یکشنبه, ۲۵ خرداد(۳) ۱۴۰۴ / Sun, 15 Jun(6) 2025 /
           
فرصت امروز
4 روز پیش
چطور رنگ برند ذهن مشتری را تسخیر می کند؟
اگر فکر می کنید برندینگ یعنی فقط طراحی یک لوگوی زیبا یا انتخاب یک نام خاص، شاید بهتر باشد کمی عمیق تر به موضوع نگاه کنید. چون درست زیر سطح آن طراحی زیبا المانی قرار دارد که شاید مهمتر از همه باشد: رنگ. بله، همین عنصر ساده و ظاهرا بی ادعا که در نگاه اول فقط جنبه زیبایی شناختی دارد، می تواند سرنوشت یک برند را تغییر دهد....
5 روز پیش
فرهنگ سازمانی چگونه وفاداری مشتریان را تقویت می کند؟
صحبت درباره فرهنگ سازمانی همیشه کار سختی است. خیلی از مدیران ترجیح می دهند روی موارد ملموس مثل قیمت محصول یا حتی ساعت کاری تمرکز کنند. به همین خاطر همیشه فرهنگ سازمانی در گوشه ای خاک می خورد. این در حالی است که خیلی وقت ها همین فرهنگ سازمانی است که مشتریان را جذب می کند. بنابراین بد نیست کمی درباره رابطه میان فرهنگ ساز...
1 هفته پیش
تحول تجربه مشتری؛ از کلیشه تا وفاداری
تصور کنید دو مشتری وارد فروشگاه هایی متفاوت شده اند. نفر اول وارد فضایی سرد و بی روح می شود؛ با کارکنانی که سرشان در گوشی است و تجربه ای که چیزی جز یک تراکنش خشک نیست. نفر دوم اما با لبخند گرم کارمندان، پیشنهادهای شخصی سازی شده و فضایی دلپذیر رو به رو می شود که هر لحظه آن به گونه ای طراحی شده تا حس مهم بودن را به او ال...
1 هفته پیش
روانشناسی رفتار مصرف کننده: فرمولی برای درک بهتر مشتریان
در دنیای پررقابت امروز دیگر فقط داشتن یک محصول خوب یا ارائه یک خدمت مناسب کافی نیست. کسب و کارهایی که می خواهند در بازار باقی بمانند و بدرخشند باید بتوانند ذهن مشتریان خود را بهتر از هر زمان دیگری بخوانند. درک رفتار مشتری رمز موفقیت برندها در این بازار شلوغ و پرتلاطم است. اگر بدانید مشتریان چرا تصمیم به خرید می گیرند،...
1 هفته پیش
تحول تجربه مشتری؛ آنچه برندها را به دل می نشاند
اگر از مدیران بازاریابی بپرسید که برند موفق چه ویژگی ای دارد، احتمالا لیستی از عوامل را ردیف می کنند: لوگوی چشمنواز، پیام تبلیغاتی متمایز، کمپین های پرزرق و برق، استراتژی قیمت گذاری هوشمندانه و ده ها آیتم دیگر. اما در میان این شلوغی مفاهیم و اصطلاحات تخصصی یک نکته حیاتی گاه به فراموشی سپرده می شود: تجربه مشتری. همان چی...
2 هفته پیش
بازی وفاداری: راهنمای تسخیر قلب مشتریان در بازارهای پرهیاهو
این روزها دیگر خبری از آن مشتریان سنتی که یک برند را برای تمام عمر انتخاب می کردند، نیست. مشتریان مدرن به لطف تنوع بی پایان بازار، راحتی مقایسه آنلاین و پیشنهادهای وسوسه کننده رقبا مدام در حال آزمون برندهای مختلف هستند. آنها با چند کلیک ساده می توانند از برند الف به برند ب کوچ کنند و حتی ممکن است بدون هیچ تعهد یا احساس...
3 هفته پیش
بهبود ارزش طول عمر مشتری بدون دردسر اضافه!
تصور کنید وارد یک نانوایی کوچک می شوید. نان تازه می خرید، با نانوا خوش و بش می کنید و هفته ای چند بار هم به آنجا سر می زنید. حالا اگر همین نانوا شما را به چشم مشتری همیشگی ببیند، احتمالا بیشتر به شما توجه کرده و شاید نان تازه هم برای تان کنار بگذارد. در دنیای کسب و کار این نوع توجه و تداوم رابطه تحت عنوان «ارزش ط...
1 ماه پیش
هنر خواندن ذهن مشتری: روش هایی برای درک رفتار مصرف کننده
درک رفتار مشتریان شبیه تماشای پشت صحنه یک تئاتر بزرگ است. آنچه روی صحنه می بینیم، فقط بخش کوچکی از یک داستان پیچیده و پنهان است. در دنیای رقابتی امروز برندها برای آنکه بتوانند محصولات شان را بفروشند، تبلیغات شان را اثرگذار یا تجربه ای فراموش نشدنی بسازند باید بفهمند مشتریان چگونه فکر می کنند، چه چیزی می خواهند و چرا به...
1 ماه پیش
بررسی راه و رسم اعتمادسازی میان مشتریان
اعتمادسازی، رمز ماندگاری در ذهن مشتری
در دنیای پرتلاطم کسب و کار آنچه برندها را از یکدیگر متمایز می کند، تنها کیفیت محصول یا خدمات نیست؛ بلکه رابطه ای است که آنها با مشتریان خود می سازند. در این میان اعتماد مشتریان گوهری کمیاب و در عین حال حیاتی است. اگر نگاهی به برندهایی مثل اپل، نایک یا کوکاکولا بیندازیم به وضوح درمی یابیم که موفقیت آنها تنها نتیجه نوآور...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
وبگردی
بانک مشاغل شیراز پی جولوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیتور سوئیسفرم سازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرموزبلاگخرید جم فری فایرخرید سی پی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه