دست رفتن تعداد زیادی از مشتر...
1 ماه پیش
تعامل پیامکی با مشتریان؛ چطور و چگونه؟
از زمان ارسال اولین پیامک در دنیا نزدیک به 30 سال می گذرد، اما هنوز هم این شیوه ارتباطی میان مردم محبوبیت بسیار زیادی دارد. اگرچه توسعه شبکه های اجتماعی میزان استفاده از پیامک به عنوان یک راهکار ارتباطی را به طور قابل ملاحظه ای کاهش داده است، با این حال بازاریابی پیامکی هنوز هم یکی از ایده های پرسود و تاثیرگذار محسوب م...
1 ماه پیش
5 اصل مشتری سازی در بستر اینترنت
اگرچه اینترنت بستری رایگان محسوب می شود، با این حال اگر خواهان فروش از طریق آن هستید، لازم است تا به نکات مختلفی توجه داشته باشید و بودجه مناسبی را به آن اختصاص دهید. در این رابطه ابدا نمی توان با افکاری که تاکنون در رابطه با فروش مستقیم داشته اید، رفتار نمایید. آمارها در این زمینه حاکی از آن است که بیش از 60 درصد فروش...
1 ماه پیش
راهکارهای مدیریت مشتریان بدحساب
فعالیت در عرصه کسب و کار همیشه برای کسب سود بیشتر صورت می گیرد. این امر انگیزه اصلی برای کار سخت تر و نوآوری های پشت سر هم کارآفرینان محسوب می شود. در این میان مسئله پرداخت هزینه خرید یا سفارشات از سوی مشتریان امر بسیار مهمی محسوب می شود. در برخی از کسب و کارها مشتریان در همان لحظه خرید هزینه محصول را پرداخت می کنند. ب...
1 ماه پیش
مدیریت مشتریان ناراضی در صنعت خرده فروشی آنلاین
مدیریت نارضایتی ها و اعتراض های مختلف بخشی از کار به عنوان مدیر روابط عمومی یا مهمتر از آن مدیرعامل در یک خرده فروشی آنلاین محسوب می شود. حجم اعتراض ها در این حوزه به دلیل فرآیند غیرحضوری امور بسیار بیشتر از فروشگاه های معمولی است. با این حساب شما باید خودتان را حسابی برای دردسرهای این حوزه آماده کنید.  بدون تردی...
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه