سه شنبه, ۲۹ اسفند(۱۲) ۱۴۰۲ / Tue, 19 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز
1 هفته پیش
رازهای جذب مشتری وفادار: سفری به دنیای تعهد و دلگرمی
در دنیای پررقابت امروز، وفاداری مشتری به مثابه گنجی ارزشمند برای هر کسب و کار محسوب می ‎شود. مشتریان وفادار نه تنها به طور مداوم از شما خرید می‎ کنند، بلکه حکم سفیران برندتان را نیز ایفا کرده و دیگران را به استفاده از محصولات یا خدمات شما تشویق می کنند. کافی است نگاهی به دور و برتان داشته باشید تا کلی برند با چ...
1 ماه پیش
اصول خدمات پس از فروش تلفنی
خدمات پس از فروش یکی از مهمترین عواملی است که می تواند به موفقیت یک کسب و کار کمک کند. ارائه خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان نه تنها رضایت آنها را جلب خواهد کرد، بلکه  باعث افزایش وفاداری آنها به برند نیز می شود. خب اگر کسی را سراغ دارید که حاضر است از یک برند کاملا بی تفاوت نسبت به مشکلات یا سوالات مشتریان خرید...
1 ماه پیش
اصول اطلاع رسانی کسب و کارها برای مشتریان
رابطه میان کسب و کارها و مشتریان بیشتر از اینکه بر پایه سود صرف جریان داشته باشد، باید بر مدار دوستی قرار گیرد.  این دقیقا همان چیزی است که مشتریان نسل جدید انتظار دارند. با این حساب طبیعی است برندهایی که عملکردی متفاوت از این انتظار اصلی دارند، جایی در بازار نخواهند داشت. در دنیای امروز کسب و کارها برای موفقیت و...
1 ماه پیش
پیش بینی رفتار مشتریان در سال ۲۰۲۴
آدم ها در طول زمان رفتارهای متفاوتی از خودشان نشان می دهند. بسته به اینکه در چه شرایطی زندگی کنیم، خلق و خو و حتی رفتار ما حسابی تغییر خواهد کرد. یکی از نمودهای این تغییر در بازارهای گوناگون و رفتار مشتریان در آن به چشم می خورد. در حالی که خیلی ها فکر می کنند مشتریان همیشه رفتار ثابتی از خود نشان می دهند، کمی دقت نظر ک...
2 ماه پیش
بهترین هدایای تبلیغاتی برای مشتریان
هر کسب و کاری در بازار به دنبال راهی برای جلب نظر مشتریان است. هرچه میزان رقابت در این ماراتن بزرگ بیشتر می شود، کارآفرینان هم مشکلات بیشتری برای جلب نظر مشتریان پیدا می کنند.  کافی است کمی درباره صنعت خودرو فکر کنید. شما به عنوان یک مشتری نه تنها با کلی برند آلمانی و آمریکایی رو به رو هستید، بلکه همیشه امکان خرید...
2 ماه پیش
انتظارات مشتریان از برندها در سال ۲۰۲۴
سال جدید به زودی از راه می رسد و بازار کسب و کار تحت تاثیر تحولات آن قرار خواهد گرفت. معمولا هر سال که می گذرد، رفتار مشتریان در بازار کمی تغییر می کند. خب هرچه باشد آنها یک سال به تجربه شان اضافه کرده اند و حالا آماده تصمیم گیری بهتر در بازار هستند. خبر بد برای کارآفرینان اینکه سال جدید همیشه همراه با انتشارات و توقعا...
2 ماه پیش
چالش های خدمات مشتری + راهکارهای آنها
خدمات مشتری معمولا حوزه ای کاربردی برای جلب نظر مشتریان محسوب می شود. تصور عمومی بر این است که ارائه خدمات جانبی خوب نه تنها مشتریان فعلی را راضی نگه می دارد، بلکه پلی به سوی جلب حمایت مشتریان آتی نیز خواهد بود. به همین خاطر اغلب کسب و کارها سرمایه گذاری ویژه ای بر روی این حوزه دارند. نکته کلیدی در این میان ساده انگاری...
3 ماه پیش
آنالیز رفتار مشتریان به چه دردی می خورد؟
رفتار مشتریان در بازار تحت تاثیر عوامل بسیار متنوعی قرار دارد. به طوری که همان مشتریانی که یک روز تا آخرین محصول شما را می خرند، ممکن است چند هفته بعد حتی محصولات سایت تان را نگاه هم نکنند. در چنین شرایطی بسیاری از کارآفرینان برای پیش بینی اوضاع دچار مشکلات اساسی می شوند؛ چراکه اصلا نمی دانند حرکت بعدی مشتریان چه خواهد...
4 ماه پیش
چگونه مشتریان را با مشاوره به خرید ترغیب کنیم؟
مشاوره دادن به مشتریان یکی از مهم ترین مهارت های فروشندگان است. گاهی اوقات مردم حتی قصد خرید از کسب و کار شما را ندارند، اما وقتی به پُست یک فروشنده حرفه ای می خورند، بعد از چند دقیقه با دست پر از فروشگاه تان خارج خواهند شد. این امر به خوبی اهمیت مهارت فروشنده ها در تعامل با مشتریان را نشان می دهد؛ به ویژه وقتی به جای...
4 ماه پیش
چرا مشتریان به کسب و کارها اعتماد ندارند؟
اعتماد عنصر اصلی هر رابطه اجتماعی محسوب می شود. فرقی ندارد محور بحث ما رابطه میان دو دوست صمیمی باشد یا شرکای تجاری، در هر صورت وقتی اعتماد را فاکتور بگیریم، دیگر چیزی باقی نمی ماند. این دقیقا همان بلایی است که این روزها سر خیلی از کسب و کارها آمده است. بی شک شما هم بارها و بارها در بازار با کسب و کارهایی رو به رو شده...
5 ماه پیش
تعامل با مشتری در عصر دیجیتال: راهنمایی کاربردی
تعامل نزدیک یکی از میانبرهای سریع برای ورود به قلب مشتریان است. شما تا وقتی خودتان را دور از مشتریان نگه داشته و همیشه نگاه از بالا به پایین داشته باشید، حتی یک نفر را هم به برندتان جذب نخواهید کرد. اینطور وقت ها مشتریان فکر می کنند با یک برند از خود راضی رو به رو هستند که هیچ توجهی به نیازهای شان ندارد. درست به همین خ...
6 ماه پیش
تبدیل مخاطب هدف به مشتری برند: نقشه راهی برای بازاریاب ها
آیا تا به حال با کسب و کاری رو به رو شده اید که در یک چشم به هم زدن تمام مخاطب های دور و برش را تبدیل به مشتریان پر و پاقرص می کند؟ اینطور وقت ها آدم فکر می کند پای فرمول های عجیب یا تجربه ای بی نهایت طولانی در میان است. خب تجربه آدم های عادی سختی های فراوان در زمینه تبدیل مخاطب هدف به مشتری را نشان می دهد. پس چطور بعض...
6 ماه پیش
بررسی بازخورد مشتریان: مثال هایی از برندهای بزرگ
مشتریان وقتی از دست یک برند عصبانی هستند، کمتر آن را در بوق و کرنا می کنند. در عوض خیلی ها وقتی تجربه منفی از یک برند داشته باشند، در سکوت محض دور آن کسب و کار را خط کشیده و حتی یک کلمه هم درباره دلیل این رفتارشان توضیح نمی دهند. این مسئله در طول زمان برای بسیاری از کسب و کارها دردسرساز می شود. خب حتی اگر شما مشتریان ت...
7 ماه پیش
الگوهای دسته بندی مشتریان؛ همراه با بررسی مزایای هر مدل
مشتریان در بازار نقش خون جاری در رگ های هر برند را دارند. اگر برای چند دقیقه گردش خون در بدن متوقف شود، دیگر امیدی به ادامه زندگی نخواهد بود. ماجرا درباره کسب و کارها نیز دقیقا به همین شکل است. شما برای اینکه همیشه از گردش مشتریان پیرامون برندتان مطمئن شوید، باید دائما شناخت درستی از آنها داشته باشید، اما چطور؟ شناخت...
7 ماه پیش
مشتریان چرا و چگونه انگیزه شان برای خرید بیشتر می شود؟
رفتارشناسی مشتریان به هنگام خرید
مردم چرا در بازار دست به خرید می زنند؟ این سوالی است که به راحتی می توان جواب قانع کننده ای برایش پیدا کرد. هرچه باشد مردم نیازهایی دارند که فقط با خرید برخی از محصولات آنها را رفع خواهند کرد. البته این جواب خیلی هم بی ایراد نیست. قبول دارم نیازهایی مثل گرسنگی یا پوشاک با این جواب حل می شود، اما اوضاع درباره خرید محصول...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالووربلیط هواپیما خارجیپرده پذیراییخرید طلق رومیزیلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریکابینت و کمد دیواری اقساطیسایت طلاخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهخرید از چینتور استانبولماهانخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختسایبان خودروآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکتونی آدیداستبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیپرداخت فطریهآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه