بازاریابی و فروش

نقش بازاریابی عصبی در برندینگ

شنبه, 18 مرداد 1399 - 14:00

نقش بازاریابی عصبی در برندینگ

اخیرا تحقیقات مبتنی بر عکس ‎برداری از مغز مانند اف ام آر آی، نشان داده وقتی مصرف ‎کننده ارتباط نزدیکی با برند احساس می‎ کند، بخش‎ های اینسولا در مغزش فعال می ‎شود. اینسولا چین‎ خوردگی ‎های عمیق...
بازاریابی ویدئویی برای کاربران گوشی های هوشمند در دوران کرونا

جمعه, 17 مرداد 1399 - 10:00

افزایش مشاهده ویدئو از سوی کاربران گوشی های هوشمند

بازاریابی ویدئویی برای کاربران گوشی های هوشمند در دوران کرونا

استفاده از محتوای ویدئویی در بازاریابی امر تازه ‎ای نیست. بسیاری از برندها با صرف هزینه ‎های سرسام ‎آور اقدام به تولید محتوای ویدئویی برای مخاطب هدف ‎شان می ‎کنند. براساس گرایش سنتی بازاریاب‎...
بازاریابی با استفاده از تکنیک آشناسازی مخاطب هدف

پنج شنبه, 16 مرداد 1399 - 15:26

بررسی الگویی نوین در حوزه بازاریابی

بازاریابی با استفاده از تکنیک آشناسازی مخاطب هدف

شیوع ویروس کرونا وضعیت بسیاری از برندها را تغییر داده است. اکنون اغلب برندها در حال سرمایه ‏گذاری بسیار بیشتر بر روی حوزه بازاریابی هستند. این امر با هدف جلب نظر مشتریان بیشتر صورت می‏گیرد. وقتی...
ایده های جدید در راستای استفاده تجاری از اینستاگرام

پنج شنبه, 16 مرداد 1399 - 14:00

ایده های جدید در راستای استفاده تجاری از اینستاگرام

بدون تردید اینستاگرام مهمترین شبکه اجتماعی حال حاضر برای انجام انواع اقدامات بازاریابی محسوب می‎ شود، با این حال یکی از معضلات موجود، تکراری شدن ایده ‎ها است. درواقع بسیاری از افراد در تلاش برای...
چالش بازاریابی کم هزینه زیر سایه کرونا

چهارشنبه, 15 مرداد 1399 - 14:27

بازاریابی در سال 2020 با نهایت صرفه جویی

چالش بازاریابی کم هزینه زیر سایه کرونا

بازاریابی در عرصه کسب و کار یکی از گزینه‎ های ضروری برای توسعه برند محسوب می شود. امروزه تمام کسب و کارها به بازاریابی تاثیرگذار و هیجان ‎انگیز برای جلب نظر مخاطب هدف نیاز دارند. بازاریابی جذاب و...
چگونه وفاداری مشتریان خود را افزایش دهیم

چهارشنبه, 15 مرداد 1399 - 13:00

چگونه وفاداری مشتریان خود را افزایش دهیم

تفاوتی ندارد که صاحب یک برند جهانی هستید و یا در سطح منطقه ‎ای فعالیت دارید. بدون شک شما به وفاداری مشتریان خود نیاز خواهید داشت. در این رابطه بدون اقدامی از جانب شما، نمی ‎توان در این رابطه کاملا...
یکه تازی هوآوی در بازار چین

چهارشنبه, 15 مرداد 1399 - 10:16

یکه تازی هوآوی در بازار چین

بنا بر جدیدترین آمارهای منتشر شده، هوآوی با اختلافی فاحش نسبت به سایر رقبای خود، بازار داخلی کشور چین را در اختیار دارد. درواقع سهم بیش از 50 درصدی، نشان از موفقیت بالای این برند دارد. این امر در حالی...
خرید تیک تاک طرح جدید مایکروسافت

چهارشنبه, 15 مرداد 1399 - 09:00

خرید تیک تاک طرح جدید مایکروسافت

مایکروسافت در بیانیه‎ ای اعلام کرده است که در حال مذاکره با مدیران تیک تاک برای خرید این شبکه اجتماعی چینی هستند. درواقع تحریم ‎های آمریکا باعث شده است تا سرعت رشد این شرکت با مشکلاتی مواجه شود . به...
ویروس کرونا و ترندهایی که به وجود آورد

سه شنبه, 14 مرداد 1399 - 12:45

ویروس کرونا و ترندهایی که به وجود آورد

یکی از عوامل به وجود آمدن ترندها، اتفاقات جدید است. در این راستا بدون شک ویروس کرونا که بیش از شش ماه است که به مشکل اصلی تمام جهان تبدیل شده است، برخی از ترندها را نیز به وجود آورده که باعث می ‎شود...
طراحی برنامه اینفلوئنسر مارکتینگ با شیوه های مختلف

سه شنبه, 14 مرداد 1399 - 11:31

طراحی برنامه اینفلوئنسر مارکتینگ با شیوه های مختلف

بازاریابی برای برندها به مثابه راهکاری تضمینی برای جلب نظر مخاطب هدف است. بدون تردید الگوهای بازاریابی در طول سال‎های اخیر دستخوش تحولات بسیار زیادی شده است. همکاری با اینفلوئنسرها برای جلب نظر...
چالش ساخت ویدئوی تجاری

سه شنبه, 14 مرداد 1399 - 10:15

چالش ساخت ویدئوی تجاری

امروزه ویدئوها در صدر علایق افراد قرار دارد. در این رابطه ضروری است تا در استراتژی تولید محتوای شما، این اصل مورد توجه جدی ‎تری قرار گیرد. با این حال یکی از سوالات اصلی این است که چه موضوعاتی برای یک...
9 ابزار برای کنترل وضعیت سئو سایت

دوشنبه, 13 مرداد 1399 - 14:00

9 ابزار برای کنترل وضعیت سئو سایت

سئو سایت یکی از بخش ‎‏های بسیار مهم محسوب شده و موفقیت شما در زمینه تولید محتوا و فروش اینترنتی، تا حد زیادی به آن وابسته است. اگرچه ابزارهای مختلفی برای انجام روش ‎های موجود در این رابطه وجود...
محتوای بازاریابی مورد علاقه مخاطب کدامند؟

دوشنبه, 13 مرداد 1399 - 13:00

بررسی عملکرد برندهای بزرگ برای پاسخ به پرسشی مهم

محتوای بازاریابی مورد علاقه مخاطب کدامند؟

بازاریابی محتوایی در طول سال‎ های اخیر به طور مداوم در حال تغییر بوده است. اگر شما به سراغ محتوای جذاب چند سال پیش بروید، دیگر جذابیتی در آنها برای مخاطب کنونی مشاهده نخواهید کرد. این امر به خوبی...
چالش همکاری با اینفلوئنسرها

دوشنبه, 13 مرداد 1399 - 12:00

چالش همکاری با اینفلوئنسرها

بدون شک مهمترین بستر حال حاضر برای انجام اقدامات بازاریابی، شبکه ‎های اجتماعی محسوب می ‎شوند. در این رابطه همواره تاکید شده است که با اینفلوئنسرها همکاری داشته باشید. درواقع آنها پادشاهان شبکه‎...
رکوردشکنی فروش آمازون در 3 ماهه دوم سال 2020

دوشنبه, 13 مرداد 1399 - 09:00

رکوردشکنی فروش آمازون در 3 ماهه دوم سال 2020

خرده فروشی آمازون در طول دوران شیوع کرونا موفق به جلب نظر شمار بالایی از مشتریان تازه شده است. این امر به دلیل گرایش مشتریان برای خرید آنلاین در مقایسه با حضور در خرده فروشی ‎های سنتی روی داده است....
10 تکنیک برای فعالیت تجاری موفق در اینستاگرام

یکشنبه, 12 مرداد 1399 - 13:00

10 تکنیک برای فعالیت تجاری موفق در اینستاگرام

در حال حاضر اینستاگرام به مهمترین شبکه اجتماعی جهان تبدیل شده است. درواقع اکثر برندها، در این شبکه حضور دارند. با این حال تفاوت های زیادی میان یک صفحه تجاری با سایر صفحه ها وجود دارد. به همین خاطر...
چالش ها و راهکارهای بازاریابی B2B

یکشنبه, 12 مرداد 1399 - 12:00

بررسی پیچیدگی های تولید محتوای بازاریابی مناسب

چالش ها و راهکارهای بازاریابی B2B

بازاریابی در دنیای امروز بدون تولید محتوای جذاب و تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف امکان پذیر نیست. استفاده از انواع فرمت ها مانند ویدئو، عکس، متن و حتی پادکست در این میان توجه بسیاری از...
چگونه بلاگر موفقی باشیم

شنبه, 11 مرداد 1399 - 16:06

چگونه بلاگر موفقی باشیم

در ابتدا لازم است تا به تفاوت یک بلاگر با اینفلوئنسر بپردازیم. در این رابطه اگرچه نظرات مختلفی وجود دارد، با این حال به صورت کلی می توان گفت که نوشتن تخصصی در یک حوزه، شما را به یک بالاگر تبدیل خواهد...
چالش انتخاب تیتر مناسب

شنبه, 11 مرداد 1399 - 13:00

چالش انتخاب تیتر مناسب

اگر بخواهیم مهمترین بخش یک محتوا را نام ببریم، بدون شک تیتر، گزینه شایسته ای خواهد بود. درواقع این بخش، نخستین موردی است که مخاطب با آن مواجه خواهد شد. به همین خاطر مرز میان خوانده شدن و یا کنار...
هوآوی به بزرگ ترین سازنده گوشی تلفن همراه تبدیل شد

شنبه, 11 مرداد 1399 - 12:00

هوآوی به بزرگ ترین سازنده گوشی تلفن همراه تبدیل شد

در چند سال اخیر برندهای چینی با سرعت بسیار بالایی در بازارهای مختلف ظاهر شده اند. با این حال اگر بخواهیم پرچمدار این جریان را انتخاب کنیم، بدون شک هوآوی شایسته ترین گزینه خواهد بود. این برند اگرچه...
[12 3 4 5  >>