بازاریابی | هزاران مقاله روز بازاریابی را اینجا ببینید - فرصت امروز

بازاریابی و فروش

راهکارهای تعامل با مشتریان سختگیر

یکشنبه, 30 تیر 1398 - 16:13

4 اقدام ضروری برای نجات از وضعیتی دشوار

راهکارهای تعامل با مشتریان سختگیر

اگر برای مدت زمان نسبتا زیادی در عرصه کسب و کار فعالیت داشته باشید، به احتمال زیاد دست‎کم یک مشتری همیشه ناراضی خواهید داشت. این مشتری صرف نظر از هر اقدامی از سوی شرکت شما همیشه ناراضی خواهد بود....
5 راهکار برای ارتقای تجربه آنلاین مشتریان از برندمان

یکشنبه, 30 تیر 1398 - 14:00

از الگوی بازاریابی چند رسانه ای چه می دانیم؟

5 راهکار برای ارتقای تجربه آنلاین مشتریان از برندمان

خرید آنلاین یک کسب و کار بزرگ محسوب می شود. در حقیقت، براساس پیش‎بینی ها تا سال 2021 خرده‎فروشی های آنلاین در سراسر جهان به درآمدی نزدیک به 4.88 تریلیون دلار دست خواهند یافت. با توجه به افزایش انتظارات...
نبایدهای عرصه توسعه کسب و کار در اینستاگرام

شنبه, 29 تیر 1398 - 13:35

8 اشتباه بازاریابی در اینستاگرام

نبایدهای عرصه توسعه کسب و کار در اینستاگرام

یک تصویر به اندازه هزاران کلمه ارزش دارد. اینستاگرام از طریق همین نکته موفق به ایجاد انقلاب و تحولی عظیم در زمینه تعامل برندها با مشتریان شده است. اینستاگرام در نگاه نخست پلتفرم ساده و یکدستی به نظر...
100 گام برای موفقیت در بازاریابی (قسمت اول)

جمعه, 28 تیر 1398 - 15:36

100 گام برای موفقیت در بازاریابی (قسمت اول)

بدون تردید بازاریابی یکی از بخش های بسیار مهم در هر کسب و کاری محسوب می شود که باید نسبت به آن توجه ویژه ای داشت، با این حال در موارد متعددی مشاهده می-شود که شرکت ها عملا از این بخش غافل هستند که علت...
افزایش فروش به شیوه آمازون

چهارشنبه, 26 تیر 1398 - 11:00

درس های جشنواره تخفیف آمازون در زمینه افزایش فروش

افزایش فروش به شیوه آمازون

برند آمازون مانند بسیاری دیگر از برندهای بزرگ دیگر هر ساله در روزی خاص اقدام به برگزاری جشنواره تخفیف می کند. آمازون در این روز (Prime Day) اقدام به ارائه تخفیف های متنوع برای مشتریان اصلی اش می کند. به...
افزایش فروش با حفظ تناسب با سلیقه مشتریان

سه شنبه, 25 تیر 1398 - 13:00

از الگوی بازاریابی دقیق چه می دانیم؟

افزایش فروش با حفظ تناسب با سلیقه مشتریان

مشتریان ما هیچ گاه تا این اندازه دست برتر را نداشته اند. امروزه انتخاب های بسیار زیادی پیش روی مشتریان قرار دارد. از یکسو وجود گزینه های بسیار امکان سردرگرمی مشتریان و ناتوانی در زمینه انتخاب یک...
4 شیوه برای موفقیت در بازاریابی موبایل محور

دوشنبه, 24 تیر 1398 - 16:00

از بازاریابی موبایل محور چه می دانیم؟

4 شیوه برای موفقیت در بازاریابی موبایل محور

 بازاریابی موبایل محور یک ابزار با اهداف چندگانه است. هر برندی با توجه به نیازهای منحصر به فرد خود بر روی یک یا چند هدف مشخص تمرکز می کند. در این میان برخی از تیم های بازاریابی با هدف افزایش مخاطب های...
9 راهکار بازاریابی بدون اعمال فشار بر روی مشتریان

یکشنبه, 23 تیر 1398 - 15:06

آشنایی با مفهوم بازاریابی ربایشی و کاربرد آن

9 راهکار بازاریابی بدون اعمال فشار بر روی مشتریان

امروزه بیش از هر زمان دیگری هر کدام از مشتریان اقدام به مطالعه در زمینه بازاریابی می کنند. این فرآیند شامل جست وجوی اطلاعات موردنیاز پیرامون محصولات مختلف در اینترنت، مطالعه نظرات خریدارهای قبلی و...
7 راهکار برای برقراری رابطه شخصی با مشتریان

شنبه, 22 تیر 1398 - 15:34

7 راهکار برای برقراری رابطه شخصی با مشتریان

همه اهالی کسب و کار از ضرورت جذب مشتریان در صورت علاقه به ادامه فعالیت برندهای شان آگاهی دارند. در هر صورت، تقریبا تمام مقالات موجود در وبلاگ های تخصصی کسب و کار چنین نکته ای را در خود جای داده اند....
شیوه های بازاریابی استارت آپ نوپا با تیم کوچک

شنبه, 15 تیر 1398 - 15:00

بررسی چالش ها و راهکارهای بازاریابی کسب و کارهای کوچک

شیوه های بازاریابی استارت آپ نوپا با تیم کوچک

شاید کسب و کار شما هنور در دوره خردسالی باشد، با این حال عملکرد مطلوبی از خود نشان می دهد. به طور معمول صاحب های کسب و کارهای کوچک علاقه‎مند به توسعه شرکت شان هستند. آنها آمادگی انجام هر کاری برای...
برندهای خرده فروشی و چالش تخفیف های مداوم

پنج شنبه, 13 تیر 1398 - 16:34

شیوه های فروش محصولات بدون تخفیف دائمی

برندهای خرده فروشی و چالش تخفیف های مداوم

امروزه برندها تمایل رو به افزایشی به سوی اهداف غیرواقعی دارند. نیاز به تغییر سریع موجودی درآمد شرکت در کنار ناتوانی در فهم درست مشتریان موجب بروز مشکلات زیادی برای برندها شده است. همچنین ضعف رو به...
همه چیز فروش بیشتر نیست

سه شنبه, 11 تیر 1398 - 15:40

راهنمای فروش مبتنی بر شبکه های اجتماعی

همه چیز فروش بیشتر نیست

امروزه فروش مبتنی بر شبکه های اجتماعی در اغلب کسب و کارهای B2B (تعامل کسب و کار با کسب و کار) رایج است. متاسفانه علی رغم گسترش این شیوه فروش هنوز هم فهم نادرستی از آن در میان اغلب برندها وجود دارد. در...
15 ترند برتر بازاریابی در اینستاگرام

دوشنبه, 10 تیر 1398 - 14:00

راهکارهای بازاریابی بهتر در اینستاگرام

15 ترند برتر بازاریابی در اینستاگرام

ترندهای مختلف در اینستاگرام یکی از موثرترین المان ها بر روی فرآیند بازاریابی هر برندی محسوب می شود. اکنون ترندها توانایی ایجاد برتری یا نابودی کامل استراتژی یک برند در شبکه های اجتماعی را دارد....
اشتباه برندها در استفاده از احساسات در بازاریابی

یکشنبه, 09 تیر 1398 - 14:00

چگونه بازاریابی احساسی موفق داشته باشیم؟

اشتباه برندها در استفاده از احساسات در بازاریابی

یکی از زیباترین نکات در مورد انسان ها توانایی ما در زمینه درک احساس های مختلف است. این امر به ما اجازه برقراری ارتباط و تجربه زندگی متفاوت از دسته ای روبات را می دهد. این نکته نه تنها در زندگی روزمره،...
10 استراتژی برتر بازاریابی در حوزه B2B

جمعه, 07 تیر 1398 - 11:00

بهترین ترندهای بازاریابی در سال 2019

10 استراتژی برتر بازاریابی در حوزه B2B

اکنون ما در نیمه سال 2019 هستیم و کسب و کارها راهکارهای بسیار زیادی برای جمع آوری، طبقه بندی و تحلیل اطلاعات موردنیازشان دارند. با توجه به این امکانات دیگر نباید جایی برای تولید کمپین های بازاریابی B2B...
6 افسانه جعلی در حوزه بازاریابی ایمیلی

پنج شنبه, 06 تیر 1398 - 14:48

باورهای رایج در زمینه بازاریابی ایمیلی با ماهیت غلط

6 افسانه جعلی در حوزه بازاریابی ایمیلی

اکنون مدت ها از ظهور الگوی بازاریابی ایمیلی در عرصه کسب و کار می گذرد. با گذشت مدت زمان نسبتا طولانی از حضور این الگو مردم نظرات متفاوتی را در مورد آن گسترش داده اند. به طور عمده چنین نظراتی شامل...
مک دونالد در برابر برگرکینگ

سه شنبه, 04 تیر 1398 - 13:00

برترین برند عرصه فست فود کدام است؟

مک دونالد در برابر برگرکینگ

به نظر شما در عرصه فست فود کدام یک از دو برند مک دونالد و برگرکینگ بهتر است؟ شاید طرح چنین پرسشی با اعتراض برخی از طرفدارهای دیگر برندها مواجه شود. انتخاب استارباکس، کی اف سی یا حتی وندیز هم جای تامل...
3 ترند اشتباه در مورد شبکه های اجتماعی

دوشنبه, 03 تیر 1398 - 13:30

وقتی شهرت ترندها موجب درستی شان نیست

3 ترند اشتباه در مورد شبکه های اجتماعی

تغییرات ظاهری در رفتار کاربران شبکه های اجتماعی برای بازاریاب ها اهمیت بسیار بالایی دارد. به هر حال، اگر ما استراتژی بازاریابی خود را بر روی پیش فرض های نادرستی بنا کنیم، کار بسیار دشواری در راستای...
3 شیوه ساخت ویدئوهای جذاب برای کمپین بازاریابی برندمان

یکشنبه, 02 تیر 1398 - 15:00

توسعه برند با تولید محتوای جذاب بازاریابی

3 شیوه ساخت ویدئوهای جذاب برای کمپین بازاریابی برندمان

اگر شما درباره شروع فعالیت پیرامون ساخت ویدئو برای بازاریابی محتوایی تان دچار شک و تردید هستید، باید هرچه زودتر اقدام به ضبط نخستین ویدئوی تان و بارگذاری اش در بهترین شبکه های اجتماعی کنید. امروزه...
چگونه رابطه ای مناسب با افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی ایجاد کنیم؟

شنبه, 01 تیر 1398 - 11:00

موفقیت در بازاریابی با همکاری افراد تاثیرگذار

چگونه رابطه ای مناسب با افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی ایجاد کنیم؟

من در مورد نحوه موفقیت در دنیای آنلاین با زبان پیچیده ای صحبت نخواهم کرد. رمز موفقیت یک وب سایت یا هرگونه ابزار دیگری در دنیای اینترنت روابط است. درست به همین خاطر از نظر فنی دنیای اینترنت به یک شبکه...
3 مرحله اساسی برای رونمایی موفق از وبلاگ برندمان

چهارشنبه, 29 خرداد 1398 - 15:34

چالش ها و راهکارهای تاسیس وبلاگ

3 مرحله اساسی برای رونمایی موفق از وبلاگ برندمان

بدون شک تاسیس و رونمایی از یک وبلاگ تازه بسیار هیجان انگیز است، با این حال بدون جلب نظر مخاطب از همان روز اول، ادامه فعالیت وبلاگ مان با چالش های زیادی مواجه خواهد بود. در این مقاله تلاش اصلی من بیان...
5 اشتباه بازاریابی بدون امکان جبران

سه شنبه, 28 خرداد 1398 - 14:32

5 اشتباه بازاریابی بدون امکان جبران

با توجه به گزارش موسسه Small Business Administration، کسب و کارهای کوچک با کمتر از 5میلیون دلار درآمد سالانه باید 7 الی 8درصد از درآمدشان را به بخش بازاریابی اختصاص دهند. با این حساب اختصاص این مقدار بودجه به...
آزمایش استراتژی های شرکت مان در شبکه های اجتماعی بدون خدشه به برند

دوشنبه, 27 خرداد 1398 - 13:00

بررسی 6 راهکار طراحی استراتژی بازاریابی با کمترین تاثیر منفی

آزمایش استراتژی های شرکت مان در شبکه های اجتماعی بدون خدشه به برند

شبکه های اجتماعی امروزه بر عرصه بازاریابی سلطه یافته اند. البته شرکت ها و مدیران کمپین های بازاریابی همیشه کارشناس های حرفه ای حوزه شبکه های اجتماعی نیستند. یک شرکت کوچک و محلی شاید نیازمند آزمایش...
راهکارهای استفاده از ترند TBT در بازاریابی دیجیتال

یکشنبه, 26 خرداد 1398 - 14:00

از ترند پنجشنبه بازگشت به گذشته چه می دانیم؟

راهکارهای استفاده از ترند TBT در بازاریابی دیجیتال

به احتمال زیاد شما تا به حال هشتگ TBT یا «Throwback Thursday» را مشاهده کرده اید. شاید آن مطلب یکی از تصاویر بسیار قدیمی دوران دبیرستان تان همراه با این هشتگ بود. شاید هم پست مشهوری از یک برند مطرح همراه با این...
تمرکز بیش از حد بر روی بازاریابی ممنوع

دوشنبه, 20 خرداد 1398 - 14:00

آیا برند ما بیش از حد بر روی بازاریابی تمرکز دارد؟

تمرکز بیش از حد بر روی بازاریابی ممنوع

آیا تا به حال در تکاپوی کار و فعالیت دچار تعجب پیرامون ماهیت بازاریابی برندتان شده اید؟ بدون تردید هدف هر برندی از فعالیت بازاریابی و تبلیغاتی کسب موفقیت بیشتر در بازار کسب و کار است، با این حال...
راهکارهای برتر تعامل با طرفداران برندمان در شبکه های اجتماعی

یکشنبه, 19 خرداد 1398 - 14:26

چگونه برندی محبوب در دنیای آنلاین داشته باشیم؟

راهکارهای برتر تعامل با طرفداران برندمان در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی فرصت منحصر به فردی را برای ارتباط با طرفدارها و فالوورهای هر برندی فراهم می کند. بسیاری از کسب و کارها مدت زمان بسیار محدودی برای تعامل رو در رو با مخاطب هدف شان دارند. همچنین بسیاری...
اهداف مناسب برای بازاریابی محتوایی کدامند؟

شنبه, 18 خرداد 1398 - 14:00

ضرورت فعالیت هدفمند برای موفقیت در بازاریابی محتوایی

اهداف مناسب برای بازاریابی محتوایی کدامند؟

آیا تا به حال در مورد کارکرد عالی بازاریابی محتوایی برای برخی کسب و کارها و عدم کارایی اش برای برخی دیگر از حوزه های کاری تامل کرده اید؟ بسیاری از ما در طول روز شاهد محتوای تبلیغاتی و بازاریابی...
[12 3 4 5  >>  

با ما در ارتباط باشید

021.86073324

021.88827112

info@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی