صندوق ورودی ایمیل شما یک میدان نبرد است. هر روز ده ها و شاید صدها پیام برای به دست آوردن چند ثانیه از توجه ارزشمند شما با یکدیگر می جنگند. در میان این هیاهوی بی پایان از تخفیف های محدود، پیشنهادهای ناخواسته و پیام های تبلیغاتی رباتیک بیشتر ما یک استراتژی بقای ناخودآگاه را در پیش گرفته ایم: انتخاب همه و فشردن دکمه حذف....
یکی از روندهای جالب سال های اخیر، بازگشت «جامعه» به عنوان یک ابزار جدی تأمین مالی و بازاریابی است. بعضی برندها به جای اینکه فقط روی سرمایه گذار نهادی تکیه کنند، از مشتریان و طرفداران خود پول جذب می کنند—و در عوض، همان جامعه تبدیل به موتور تبلیغ، بازخورد محصول و وفاداری می شود. این مدل اگر خوب اجرا شود...
روزی روزگاری اینستاگرام یک جای ساده و دوست داشتنی بود. یک آلبوم عکس دیجیتال که در آن مردم عکس هایی با فیلترهای قدیمی از غذا، تعطیلات و گربه های شان به اشتراک می گذاشتند. در آن دوران برندها با احتیاط به این دنیای جدید نگاه می کردند و حضور در آن، بیشتر یک تجربه سرگرم کننده بود تا یک ضرورت استراتژیک. اما آن روزها برای همی...
در اوایل دهه ۲۰۱۰ بازار ساعت تقریبا اشباع شده به نظر می رسید. در این میان یک برند ساعت سوئدی تقریبا ناشناخته به نام دنیل ولینگتون بدون صرف حتی یک دلار بر روی تبلیغات سنتی به یک امپراتوری چند صد میلیون دلاری تبدیل شد. آنها به جای استخدام چهره های مشهور هالیوودی یک استراتژی کاملا متفاوت و انقلابی را در پیش گرفتند: صدها س...
فرض کنید شما به تازگی یک کسب و کار نوآورانه راه اندازی کرده اید؛ مثلا یک برند تولیدکننده قهوه تخصصی که دانه های آن از مزارع کوچک و خانوادگی تامین می شود. محصول شما فوق العاده است، داستان پشت آن شنیدنی است و بسته بندی آن چشم نواز. حالا سوال یک میلیون دلاری مطرح می شود: چگونه دنیا را از وجود این قهوه شگفت انگیز باخبر کنی...
بازاریابی امروز دیگر فقط تبلیغات نیست؛ مدیریت چرخه عمر مشتری است. استارتاپ هایی که به برندها کمک می کنند کاربران را بهتر بشناسند، پیام مناسب را در زمان مناسب بفرستند، و نرخ نگهداشت را بالا ببرند، عملاً روی درآمد مستقیم کسب وکارها اثر می گذارند. موانگیج (MoEngage) یکی از نام های بزرگ این حوزه است و با جذب سرمایه تازه نش...
بیایید یک صحنه کاملا آشنا را تصور کنیم. یک تیم بازاریابی پرانرژی دور یک میز جمع شده اند؛ پس از ساعت ها همفکری، آنها یک شخصیت خیالی خلق می کنند: «مایکل سی و دو ساله». مایکل در یک شهر بزرگ زندگی می کند، به یوگا و قهوه های عربیکا علاقه دارد، پادکست های توسعه فردی گوش می دهد و آرزو دارد روزی کسب و کار خودش را ر...
کلمات سلامت و شبکه های اجتماعی به نظر می رسد به دو کهکشان کاملا متفاوت تعلق دارند. یکی جهانی است آکنده از جدیت، حریم خصوصی، علم و تصمیمات حیاتی. دیگری جهانی مملو از عکس های تعطیلات، اخبار لحظه ای و ترندهای زودگذر. به طور غریزی، ما تمایل داریم این دو دنیا را از یکدیگر جدا نگه داریم و حضور یک مرکز درمانی معتبر را در فضای...
تصور کنید دو تیم کوهنوردی، هر دو با هدفی یکسان برای فتح یک قله دست نیافتنی، سفر خود را آغاز میکنند. تیم اول مملو از اشتیاق و انرژی است. آنها کوله پشتی های ان را با جدیدترین و گران ترین ابزارها پر می کنند، بی محابا به دل طبیعت می زنند و هر مسیر وسوسه انگیزی که پیش روی شان قرار می گیرد را با هیجان امتحان می کنن...