شنبه, ۱۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۰ / Sat, 8 May(5) 2021 /
           
فرصت امروز
1 روز پیش
راهکارهای حفظ برند: فراتر از آنچه فکرش را می کردید!
فعالیت در حوزه کارآفرینی و برندسازی برای هر کسی جذابیت دارد، البته به شرط اینکه در کنار توسعه کسب و کار به فکر حفظ برندتان نیز باشید. شاید خیلی از کارآفرینان حفظ برند را نوعی رویکرد تدافعی در نظر بگیرند و با همین استدلال از آن صرف نظر کنند. اگر از ما بپرسید، می گوییم همانطور که غول های فوتبال اروپا برای موفقیت در لیگ ق...
5 روز پیش
داستان برند (Brand Story): هر آنچه کارآفرینان باید بدانند
داستان برند (Brand Story) یکی از مهمترین ابزارها برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان و تعامل با آنهاست، البته به شرط اینکه بدانید چطور داستان برندتان را طراحی و بیان کنید. اگر از افراد مختلف در مورد داستان برند و اهمیتش سوال کنید، کمتر جواب دقیقی دریافت خواهید کرد. اگر از ما بپرسید، می گوییم طراحی داستان برای برند اهمیتی به...
6 روز پیش
برندسازی چیست؟ راهنمایی کامل برای ایجاد تحول در کسب و کار
برندینگ (Branding) یا همان برندسازی خودمان یکی از مفاهیم کمتر مورد توجه در عرصه کسب و کار محسوب می شود. اگر به طور تصادفی از برخی از کارآفرینان در مورد مهمترین بخش کسب و کارشان سوال کنید، به احتمال زیاد هر پاسخی به جز برندینگ به شما تحویل می دهند. اگر از ما بپرسید، می گوییم همانطور که در فوتبال مجموعه ای از بازیکنان و...
1 هفته پیش
بررسی تجربه برندهای بزرگ دنیا
چگونه چشم انداز و ماموریت برندمان را ترسیم کنیم؟
بسیاری از مردم دارای عادت های خرید ویژه ای هستند. یکی از عادت های رایج در این میان تمایل برای خرید از برخی برندها به رغم وجود گزینه های ارزان تر در بازار است. این امر یکی از رفتارهای عادی در زمینه خرید محسوب می شود. وقتی مشتریان به یک برند علاقه داشته باشند، حاضر به پرداخت سطح قیمت بالاتری برای تعامل با آنها خواهند بود...
1 هفته پیش
برند شخصی و نجات کارآفرینان در شرایط کرونا
وقتی ویروس کرونا در سطح جهانی شیوع پیدا کرد، بسیاری از کارآفرینان با مشکلات جدی برای مدیریت کسب و کار و حتی حفظ موقعیت کاری شان مواجه شدند. این امر موج گسترده ای از تعدیل نیرو در شرکت های بزرگ و کوچک را به همراه داشت. بسیاری از کارآفرینان برای مدت هفت هفته در ابتدای شیوع کرونا حتی توانایی تصمیم گیری را هم نداشتند. البت...
1 هفته پیش
آزاردهنده ترین تبلیغات در دنیای کسب و کار کدامند؟
بازاریابی و تبلیغات همیشه برای برندها جذابیت خاصی به همراه دارد. هیچ برندی بدون سرمایه گذاری مناسب در این حوزه شانسی برای جلب نظر مخاطب هدف نخواهد داشت. درست به همین خاطر شمار بالایی از برندها سالانه هزینه های سرسام آوری در این حوزه می کنند.  متاسفانه تبلیغات در دنیای کسب و کار همیشه موفقیت آمیز نیست. گاهی اوقات...
2 هفته پیش
بررسی استراتژی خاص تبلیغات پلتفرم زوم
چرا پلتفرم زوم از تبلیغات پشتیبانی نمی کند؟
برقراری تماس های ویدئویی فقط بخشی از سبک زندگی نسل جوان نیست. امروزه بسیاری از کسب و کارها با توجه به شرایط ناشی از کرونا اقدام به استفاده از پلتفرم های برقراری تماس های ویدئویی کرده اند. زندگی روزمره اغلب کارآفرینان در شرایط ناشی از کرونا شامل بیدارشدن از خواب و شروع فعالیت کاری با استفاده از اپ های ارتباط ویدئویی است...
2 هفته پیش
مدیریت برند در صنعت هتلداری با قوانین طلایی
هتل ها در ارتباط با شیوع ویروس کرونا ضرر بسیار زیادی را متحمل شده اند. امروزه دیگر صنعت هتلداری و همراه با آن گردشگری دارای رونق سال های قبل نیست. براساس گزارشی از سوی موسسه مک کنزی، تمایل مردم برای مسافرت و اقامت در هتل ها نزدیک به 50 درصد افت داشته است بنابراین هتل ها شرایط بسیار دشواری از نظر جلب نظر مسافران، حتی با...
2 هفته پیش
همکاری تبلیغاتی آدیداس و پلوتون در کمپین های مشترک
آدیداس و پلوتون دارای نقاط مشترک بسیار زیادی در عرصه کسب و کار هستند. هر دو برند در زمینه تولید لوازم ورزشی فعالیت دارند. شاید تنها تفاوت در این میان تولید لوازم حرفه ای نظیر تردمیل و دوچرخه ثابت از سوی پلوتون باشد. این امر همکاری میان دو برند را به نوعی همراه با زنجیره مشتریان می کند. همکاری تبلیغاتی میان برندهایی که...
3 هفته پیش
ماجرای تغییر نام فولکس واگن در بازار ایالات متحده
دروغ آپریل فاجعه بار برند فولکس واگن
شرکت خودروسازی آلمانی فولکس واگن در تازه ترین فعالیت برندسازی اش نسبت به تغییر نام نمایندگی خود در بازار ایالات متحده اقدام کرده است. این برند نام نمایندگی اش در ایالات متحده را به ولتس واگن تغییر داده است. این تغییر نام با هدف نشان دادن تاثیر فناوری الکتریکی بر روی تولید انواع خودروها از سوی این برند صورت گرفته است. ن...
3 هفته پیش
بررسی توصیه های موسسه هاب اسپات برای برندسازی
راهنمای عملی برندسازی در سال 2021
محصولات در بازار کسب و کار فقط کالاها و خدماتی مشخص نیستند. برندها با تولید محصولات در بازارهای مختلف در تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و همچنین ارتقای جایگاه شان به عنوان یکی از برندهای محبوب در میان مشتریان هستند. کوکاکولا یا استارباکس فقط برندهایی فعال در زمینه نوشیدنی نیستند. آن ها دارای تاثیرگذاری بسیار بیش...
1 ماه پیش
بررسی حذف المان های آزاردهنده از سوی اسپاتیفای
اسپاتیفای و به روز رسانی بزرگش برای کاربران
اسپاتیفای یکی از مشهورترین سرویس های پخش آنلاین موسیقی در میان کاربران محسوب می شود. شهرت این سرویس بسیاری از کاربران را بدل به طرفداران پر و پا قرص این برند کرده است، با این حال چنین امری به معنای فعالیت بی عیب و نقص این پلتفرم نیست. اسپاتیفای در طول یک سال اخیر هدف انتقادات گسترده کاربران نسبت به نمایش محتوای تبلیغات...
1 ماه پیش
فعالیت تبلیغاتی ونس با هدف توسعه خلاقیت
برند ونس کمپین تبلیغاتی تازه ای تحت عنوان «این پروژه های تبلیغاتی برای خلاقیت است» را به طور رسمی رونمایی کرده است. هدف اصلی ونس از طراحی این کمپین نمایش خلاقیت و نوآوری در عرصه کسب و کار و توسعه اش در میان مردم به بهترین شکل ممکن است. برهمین اساس ونس از تمام طرفداران برندش برای ارسال تصاویر و ویدئوهای مربو...
1 ماه پیش
گسترش کنترل برندها بر تنظیمات تبلیغات در توییتر
توییتر در طول یک دهه اخیر به طور مداوم امکاناتش برای بازاریابی و تبلیغات برندها را توسعه داده است. اکنون در تازه ترین به روز رسانی توییتر امکان تعیین دسترسی کاربران به منظور پاسخ گویی به توییت های تبلیغاتی از سوی بازاریاب ها طراحی شده است. این امر به معنای کنترل بیشتر بازاریاب ها و برندها بر روی کمپین های بازاریابی شان...
1 ماه پیش
خداحافظی یونیلیور با مدل های حرفه ای در حوزه تبلیغات
شرکت یونیلیور نامی آشنا و معتبر در عرصه کسب و کار محسوب می شود. این برند در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی سابقه طولانی دارد. استفاده از الگوهای رایج تبلیغات در این عرصه همراه با همکاری با مدل های مشهور همیشه مورد انتقاد برخی از کارشناس ها و مشتریان قرار داشته است. دلیل این امر بازنمایی تصویری غیرواقعی از افراد است...
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه