فرهنگ مدرن به طور مداوم در حال ترسیم نقشه های گنج برای ماست. این نقشه ها مسیر رسیدن به یک زندگی ایده آل را به ما نشان می دهند و وعده می دهند که اگر به اندازه کافی سخت کار کنیم، به اندازه کافی سریع بدویم و به اندازه کافی هوشمندانه عمل نماییم در نهایت به جزیره افسانه ای خوشبختی خواهیم رسید. جامعه این جزیره را با نام های...
در سال های ابتدایی قرن بیستم یکی از حیاتی و پیچیده ترین مشاغل در هر کلانشهری اپراتور تلفنخانه بود. این افراد در قلب یک معبد از سیم ها و دوشاخه ها می نشستند. تمام جریان اطلاعات شهر از میان ذهن و انگشتان آنها عبور می کرد، اما با ظهور تلفنخانه های خودکار این شغل به طور کامل ناپدید شد. نکته تکان دهنده اینجاست: تکنولوژی نیا...
شما قطعا چنین تیم هایی را دیده اید: مجموعه ای از ستارگان درخشان که هر کدام به تنهایی یک نابغه در حوزه خود محسوب می شوند. رزومه های شان بی نقص، مهارت های شان زبانزد و هوش فردی شان غیرقابل انکار است. روی کاغذ این تیم شکست ناپذیر به نظر می رسد؛ یک تیم رویایی که قرار است کوه ها را جابه جا کند، اما در عمل یک جای کار می لنگد...
سایت شما یک بروشور آنلاین پرزرق و برق نیست. این یک موجود زنده دیجیتال است. این مهمترین دفتر کار شما، ویترین اصلی فروشگاه و اغلب اولین نقطه ای است که یک مشتری بالقوه کسب و کار شما را ملاقات می کند. این یک کارمند خستگی ناپذیر است که ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته در خط مقدم معرف برند شماست.
حالا سوال کلیدی این است: ای...
ما در عصر راندمان زندگی می کنیم. روزهای کاری ما به بلوک های زمانی در تقویم، لیست هایی از وظایف در نرم افزارهای مدیریت پروژه و کانال های ارتباطی هدفمند در پلتفرم هایی مانند اسلک خلاصه شده است. ما به طرز شگفت انگیزی در کار کردن با یکدیگر خوب شده ایم. ما پروژه ها را پیش می بریم، ددلاین ها را رعایت می کنیم و به صورت غیرهمز...
در فرهنگ سازمانی سنتی یک دیوار بلند و اغلب نامرئی میان دپارتمان های فروش و بازاریابی وجود داشت. در یک سوی این دیوار تیم بازاریابی قرار داشت؛ گروهی خلاق که با کمپین های هوشمندانه و محتوای جذاب در حال پر کردن بالای قیف فروش با سرنخ های جدید (لیدها) بودند. در سوی دیگر تیم فروش، یعنی گروهی عمل گرا و رقابتی، این سرنخ ها را...
عبارت «مصاحبه شغلی» برای اکثر ما ترکیبی از اضطراب، امید و عدم قطعیت را به همراه دارد. حس می کنیم قرار است زیر یک نور شدید بنشینیم و به سوالاتی پاسخ دهیم که انگار برای به دام انداختن ما طراحی شده اند. در این تصور سنتی مصاحبه یک جلسه بازجویی است که در آن باید به هر قیمتی خود را بی نقص نشان دهیم. اما این تصویر...
تصور کنید ساعت 11 شب است؛ شما روی کاناپه نشسته اید و در اینستاگرام چرخی می زنید. ناگهان یک تبلیغ توجه شما را جلب می کند. یک فروشگاه آنلاین که تا به حال اسمش را نشنیده اید محصولی را می فروشد که مدت ها دنبالش بوده اید. عکس ها عالی به نظر می رسند. قیمت هم منطقی است. شما روی لینک کلیک می کنید. وارد یک وب سایت زیبا می شوید...