چهارشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Wed, 30 Apr(4) 2025 /
           
فرصت امروز
6 ساعت پیش
تیم تبلیغات همه فن حریف: مهارت هایی برای تشکیل تیم تبلیغاتی
صنعت تبلیغات روز به روز در حال گسترش و تغییر است. به طوری که اگر یک طراح تبلیغات را از دو دهه قبل به امروز بیاوریم، هیچ شناختی از این حوزه نخواهد داشت. از تبلیغات سنتی که در خیابان ها و تلویزیون ها خودنمایی می کنند، تا تبلیغات دیجیتالی که در فضای وب و شبکه های اجتماعی غوغا می کنند، انتخاب ها فراوان و راه ها بی شمار شده...
1 روز پیش
نایک چطور دنیای تبلیغات را متحول کرد؟
وقتی درباره موفق ترین برندهای ورزشی جهان حرف می زنیم، بدون شک نام نایک در ردیف اول این فهرست قرار می گیرد. نایک که امروز با شعار «فقط انجامش بده» در ذهن و قلب میلیون ها نفر حک شده، کار خود را در دهه ۶۰ میلادی با فروش ساده کفش های ورزشی آغاز کرد اما این فقط کیفیت محصولات نبود که نایک را به قله رساند؛ بلکه مه...
2 روز پیش
آزمایش برای پیشرفت
تبلیغات بهتر با استراتژی آ/ب
اگر به تاریخ بشر نگاه کنیم، متوجه می شویم بسیاری از پیشرفت ها و دستاوردها با تکیه بر آزمون و خطا به دست آمده اند. از کشف آتش تا اختراع داروهای مدرن، همگی نتیجه تجربه کردن گزینه های مختلف و انتخاب بهترین نتیجه بوده اند. انسان همیشه با مقایسه، خطا و اصلاح مسیر به چیزی بهتر رسیده است. این منطق ساده اما قدرتمند، حالا راه خ...
1 هفته پیش
مدیریت هزینه های تبلیغاتی: ماموریت غیرممکن بازاریاب ها
تبلیغات به عنوان ستون موفقیت هر کسب و کار امروز به یک اقیانوس بیکران از روش ها و ابزارها تبدیل شده است؛ اقیانوسی که گاه چنان متنوع و وسیع می شود که هوش از سر هر بازاریابی می برد. از تبلیغات سنتی که در خیابان ها، تلویزیون و رادیو همچنان خودنمایی می کنند تا تبلیغات دیجیتالی که دنیای وب و شبکه های اجتماعی را تسخیر کرده ان...
2 هفته پیش
اشتباهات تبلیغات محیطی: چگونه فرصت ها را به باد ندهیم؟
دنیای تبلیغات دیگر مثل قدیم نیست. در عوض امروزه بدل به آسمانی شده که ستاره های دیجیتال در آن می درخشند. از شبکه های اجتماعی گرفته تا بنرهای آنلاین، این ابزارها با سرعت نور توجه ها را به خود جلب کرده اند و الگوهای سنتی را به سایه رانده اند. بیلبوردها، پوسترها و تابلوهای خیابانی که زمانی پادشاهان صنعت تبلیغات بودند، حالا...
2 هفته پیش
بهترین روش ها برای موفقیت در تبلیغات پولی
دنیای تبلیغات نه تنها رقابت بی نهایت زیادی را میزبانی می کند، بلکه بازنده ها و برنده های پرشماری هم دارد. سالانه میلیاردها دلار صرف می شود تا نام برندها در ذهن مخاطب حک شود، کلیک ها به مشتری تبدیل و چرخ های فروش به گردش درآیند، اما این رودخانه مسیری پر پیچ وخم و گاه فریبنده دارد. بخش عظیمی از این سرمایه های هنگفت به جا...
1 ماه پیش
از بنز و بی ام و تا تویوتا و لکسوس
برندینگ در صنعت خودروسازی؛ فوت و فن هایی برای حرفه ای شدن!
دنیای خودرو همیشه جذاب و پرهیجان بوده؛ از لحظه ای که موتور خودرو روشن می شود و خودرو به حرکت درمی آید، آدم احساس رهایی و آزادی را تجربه می کند. راننده ها احساس می کنند که همه چیز تحت کنترل آنهاست و می توانند هر جای جهان را که بخواهند تخته گاز تسخیر کنند. این احساس همان چیزی است که صنعت خودرو به مشتریان خود می دهد. شاید...
1 ماه پیش
آشنایی با مزایا و تکنیک های تبلیغات پاپ آپ
تبلیغات پاپ آپ: الگویی موثر به شرط اجرای درست!
این روزها بازار تبلیغات اینترنتی همچنان در حال گسترش و تحول است. برندها و کسب وکارها دائما به دنبال روش های نوین و جذاب برای جلب توجه مخاطب و افزایش نرخ تبدیل خود هستند. تبلیغات به عنوان یکی از مهمترین ارکان بازاریابی آنلاین، همیشه در حال تکامل است؛ دقیقا مثل بازی فوتبال که در طول دهه های اخیر دائما تغییر کرده است. از...
1 ماه پیش
بهینه سازی نرخ بازشدگی ایمیل: فرمول جادویی دنیای تبلیغات
ایمیل مارکتینگ با گذشت دهه ها از معرفی اش به عنوان یک الگوی بازاریابی هنوز هم بخش قابل توجهی از بازار را در اختیار خود دارد. هزینه پایین این مدل به همراه سادگی ارسال انبوه آن به خوبی این تداوم را توجیه می کند. در کنار این مسئله بسیاری از بازاریاب ها بعد از این همه مدت به استفاده از چنین مدلی عادت کرده اند. درست مثل فوت...
1 ماه پیش
نسل جدید هتل ها با برندسازی دیجیتال!
اصول برندینگ دیجیتال در صنعت هتلداری
این روزها هر گوشه شهر یا مراکز گردشگری را که نگاه کنیم، اقامتگاه های متعددی به چشم می خورد. در این میان هتل های گوناگونی هر روزه برای جذب مسافران بیشتر با یکدیگر به نبردی بی‎پایان مشغول هستند. مسافران نیز امروزه بیش از هر زمان دیگری برای انتخاب یک هتل مناسب حساسیت و سختگیری نشان می دهند. آنها با دقت نظر بیشتر و وسو...
1 ماه پیش
همکاری تبلیغاتی با سلبریتی ها: شمشیری دولبه برای برندها!
زمانی نه چندان دور همکاری با سلبریتی ها حکم طلا را داشت. برندها با افتخار افراد مشهور را در کنار محصولات شان می نشاندند و گمان می کردند این افراد حکم طلسم جادویی فروش را دارند. تصور کنید که مایکل جردن با یک جفت کفش نایکی در تلویزیون ظاهر شود؛ این تصویر تنها به یک تبلیغ محدود نمی شد، بلکه یک جنب و جوش به وجود می آورد. ا...
1 ماه پیش
برندینگ احساسی (Emotional Branding): از ایده تا عمل
جلب نظر مشتریان در شرایطی که هر روز یک عالمه برند تازه سر و کله شان پیدا می شود اصلا کار ساده ای نیست. گذشته از کیفیت محصولات و خدمات، امروزه مشتریان به دنبال تجربه ای هستند که تنها به خرید محصول محدود نشود. برندها باید به دنبال راهی باشند که مشتریان را از یک وضعیت سطحی از ارتباط به یک سطح عمیق تر و احساسی تر متصل کنند...
1 ماه پیش
بررسی ایده های طلایی برای تبلیغات محلی
تبلیغات محلی با بازگشت سرمایه بالا
تصور کنید در حال قدم زدن در خیابان های شهر خودتان هستید. ناگهان چشم تان به یک تابلوی تبلیغاتی بزرگ می خورد که تصویری آشنا از محله دوران کودکی تان را نشان می دهد. زیر تصویر نوشته شده «بازگشت به خاطرات شیرین با طعم نان های تنوری محلی». چه حسی پیدا می کنید؟ احتمالا لبخندی بر لبان تان می نشیند، خاطرات خوش گذشته...
1 ماه پیش
ارزیابی تبلیغات در گوگل ادز: معیارهایی برای بازاریاب ها
تبلیغات در گوگل ادز مثل ویترینی رنگارنگ در یک خیابان پررفت و آمد است. هر کسب و کاری تلاش می کند به جذاب ترین شکل ممکن محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارد و رهگذران را به سمت مغازه خود جذب کند. با این حال آیا واقعا هر ویترینی می تواند به موفقیت در جذب مشتری منجر شود؟ آیا هر تبلیغی که در گوگل ادز منتشر می شود، ارزش سر...
2 ماه پیش
چطور دل همه نسل ها را با کمپین تبلیغاتی مان به دست بیاوریم؟
جنگ بین نسلی در دنیای تبلیغات
عرصه بازاریابی در طول یک دهه اخیر طوری متحول شده که انگار یک قرن گذشته است. حالا بازاریاب ها با مخاطبانی رو به رو هستند که انتظاراتی بی نهایت متنوع دارند. انگار که هر کدام از آنها از یک سیاره متفاوت پا به زمین گذاشته اند. دیگر دوران بازاریابی توده ای و ارائه یک پیام واحد به همگان به سر آمده و شما نمی توانید مانند گذشته...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتبانک مشاغل شیراز پی جولوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتور سوئیستخت خواببلیط هواپیما خارجیفرم سازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلواردات از چیناکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیتاسیس کلینیک زیباییماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرموزبلاگ
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه