جمعه, ۱۴ آذر(۹) ۱۳۹۹ / Fri, 4 Dec(12) 2020 /
           
فرصت امروز
11 ساعت پیش
اصول همكاری با آژانس های تبلیغاتی
بدون شك هر مدیری از اهمیت همكاری با آژانس های تبلیغاتی آگاه است، با این حال آیا نسبت به اصولی كه در هنگام همكاری با این گروه ها باید رعایت كنید نیز آگاه هستید؟ بنا بر آمارهای منتشرشده بیش از نیمی از قراردادهایی كه در این زمینه به امضا می ‎رسد، با رضایت كامل دو طرف همراه نبوده و این امر باعث خواهد شد تا چنین اقدامی...
1 روز پیش
بهترین کتاب های تاریخ در زمینه تبلیغات اینترنتی
بدون تردید در جهان امروز، اینترنت مهمترین بستر برای فعالیت‎ های تبلیغاتی محسوب می شود. درواقع تنها بستری که می ‎توانید به مخاطبان میلیونی از سراسر جهان دسترسی داشته باشید، این فضا خواهد بود. درواقع اینترنت مرزها را از بین برده و به همین خاطر یک گزینه بسیار عالی محسوب می شود. با این حال برای بهترین استفاده از فض...
3 روز پیش
روش جديد نمايش تبليغ در اينستاگرام
در جديدترين به روز رسانی اينستاگرام شاهد نمايش پست هایی هستيم كه صفحات آنها در ليست دنبال شده های ما قرار نداشته است. در پايين اين پست ها، عبارت sponsored مشاهده می شود كه به معنای تبليغاتی بودن آنها است. در اين راستا کاربران می ‎توانند تبليغات را مديريت نمايند. درواقع سه حالت در نظر گرفته شده است كه يا محتوا بيش ا...
4 روز پیش
کمپین محیطی هولو برای کریسمس
برند هولو در تازه ترین اقدام بازاریابی اش از سری تبلیغات محیطی پیرامون شخصیت های کارتون خاطره انگیز «یاکو و واکو» رونمایی کرده است. نحوه اجرای این کمپین با استفاده از پروژکتورهای مخصوص امکان پذیر شده است. هولو برای جلب نظر مخاطب هدف با پروژکتورهای موردنظر نام و تصویر مربوط به شخصیت ‎های کارتون یاکو و وا...
1 هفته پیش
بهترین کتاب های تاریخ حوزه تبلیغات
فروش شرکت ارتباط نزدیکی با عملکرد شما در زمینه تبلیغات دارد. درواقع حتی تولید محصولی باکیفیت، در صورتی که بازاریابی خوبی برای آن انجام نشود، نتیجه لازم را به همراه نخواهد داشت. با این حال تا چه اندازه نسبت به این حوزه آگاهی دارید؟ در این رابطه ابدا جایی برای نگرانی و احساس ضعف وجود نداشته و شما می‎ توانید سطح خود را به...
1 هفته پیش
تبلیغات صوتی اقدام جدید یوتیوب
یوتیوب به عنوان بزرگترین بستر اشتراک گذاری ویدئو، طرح تبلیغاتی جدیدی را در دستور کار خود قرار داده است که براساس آن افراد می توانند به جای مشاهده تبلیغ، صرفا آن را بشنوند. این امر باعث خواهد شد تا حجم اینترنت کاربران به مراتب کمتر استفاده شود. در این راستا آمارها حاکی از آن است که شنیدن یک تبلیغ می تواند تاثیر بالاتری...
1 هفته پیش
همکاری اسپاتیفای و هیوندای در عرصه برندسازی
برند اسپاتیفای و هیوندای در تازه ترین همکاری شان اقدام به جلب نظر طرفداران عرصه موسیقی کرده اند. بر این اساس برند هیوندای برای رونمایی از مدل النترا 2021 اقدام به همکاری با اسپاتیفای به منظور برگزاری 3 تور موسیقی مجازی کرده است. این امر ترکیب جذابی از بازاریابی، همکاری برندسازی و جلب نظر مخاطب هدف در دو صنعت متفاوت محس...
2 هفته پیش
ورود خرده فروشی کروگر به عرصه تبلیغات بازی های موبایلی
هنگامی که صحبت از موضوع بازی های ویدئویی می شود، بسیاری از مردم و البته بازاریاب ها براساس نمودارهای مشخصی به بحث وارد می شوند. نمودارهای فرضی در مورد میانگین سنی پایین طرفداران بازی های ویدئویی برای دهه ‎ها در ذهن بازاریاب ها و اغلب مردم جای گرفته است. بازی های ویدئویی در طول دهه‎ های متمادی به شدت دستخوش تغییر و تحول...
2 هفته پیش
جلب وفاداری مشتریان به برند در شرایط نامطمئن
برندها در مواجهه با شرایط نامطمئن به سختی توانایی برنامه ریزی دارند. بسیاری از کسب و کارها در مواجهه با شرایط نامطمئن بیش از هر امر دیگری به فکر ادامه روند فروش‎ شان هستند. این نوع نگاه به بازار در موقعیت‎ های نامطمئن بسیار آرمانی است. وقوع رویدادهای ناگوار در هر سطحی بر روی میزان خرید مشتریان تاثیر می‎گذارد. اگر کسب و...
2 هفته پیش
اشتباهات رایج برندها در شبکه های اجتماعی
بدون هیچ گونه تردیدی، شبکه های اجتماعی بخش بسیار مهمی از بازاریابی در جهان امروز محسوب می شوند. در این راستا شاهد فعالیت گسترده ای هستیم، با این حال آیا تمامی برندها، موفق ظاهر می شوند؟ درواقع برای بسیاری از برندها، فعالیت در هر یک از شبکه ها با نتیجه لازم همراه نبوده و به همین خاطر باید به دنبال رفع این معضل بزرگ باشی...
2 هفته پیش
سال 2021 و تغییراتی که در حوزه برندسازی شاهد آن خواهیم بود
با نزدیک شدن به پایان سال 2020، یکی از سوالات مهم این است که حوزه برندینگ با توجه به این امر که اکنون درگیر ویروس کرونا هستیم، چه تغییراتی را پیدا خواهد کرد. درواقع اگر از همین امروز خود را برای سال آینده آماده نکنید، فرصتی طلایی را جهت رشد و ارتقای جایگاه در بازار از دست داده و این مسئله می ‎تواند منجر به سالی سخت برا...
3 هفته پیش
بررسی نحوه کاهش هزینه های مالی با تمرکز بر تبلیغات موبایلی
چرا تبلیغات موبایلی برای کسب و کارها الزامی است؟
براساس گزارش موسسه Bank My Cell، اکنون 3.5 میلیارد نفر در سراسر دنیاز از گوشی های هوشمند استفاده می ‎کنند. این امر به معنای دسترسی نزدیک به نیمی از مردم جهان به گوشی های هوشمند و به احتمال فراوان اینترنت است. ارزش صنعت تولید گوشی های هوشمند در طول یک دهه اخیر به طور مداوم افزایش یافته است. اکنون ارزش این صنعت نزدیک به...
3 هفته پیش
بررسی 7 راهکار کاربردی
برندها و مسئله ایجاد جنبش اجتماعی
بزرگ ‎ترین برندها برای امری فراتر از محصولات‎ شان در کنار مشتریان حضور پیدا می ‎کنند. بدون تردید تلاش برای فروش محصولات در میان برندهای مختلف نقطه اشتراک محسوب می ‎شود. اغلب برندهای بزرگ علاوه بر تلاش برای توسعه کسب و کار و فروش بیشتر اقدام به تعهد نسبت به یک ارزش اجتماعی و انسانی می ‎کنند. این امر آنها را در کنار جامع...
3 هفته پیش
افزایش 51 درصدی درآمد تبلیغاتی آمازون
درآمد تبلیغاتی آمازون در طول چند ماه گذشته با رشد خیره کننده 51 درصد به رقم 5.4 میلیارد دلار رسیده است. آمازون از زمان راه اندازی سرویس درون برنامه ای برای تبلیغات سود قابل ملاحظه ای را تجربه کرده است.این امر با افزایش تمرکز بازاریاب‎ ها به تبلیغات در فروشگاه ‎های آنلاین ارتباط دارد. شیوع ویروس کرونا و نیاز کسب و کارها...
1 ماه پیش
۹ تقلب کاربردی در داستان سرایی تبلیغاتی
این متن قلب نوشتن را هدف می گیرد که داستان سرایی است، همان چیزی که فارگلیس ها به آن می گویند استوری تلینگ و انگلیسی زبان ها Storytelling و برای این که راحت تر پیش برویم قرار است به ترتیب به این موضوعات بپردازیم: • کسی دنبالِ تو نمی گردد • حماقت در ما رخ می دهد • بنجل خریدار ندارد • قلب ها همیشه در نیمه ی راست می ت...
1 ماه پیش
بررسی برخی از ویژگی های تبلیغات جذاب
ساختار آگهی تبلیغاتی جذاب چگونه است؟
بازاریابی و تبلیغات در دنیای کنونی کار دشواری محسوب می شود. تغییر مداوم و سریع سلیقه مخاطب هدف مشکلات بسیار زیادی پیش روی برندها و طراح های تبلیغات قرار داده است. بدون تردید هر بازاریاب و طراح تبلیغاتی از برخی اصول اولیه مانند ضرورت وضوح پیام تبلیغاتی، سادگی و تاثیرگذاری محتوا آگاهی دارد. همچنین اغلب بازاریاب ‎ها نسبت...
1 ماه پیش
برندها و چالش فعالیت اجتماعی
حضور در کنار مشتریان و مردم در بازار هدف همیشه جزئی از دغدغه های برندها بوده است. اعلام رسمی یک ماموریت اجتماعی و پایبندی به آن در ابتدا کار ساده ای به نظر می رسد، اما دشواری های بسیار زیادی برای برندها به همراه دارد. درست به همین خاطر بسیاری از برندها در مسیر بازاریابی و جلب نظر مخاطب هدف اقدام به اعلام ماموریت‎ های ا...
1 ماه پیش
برندسازی و توسعه آگاهی پیرامون برند در 4 گام
آیا کسب و کار شما تا به حال احساس جا ماندن از بازار رقابتی را داشته است؟ بسیاری از برندها در شرایط کنونی به طور مداوم احساس ناتوانی برای رقابت مناسب با دیگر کسب و کارها را دارند. این امر نوعی گرایش طبیعی در میان کسب و کارها در حوزه‎ های مختلف محسوب می‎ شود. دلیل این امر ضعف برندسازی و توسعه آگاهی مشتریان از کسب و کار د...
1 ماه پیش
بررسی کامل فرآیند انتخاب و همکاری با سفیر برند
چالش های پروژه انتخاب سفیر برند
استفاده از افراد مشهور و تاثیرگذار به عنوان سفیر برند ایده جذابی به نظر می‎ رسد. امروزه بسیاری از برندها برای بهبود جایگاه ‎شان در بازار و جلب نظر هرچه بیشتر مشتریان اقدام به استفاده از چنین شیوه ‎ای می ‎کنند. شاید در نگاه نخست این شیوه سختی ‎های بسیار زیادی داشته باشد. بدون تردید در این مورد حق با کارشناس‎ ها و کارآفر...
1 ماه پیش
بررسی 5 نکته اساسی در طراحی لوگو
چگونه لوگوی جذابی برای برندمان طراحی کنیم؟
لوگوی برندها هیچ ‎گاه به اندازه زمان کنونی دارای اهمیت نبوده است. لوگوی یک برند ظاهر اصلی و رسمی آن در تمام بازارهاست. همین امر طراحی لوگو را بدل به امری چالش ‎برانگیز و بسیار حساس می‎ کند. هر جایی که یک برند حضور داشته باشد، لوگوی آن نیز همراه‎ اش خواهد بود. فرآیند بازاریابی، برندسازی و به طور کلی تمام فعالیت ‎های کسب...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
بهترین کتاب های تاریخ در زمینه دورکاری
همکاری بازاریابی با اینفلوئنسرها در دوران کرونا
چگونه رابطه برندمان با مشتریان را بهبود بخشیم
بهترین کتاب های تاریخ برای ایجاد تعادل میان کار و زندگی شخصی
ترندهای بازاریابی محتوایی در سال 2021
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه