پنجشنبه, ۷ اسفند(۱۲) ۱۳۹۹ / Thu, 25 Feb(2) 2021 /
           
فرصت امروز
5 روز پیش
چالش ارزیابی وضعیت توجه مشتریان به تبلیغات
وضعیت تعامل با مخاطب هدف در عرصه تبلیغات دارای اهمیت بسیار زیادی است. برخی از برندها برای آگاهی از وضعیت بازاریابی و تبلیغات شان به طور مداوم در حال صرف هزینه های گزاف هستند. بدون تردید این امر در بلندمدت هزینه های بسیار زیادی روی دست کسب و کارها خواهد گذاشت. همیشه بهترین راهکارها در عرصه بازاریابی و تبلیغات به صرف هزی...
2 هفته پیش
بررسی ترند بسته بندی سازگار با محیط زیست
بسته بندی محصولات و بنای آینده برند
خرید آنلاین برای بسیاری از مردم بهترین گزینه در دسترس محسوب می شود. این امر با توجه به سطح گسترده شیوع کرونا در نقاط مختلف جهان و ضرورت رعایت پروتکل‎های بهداشتی مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. بسیاری از رستوران ها برای ساده سازی فرآیند خرید از سوی مشتریان اقدام به ارسال رایگان سفارشات می کنند. چنین امری...
3 هفته پیش
همکاری بدون دردسر با آژانس تبلیغاتی
انتخاب یک آژانس تبلیغاتی مناسب برای فعالیت برند اقدام بسیار مناسبی است. شاید برخی از کارآفرینان این امر را به مثابه پایان مسئولیت شان در زمینه بازاریابی و تبلیغات ارزیابی کنند، اما واقعیت خلاف این نوع خوش بینی را اثبات کرده است. کسب و کارها پس از انتخاب آژانس موردنظرشان برای همکاری تبلیغاتی باید نسبت به ساماندهی مسائل...
3 هفته پیش
ابزارهای ضروری برای شروع عکاسی تبلیغاتی
امروزه با رشد چشمگیر شبکه های اجتماعی، همه برندها به در اختیار داشتن تصاویر مناسب از محصولات خود نیاز پیدا کرده‎اند، با این حال همکاری با افراد حرفه ای در این زمینه بدون شک پرهزینه بوده و این مسئله از عهده بسیاری از برندها خارج است. همچنین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که هماهنگی با این افراد بسیار...
3 هفته پیش
همکاری تبلیغاتی هایسنس با تیم پاری سن ژرمن
برند هایسنس یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم الکترونیکی در سطح جهان محسوب می شود. این برند در تازه‎ ترین کمپین بازاریابی اش اقدام به همکاری با برندی متفاوت از همکاران قدیمی اش کرده است. کمپین تازه هایسنس با حضور تیم فوتبال پاری سن ژرمن طراحی شده است. بازیکنان مطرح این تیم فوتبال فرانسوی از جمله نیمار، کیلور ناواس، آن...
3 هفته پیش
نمایش محتوای تبلیغاتی برای کاربران ویژه اسپاتیفای
کاربران ویژه اسپاتیفای با پرداخت هزینه اشتراک امکان استفاده از خدمات این سرویس بدون مشاهده تبلیغات را دارند. این امر یکی از منابع اصلی درآمدزایی اسپاتیفای محسوب می شود. اکنون با رویکرد تازه مدیران ارشد اسپاتیفای کاربران ویژه نیز در صورت تمایل برای گوش دادن به پادکست های مختلف باید برخی از محتواهای تبلیغاتی را تحمل نمای...
4 هفته پیش
بررسی اقدام برندسازی تازه برند کیا
تغییر نام و لوگوی برند کیا موتورز
صنعت تولید خودرو در طول سال های اخیر تحولات بسیار زیادی را تجربه کرده است. بسیاری از برندها در طول سال های اخیر اقدام به بهبود وضعیت فعالیت شان و توسعه محصولات تولیدی خود کرده اند. این امر صرف نظر از مدیریت بهتر بحران های مالی مربوط به توسعه دامنه کسب و کار نیز هست. برند کیا موتورز در طول یک دهه اخیر مشکلات مالی بسیار...
1 ماه پیش
تبلیغ رمزآلود چیتوز برای مسابقه سوپربال
برند چیتوز در زمینه تولید انواع تنقلات برای نسل های مختلف مردم در سراسر دنیا دارای شهرت است. این امر در طول سال های اخیر با توجه به ظهور رقبای گسترده برای چیتوز بیش از هر زمان دیگری مورد توجه بازاریاب های این برند قرار داشته است. تبلیغات در مسابقه سوپربال یکی از سنت های بازاریابی قدیمی در ایالات متحده محسوب می شود. نکت...
1 ماه پیش
تبلیغات دیجیتال با توصیه های اساسی
موفقیت کمپین های تبلیغات دیجیتال به عوامل متعددی بستگی دارد. این عوامل از هدف گذاری بر روی مخاطب مناسب تا تعامل بهینه با مشتریان را شامل می شود. اگر کسب و کارها در ارائه عملکرد مناسب در هر کدام از حوزه ها کم کاری نمایند، در عمل با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهند شد. یکی از دلایل بی توجهی مشتریان به کمپین های بازاریابی...
1 ماه پیش
رونمایی لکسوس از خودروی جدیدش در تویچ
برند لکسوس از مدت ها قبل نسبت به رونمایی محصول خودروی سدان IS در قالب آنلاین پرده برداشته بود، با این حال جزییات اساسی مربوط به این نمایش تا همین چند روز پیش مشخص نبود. لکسوس برای جلب نظر گیمرها و به طور کلی نسل جوان اقدام به استفاده از تویچ به عنوان پلتفرم اصلی اش کرده است. پلتفرم تویچ برای نمایش لایو بازی های مختلف ا...
1 ماه پیش
بخش تبلیغات مایکروسافت بررسی می کند:
تکنیک های تبلیغات همه شمول
تبلیغات ابزار مهمی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف محسوب می شود. بسیاری از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان اقدام به طراحی کمپین های مختلف با محوریت موضوعات گوناگون می کنند. مفهوم تبلیغات همه شمول شاید برای بسیاری از بازاریاب ها و طراح های تبلیغاتی تازه باشد، اما در طول همین مدت زمان اندک بدل به ترندی مهم شده است...
1 ماه پیش
شخصی سازی تبلیغات پاپ آپ در 4 گام
تبلیغات پاپ آپ (Pop Up) در طول دو دهه اخیر توسعه بسیار زیادی پیدا کرده است. اغلب برندها برای جلب نظر مخاطب هدف از این نوع تبلیغات استفاده می کنند. دلیل رواج و محبوبیت پاپ آپ ها جلب سریع نظر مخاطب هدف است. نزدیک به یک دهه گذشته با رونمایی از ابزارهای مسدودسازی تبلیغات وضعیت پاپ آپ ها به شدت مورد تهدید قرار گرفت. این امر...
1 ماه پیش
همکاری تبلیغاتی باجت دایرکت و استودیو مولن لُو
باجت دایرکت به عنوان یک موسسه فعال در حوزه بیمه شاید جذابیت چندانی برای مشتریان در حالت معمولی نداشته باشد، اما مهارت قالب ملاحظه ای برای تبدیل ایده های کوچک به مزیت های بازاریابی و تبلیغات قابل ملاحظه دارد. یکی از فعالیت های جالب این موسسه بیمه هکاری با استودیو مولن لُو است. استودیو مورد نظر در زمینه طراحی و اجرای برن...
1 ماه پیش
3 تبلیغ اشتباه و درس هایی که از آنها می توان آموخت
در حالی که هدف از هر تبلیغ، ایجاد فضای بهتری برای افزایش سودآوری است، با این حال در این زمینه اشتباهات بزرگی نیز انجام می شود که باعث هزینه های حتی جبران نشدنی خواهد شد. در این راستا ممکن است تصور کنید که چنین اتفاقاتی صرفا به گذشته محدود است، با این حال حتی در چند هفته اخیر نیز شاهد نمونه هایی از آنها بوده ایم. همین ا...
1 ماه پیش
استخدام طراح های تبلیغاتی جدید از سوی والمارت
گروه رسانه ای والمارت به عنوان بازوی تبلیغاتی خرده فروشی والمارت شمار طراح های تبلیغاتی اش را 40 درصد افزایش داده است. این امر بیانگر استراتژی تازه والمارت برای سال جدید میلادی است. بسیاری از برندها در طول سال 2020 با شرایط مالی نامساعدی مواجه بوده اند، با این حساب برنامه ریزی برای تبلیغات بیشتر و تاثیرگذاری بر روی مشت...
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه