دوشنبه, ۸ خرداد(۳) ۱۴۰۲ / Mon, 29 May(5) 2023 /
           
فرصت امروز
6 روز پیش
خدمات مشتری در شبکه های اجتماعی: اصولی برای شروع کار
روزهایی که مشتریان پشت تلفن ساعت ها درگیر برقراری تماس با برندها بودند دیگر به پایان رسیده است. حالا همه چیز تنها با چند کلیک و در کمال خونسردی دنبال می شود. انگار که اصلا آن روزهای سخت و عذاب آور وجود نداشته است. حضور کسب و کارها در دنیای شبکه های اجتماعی خبر تازه ای نیست. براساس گزارش موسسه هاب اسپات (Hubspot) نزدیک...
4 هفته پیش
فرصت امروز بررسی می کند
پازل جلب اعتماد مشتریان به محصولات برند
در دنیا اعتماد حرف اول و آخر را می زند. علاقه مندان به فوتبال تا وقتی از اوضاع یک تیم مطمئن نشوند، حتی بلیت یک بازی آن را هم خریداری نمی کنند. چه برسد به پیش خرید کل بلیت های فصل. این امر درباره دوستداران سینما هم مصداق دارد. اگر از فیلم بازهای حرفه ای باشید، خیلی خوب می دانید بلیت آثار کارگردان های شناخته شده را بی هی...
1 ماه پیش
نظرات مشتریان به چه دردی می خورد؟ همراه با راهنمای گردآوری بازخورد خریداران
هنگامی که یک استارت آپ تازه وارد بازار می شود، هر کسی نظر خاص خودش را درباره آن خواهد داشت. مثلا یک استارت آپ صفر کیلومتر در حوزه تولید گوشی هوشمند شاید حتی توجه مدیران اپل را جلب نکند، اما برای توسعه دهندگان محلی یک خطر بالقوه خواهد بود. از سوی دیگر، مشتریان هم نظرات مختلفی درباره یک برند تازه وارد دارند. البته در این...
1 ماه پیش
پروفایل مشتری ایده آل (ICP) چیست؟ راهنمایی برای فروش بی دردسر
 تعامل با مشتریان کاری نیست که امشب درباره اش تصمیم بگیرید و فردا کل مشتری دم فروشگاه تان صف بکشند. در عوض کارآفرینان باید یک استراتژی دقیق برای یافتن مشتریان و سپس جلب نظرشان داشته باشند. وگرنه تک تک محصولات روی دست شان باد خواهد کرد. این سرنوشت آشنایی است که اغلب کسب و کارها، به ویژه در ابتدای راه، با آن رو به ر...
2 ماه پیش
مروری بر مشکلات حوزه خدمات مشتری
چرا خدمات مشتری سخت به نظر می رسد؟
کارآفرینان معمولا دوست دارند خدمات مشتری را کاری ساده و بی دردسر قلمداد کنند. به طوری که در برنامه های مختلف همیشه خدمات مشتری آخر از همه قرار می گیرد. جالب اینکه همه هم انتظار موفقیت های تکرارنشدنی در این حوزه را داشته و با کوچک ترین شکستی صدای شان تا آسمان هفتم هم می رود! گاهی اوقات در زندگی روزمره بعضی از کارهایی ک...
2 ماه پیش
چرا مشتریان اعتمادشان را به برندها از دست می دهند؟
از دست دادن مشتریانی که سال ها کنار شما بوده اند، اصلا تجربه ساده ای نیست. ماجرا وقتی پیچیده تر می شود که همان مشتریان جلوی چشم تان سراغ بقیه کسب و کارها بروند. آن وقت کافی است یک نویسنده خوش ذوق فیلمنامه ای از روی سرنوشت برندتان بسازد تا گریه همه دربیاید! معمولا وقتی برندها با پدیده ریزش مشتری رو به رو می شوند، زمین...
3 ماه پیش
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM): آشنایی با الگوی جدید مدیریت مشتریان
کارآفرینان قدیمی هنوز هم که هنوز است معتقدند مشتریان راضی و خوشحال طوری جایگاه یک برند را در بازار بالا می برند که حتی به ذهن آدم هم نمی رسد. از آنجایی که خیلی از نصیحت های قدیمی هنوز هم در دنیا کاربرد دارد، کارآفرینان نسل جوان هم آن را آویزه گوش شان کرده اند. البته این وسط سر و کله یک چالش بی نهایت مهم پیدا شده است: ر...
3 ماه پیش
18 آمار جدید درباره رفتار مشتری
در جهان امروز داده ها مهمترین دارایی هر کسب و کاری محسوب می شود. درواقع شما با داشتن اطلاعات موردنیاز در بخش های مختلف، می توانید عملکردی انفجاری را حتی در بازار به شدت رقابتی حال حاضر داشته باشید. همچنین نکته ای که باید به آن توجه نمایید این است که پیدا کردن اطلاعات با توجه به رشد تکنولوژِی، اقدامی سخت محسوب نمی شود....
3 ماه پیش
آشنایی با معیارهای محک خدمات مشتری
راهنمای ارزیابی خدمات مشتری
آیا مشتریان از برند شما راضی هستند؟ این سوال شاید در ظاهر جواب کاملا ساده ای داشته باشد، اما اگر کمی روی آن تمرکز کنید، آن وقت دریچه ای به سوی هزاران مسئله حل نشده به روی تان باز خواهد شد. آنچه مشخص است، ارتباط میان رضایت مشتریان با کیفیت خدمات مشتری (Customer Service) است. با این حال ارزیابی خدمات مشتری کاری است که خی...
4 ماه پیش
بررسی سوالی کلاسیک در بین کارآفرینان
چرا باید به حرف مشتریان گوش داد؟
آدم های یک دنده معمولا خیلی زود منزوی می شوند. حتی بهترین کارآفرینان دنیا هم وقتی الکی روی حرف خودشان پافشاری می کنند، دیر یا زود صدای تک تک کارمندان را بلند خواهند کرد. این وسط تکلیف مشتریان کاملا روشن است؛ کافی است برای یک روز هم که شده حرف آنها را جدی نگیرید تا در یک چشم به هم زدن حتی یک خریدار هم از کنار فروشگاه تا...
4 ماه پیش
بازیابی اعتماد مشتریان؛ چطور و چگونه؟
اعتماد اساس هر رابطه ای را تشکیل می دهد. از روابط بین دوست های صمیمی گرفته تا خرید و فروش محصولات، وقتی اعتماد از بین برود دیگر هیچ چیز مثل قبل نخواهد بود. چرا راه دور برویم، حتی یک باشگاه فوتبال هم اگر یکی دو سال نتایج خوب نگیرد، کلی از طرفدارانش را از دست خواهد داد. با این حساب وضعیت کارآفرینان و برندهای رنگارنگ نگفت...
4 ماه پیش
نقشه نجاتی برای بعد از فاجعه های کاری
چطور از مشتریان عذرخواهی کنیم؟
تیم فوتبالی را در نظر بگیرید که با کلی ادعا فصل را شروع کرده اما در نهایت بدون اینکه حتی یک جام را ببرد، در رتبه ای ناامیدکننده کارش را تمام می کند. بی شک تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی چنین تیمی از نتیجه ناراحت هستند اما در این زمینه به گرد پای طرفداران هم نمی رسند. کسانی که یک فصل کامل از تیم حمایت کرده اند تا صحنه ق...
5 ماه پیش
خدمات مشتری در فصل مناسبت ها: راهنمایی برای همه کارآفرینان
کریسمس کمتر از یک ماه با ما فاصله دارد و خیلی از برندهای بزرگ دنیا از مدت ها قبل خودشان را برای این مناسبت مهم آماده کرده اند. آدم حتی اگر یک تقویم درست و حسابی هم نداشته باشد، با مشاهده صف های طولانی فروشگاه ها برای بلک فرایدی و دکور متفاوت مغازه ها به خوبی صدای پای کریسمس را خواهد شنید. البته این وسط فقط محصولات متنو...
5 ماه پیش
8 نشانه مشتریان بد
همواره این جمله تکرار شده است که همیشه حق با مشتری بوده و لازم است تا با هر ترفندی آنها را حفظ کرد. براساس این استدلال، حتی از دست دادن یک مشتری به معنای قدرت گرفتن رقبا خواهد بود. با این حال چنین شرایطی بیش از حد رویایی محسوب می شود و در واقعیت نمی توان همه را راضی نگه داشت. درواقع شما نمی توانید تمامی ظرفیت های موجود...
5 ماه پیش
افزایش وفاداری مشتری با ایمیل مارکتینگ
بدون شک هیچ چیز به اندازه داشتن مشتریانی وفادار، ضامن موفقیت های یک شرکت نخواهد بود. درواقع از این بخش به عنوان مهمترین دارایی یک کسب و کار نام برده می شود. دلیل این امر نیز به این خاطر است که تمامی تلاش های یک برند در راستای فروش می باشد که در این زمینه تنها یک بار خرید، ابدا کافی نبوده و لازم است تا مشتری به صورت مدا...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید یوسیخرید هولدر موبایلخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کابل HDMIظروف یکبارمصرف گیاهینرم افزار اتوماسیون اداریمتخصص قلب و عروقمجوز آموزشگاه فنی و حرفه ایخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختفروش اقساطی خودرودرب ریلی کشوییفروشگاه سازتمکن مالی فرانسهقفسه فروشگاهی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه