پنجشنبه, ۲۰ مرداد(۵) ۱۴۰۱ / Thu, 11 Aug(8) 2022 /
           
فرصت امروز
1 هفته پیش
چطور برند شخصی مان را بنا کنیم؟ راهنمای ورود به دنیای پرسونال برندینگ
برند شخصی (Personal Brand) از آن دست دارایی هایی است که همه دوست دارند داشته باشند و پز آن را بدهند، اما کمتر کسی در عمل می داند چطور باید نقشه پیدا کردن چنین گنجی را کشید. هرچه باشد کسانی مثل ایلان ماسک یا جف بزوس از همان روز اول این همه شهرت و اعتبار نداشته اند. پس باید راهی به سوی کسب چنین دارایی مهمی در دنیای کسب و...
1 هفته پیش
تازه ترین آپدیت های گوگل ادز: آشنایی با نسل جدید تبلیغات آنلاین
زمانی نه چندان دور زندگی روزمره مردم سر میز صبحانه و با گپ های دوستانه شروع می شد، نه با چک کردن مداوم سرویس های رنگارنگ گوگل. از آن زمان تا به حال گوگل روز به روز بخش های بیشتری از زندگی ما را دیجیتالی کرده و به این سادگی ها هم دست بردار نیست. کار به جایی رسیده که بازاریاب ها هم بدون استفاده از سرویس گوگل ادز (Google...
2 هفته پیش
روانشناسی رنگ ها در بازاریابی و برندینگ: همراه با تحلیل رنگ های پرطرفدار!
بازاریابی و برندینگ بدون همراهی افتخاری هزار و یک رنگ مختلف دست کمی از یک عذاب بی پایان ندارد. هرچه باشد بعد از پایان یک روز سخت در محل کار یا حتی خانه مشاهده چند تا کمپین بازاریابی با رنگ و لعاب چشم نواز می تواند طوری آدم را سر حال بیاورد که نگو و نپرس. از این نظر استفاده از رنگ ها دقیقا مثل انقلاب صنعت سینما با نمایش...
2 هفته پیش
انتخاب رنگ برای برندینگ: اشتباهاتی که ممکن است برای شما هم اتفاق بیفتد!
آیا تا به حال به شباهت میان برندینگ و هنر نقاشی فکر کرده اید؟ کشیدن یک تابلوی زیبا مثل مونالیزا یا شام آخر نه تنها تصادفی نیست، بلکه حتی کپی کردن از آن هم کار سختی به نظر می رسد. هرچه باشد کسی مثل داوینچی بعد از زیر و رو کردن کلی ایده برای ترسیم نقاشی اش و انتخاب رنگ های مناسب با وسواس تمام موفق به خلق چنین اثری شده اس...
3 هفته پیش
آشنایی با داستان لوگو برندهای بزرگ (بخش دوم): نقشه گنج موفقیت در دنیای برندینگ!
دنیای برندسازی از خیلی جهات شبیه مسابقات فرمول یک است که کلی راننده مختلف با خودروهای آخرین سیستم در حال رقابت با هم برای کسب جام قهرمانی هستند. در این بین آنچه حتی بیشتر از رانندگان افسانه ای مسابقات برای طرفداران مهم است، غول های دنیای اتومبیل سازی و ماشین های حیرت انگیزی است که روانه مسابقات می کنند. خب وقتی پای برن...
3 هفته پیش
لوگوهای جذاب چطور طراحی می شوند؟ آشنایی با داستان لوگو برندهای بزرگ
هر کسی در دنیا چند تایی برند محبوب و دوست داشتنی برای خودش دارد. مثلا برای من که عاشق فوتبال هستم، برند رئال مادرید یا بارسلونا بی نهایت هیجان انگیز است. اگر شما دیوانه دنیای سرعت و ماشین های آخرین سیستم باشید، احتمالا آئودی یا لامبورگینی جزو فهرست طلایی برندهای مورد علاقه تان خواهد بود. این ماجرا برای فیلم بازها مربوط...
1 ماه پیش
جلب نظر مخاطب هدف در عرصه تبلیغات در 8 ثانیه
دنیای بازاریابی و تبلیغات روز به روز در حال توسعه است. در این میان شما مدت زمان زیادی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف در اختیار ندارید. این امر باید به مثابه یک نکته مهم و کلیدی برای شما و برندتان محسوب شود. اگر قرار باشد شما با خیال راحت مشغول تولید محتوا و بازاریابی باشید، احتمالا در نهایت امر هیچ شانسی برای بهبود ا...
1 ماه پیش
تبلیغات در یوتیوب با تکنیک های کاربردی
یوتیوب با کلی کاربر فعال روزانه در میان محبوب ترین شبکه های اجتماعی دنیا قرار دارد. این امر برای بسیاری از برندها به معنای ضرورت حضور در فضای یوتیوب و تبلیغات با هزینه های سرسام آور است. البته تمام برندها نیازی به صرف بودجه های بسیار کلان در این فضا ندارند. ایده های شما برای بازاریابی و تبلیغات همیشه سرانجام بسیار بهتر...
3 ماه پیش
برندهای مدرن چطور متولد می شوند؟ داستان رشد و توسعه برندهای بزرگ
دنیای کسب و کار همیشه مثل زمانه کنونی شلوغ و پر از رقابت نبود. دورانی نه چندان دور، فاصله بین تبدیل شدن به یک برند موفق مانند کوکاکولا فقط و فقط داشتن یک محصول باکیفیت بود. آن وقت مشتریان برای خرید محصول مورد نظر حتی حاضر بودند بازار سیاه را زیر و رو کنند و ساعت ها پشت درهای شرکت معطل ماندن هم ناامیدشان نمی کرد. شاید...
3 ماه پیش
برندسازی بصری (Visual Branding) در اینستاگرام: همراه با مزایا و راهکارهای آن
در دنیایی که فرمت ویدئو و انواع عکس های باکیفیت حرف اول و آخر را در شبکه های اجتماعی می زند، برندسازی هم خواه ناخواه دستخوش تغییرات گسترده ای می شود. این روزها به جای شیوه های نوستالژیک در برندینگ، همه جا حرف از انواع شبکه های اجتماعی و فرصت های توسعه برند در دنیای دیجیتال است. حالا اگر یک کارآفرین پیدا شود که همچنان ب...
3 ماه پیش
چرا برند شخصی برای هر کارآفرینی ضروری است؟
امروزه اغلب کارآفرینان به طور پیشفرض یک برند شخصی برای خودشان دارند. این امر نوعی ویژگی اساسی برای کارآفرینان در دنیای کسب و کار و به ویژه حوزه فعالیت آنلاین محسوب می شود. هرچه یک کارآفرین شهرت شخصی بیشتری در قالب یک برند داشته باشد، توانایی تاثیرگذاری بالاتری بر روی مخاطب هدفش پیدا می کند. این امر گاهی اوقات برای بهین...
3 ماه پیش
المان های اساسی در طراحی برنامه برندسازی
موفقیت در دنیای کسب و کار بدون داشتن یک برند عالی امر چندان ساده ای نیست. بسیاری از کسب و کارها سال های سال در بازار حضور دارند، اما به دلیل عدم شناخت درست مشتریان از محصولات و ماهیت شرکت شان کمتر شانسی برای تاثیرگذاری بر روی آنها و کسب سودهای قابل ملاحظه پیدا می کنند. این امر نوعی واکنش طبیعی مشتریان به برندسازی ضعیف...
3 ماه پیش
7 پلتفرم برتر تبلیغات اینترنتی در سال 2022
امروزه بستر اینترنت به مهمترین فضا برای فعالیت کسب و کارها تبدیل شده است. با این حال برای دیده شدن، شما همچنان به تبلیغات نیاز دارید. اگرچه در این زمینه انواع فرمت های تبلیغ وجود دارد، با این حال قبل از پرداختن به این موضوع، شما نیاز به انتخاب بهترین پلتفرم برای فعالیت خود دارید. در این زمینه آمارها هر ساله تغییراتی را...
5 ماه پیش
ارتباطات بهتر با مشتریان از طریق صدای برند
همه گیری کرونا برای بسیاری از برندها به معنای قطع دسترسی مستقیم به مشتریان و مشکلات بسیار گسترده است. این امر حتی در طول سال جاری نیز برای برخی از برندها ادامه یافته است. با این حساب شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان باید همیشه برنامه ویژه ای داشته باشید. این امر فرصت تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و بهینه سازی شرا...
5 ماه پیش
کمپین های تبلیغاتی موفق در گوگل ادز: همراه با فهرست کلیدواژه های پرطرفدار
گوگل ادز این روزها آنقدر مشهور هست که نیاز به معرفی ندارد، البته مگر اینکه شما در عصر باستان مشغول بازاریابی بوده و دل خوشی هم از فناوری های دیجیتال نداشته باشید. هرچه باشد اینجا پای پلتفرم تبلیغاتی در میان است که از یکسو اعتبار گوگل را یدک می کشد و از طرف دیگر چندین میلیارد کاربر حاضر و آماده در چهار گوشه دنیا شش دانگ...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه