جمعه, ۱۶ آبان(۸) ۱۴۰۴ / Fri, 7 Nov(11) 2025 /
           
فرصت امروز
1 هفته پیش
دسته بندی مشتری (Customer Segmentation): هنر شخصی سازی در دنیای امروز
در حوزه مدیریتی هر شرکتی اعداد و نمودارهایی وجود دارند که تصویری کلی از سلامت کسب و کار را نشان می دهند: میانگین ارزش هر سفارش، نرخ کلی بازگشت مشتری و تعداد بازدیدکنندگان سایت. این اعداد مهم هستند، اما به طرز خطرناکی فریبنده اند. آنها داستانی در مورد یک موجود افسانه ای به نام «مشتری ایده آل» روایت می کنند؛...
2 هفته پیش
نقاط تماس در بازاریابی چگونه رابطه برند با مشتریان را می سازد؟
به این فکر کنید که چگونه با یک فرد غریبه دوست می شوید. این اتفاق معمولا در یک لحظه رخ نمی دهد. فرآیند دوستی مجموعه ای از لحظات و تعاملات کوچک است. اولین سلام، یک لبخند اتفاقی، یک گفت وگوی کوتاه درباره یک موضوع مشترک، یک لطفی که در حق هم می کنید یا حتی قراری که برای نوشیدن یک فنجان قهوه می گذارید. هر کدام از این لحظات ی...
3 هفته پیش
خدمات مشتریان سریع: زبان جدید احترام
«تماس شما برای ما بسیار ارزشمند است. لطفا منتظر بمانید»؛ این احتمالا یکی از غیرصادقانه ترین جملاتی است که در دنیای کسب و کار مدرن وجود دارد. شما آن را می شنوید، در حالی که یک موسیقی گوش خراش برای دقیقه های طولانی در گوش تان تکرار می شود و با هر ثانیه ای که می گذرد، احساس می کنید ارزشمندترین دارایی غیرقابل ب...
3 هفته پیش
راز بقا در اقتصاد تجربه محور
کلیدهای طلایی جلب رضایت مشتری
در بازارهای شلوغ و پررقابت امروز بسیاری از کسب و کارها بر این باورند که کیفیت محصول یا قیمت پایین تنها برگ برنده آنهاست. آنها تمام انرژی خود را صرف ساخت بهترین کالا یا ارائه ارزان ترین سرویس می کنند و تصور می کنند مشتریان برای همین موضوع به سراغ شان خواهند آمد، اما این یک تصور خطرناک و قدیمی است. امروزه مشتریان دیگر فق...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
وبگردی
بانک مشاغل شیراز پی جومشاور مالیاتیتور سوئیسفرم سازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینماشین ظرفشویی بوشخرید جم فری فایرکابینت و کمد دیواری اقساطیخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیمونرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستم
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه