در فرهنگ کاری مدرن ما برای یک نوع خاص از فداکاری کف می زنیم؛ فداکاری از جنس بی خوابی. مدیرانی که با افتخار از چهار ساعت خواب شبانه خود می گویند، کارآفرینانی که فرهنگ «همیشه در دسترس بودن» را ترویج می کنند، و همکارانی که ایمیل های نیمه شب شان به یک نشان افتخار تبدیل شده است.
ما به اشتباه استقامت را با...
کشتی شما در میان یک توفان سهمگین گرفتار شده است. امواج غول پیکر رقابت از هر سو بر بدنه آن می کوبند، بادهای شدید تغییرات بازار دکل ها را به لرزه درآورده اند و خدمه، یعنی تیم شما، با چشمانی مضطرب به کاپیتان خیره شده اند. در این لحظه، یک وسوسه قدرتمند و انکارناپذیر تمام وجود شما را فرا می گیرد: سریع! یک کاری بکن! هر کاری!...
چرا قدرتمندترین رهبران تجاری اغلب ساکت ترین افراد حاضر در یک اتاق هستند؟ این سوال با تمام تصورات ما از رهبری در تضاد است. ما به طور سنتی رهبر تجاری را فردی می بینیم که در مرکز توجه قرار دارد، با صدایی رسا سخنرانی می کند و تیم را با کلمات پرشور خود به حرکت در می آورد، اما این تصویر، که بیشتر یادآور فرماندهان میدان جنگ د...
یک اپیدمی خاموش در راهروهای شرکت های مدرن در حال گسترش است: اپیدمی نامرئی بودن حرفه ای. سازمان ها میلیاردها دلار صرف جذب بهترین استعدادها، طراحی دفاتر مدرن و ارائه بسته های حقوقی رقابتی می کنند، اما یک حقیقت بنیادین را نادیده می گیرند. بزرگ ترین دلیل که افراد یک سازمان را ترک می کنند، مسائل مالی نیست؛ آنها سازمان را تر...
تا حالا برای تان پیش آمده که یک سفر عالی را با دقت تمام برنامه ریزی کنید، اما ناگهان یک توفان بی موقع تمام نقشه های تان را به هم بریزد؟ این دقیقا همان داستانی است که هر سال برای اکثر کسب و کارها تکرار می شود. آنها ماه ها وقت صرف نوشتن یک سند زیبا به نام بودجه سالانه می کنند؛ یک نقشه دقیق برای یک جاده آفتابی و صاف، اما...
آیا تا حالا برای تان پیش آمده جایی کار کنید که هیچ کس حرف تان را نمی فهمد؟ شاید هم محیط کار آنقدر عجیب است که اصلا تمایلی برای گفت وگو و ارتباط با دیگران پیدا نمی کنید. چنین تجربه هایی برای مهارت های ارتباطی مثل سم خطرناکی است که هر روزنه امیدی را از بین می برد.
بی شک همه ما درباره مهارت های ارتباطی و ضرورت تقویت آن ک...
آیا تا حالا به این موضوع فکر کرده اید که چقدر از کسب و کارتان به اسم و هویت برند وابسته است؟ خیلی ها فکر می کنند بدون یک هویت مشخص هم در بازار موفق می شوند. خب اجازه دهید یک مثال جالب در این باره بزنیم.
اندرسن کانسالتینگ (Andersen Consulting)، یکی از بزرگ ترین شرکت های مشاوره جهان، در سال 2000 خود را در یک نبرد...
تصور کنید برای دهه ها بازاریابی مانند ایستادن در یک میدان شلوغ و پرهیاهو بوده است. کسب و کارها با تمام توان فریاد می زدند، تابلوهای بزرگ تری می ساختند و سعی می کردند در بهترین نقطه میدان بایستند تا شاید رهگذران، یعنی مشتریان، آنها را ببینند. این میدان همان گوگل بود و فریاد زدن هنر بهینه سازی برای موتورهای جست وجو یا سئ...