شنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۴ / Sat, 5 Jul(7) 2025 /
           
فرصت امروز
4 روز پیش
راز موفقیت در تبلیغات: چگونه تیمی حرفه ای بسازیم؟
ما در شرایطی زندگی می کنیم که کسب و کارها برای ماندن در رقابت از ابزارهایی استفاده می کنند که بتوانند پیام و ارزش های برند را به شیوه ای روشن، جذاب و به روز به مخاطب برسانند. از این رو تبلیغاتی که مبتنی بر استراتژی های محکم و اجرای دقیق باشند، می توانند نسبت به روش های سطحی تاثیر چند برابری داشته باشند. البته همه این ش...
1 هفته پیش
تبلیغ مستقیم یا غیرمستقیم؟ رمزگشایی از بهترین روش تبلیغات
تصور کنید وارد فروشگاهی می شوید و هنوز قدم اول را برنداشته اید که فروشنده با لبخند پررنگی می گوید: «بفرمایید، تخفیف ویژه داریم، آن هم فقط تا امروز!». به علاوه، شما که هنوز نگشته اید و نفهمیده اید چه دارید می خواهید، ناگهان با حجم بزرگی از جملات ترغیبی مواجه می شوید. شاید در همان لحظه تصمیم بگیرید برگردید و...
1 هفته پیش
آنالیز تبلیغات در گوگل ادز: راهنمایی برای بازاریاب ها
این روزها کمتر کسب و کاری را پیدا می کنید که گوشه چشمی به دنیای پرزرق و برق تبلیغات آنلاین، به خصوص در غول جست وجوی اینترنتی یعنی گوگل، نداشته باشد. تبلیغات در گوگل مانند این است که شما یک تابلوی بزرگ و جذاب را درست در شلوغ ترین میدان شهر دیجیتالی مدرن نصب کنید، جایی که میلیون ها نفر هر روز از آن عبور می کنند، اما سوال...
1 هفته پیش
چطور برندمان را خاص نشان دهیم؟
برندینگ با چاشنی تمایز
گاهی اوقات در خیابانی که پر از فروشگاه های مشابه است، یک مغازه توجه ما را جلب می کند. در قفسه هایی که پر از کالاهای شبیه به هم هستند، یک بسته بندی خاص چشم مان را می گیرد. میان صداهای بلند و تبلیغات پرزرق و برق، یک صدا در ذهن مان می ماند. ما در جهانی زندگی می کنیم که هر روز با صدها برند روبه رو هستیم، اما فقط تعداد انگش...
1 هفته پیش
برندینگ حسی چیست و چطور کار می کند؟
تصور کنید وارد هتلی می شوید و بوی خاصی به مشام تان می خورد. شاید عطری ملایم از چوب صندل یا گل های سفید. این رایحه تا سال ها بعد هر وقت از جایی دیگر به مشام تان برسد، شما را به همان لابی و لحظه اول ورودتان به آن هتل بازمی گرداند. این دقیقا همان جادویی است که برندینگ حسی رقم می زند. برندینگ سال ها با تصویر و واژه ها کار...
2 هفته پیش
بررسی تاثیرپذیری تبلیغات و ذهن مشتریان از هم
تبلیغات با تصمیم مشتریان چه می کند؟
یکی از آن صحنه هایی که احتمالا برای خیلی ها آشناست این است که گوشی را باز می کنید، وارد یک اپلیکیشن می شوید یا در شبکه های اجتماعی گشتی می زنید و ناگهان تبلیغ دقیقی از چیزی که تازه به آن فکر کرده بودید رو به روی تان ظاهر می شود. حس عجیبی دارد، نه؟ بعضی ها می گویند انگار گوشی ما را شنود می کند، اما ماجرا فراتر از این حر...
2 هفته پیش
روان شناسی رنگ ها در برندینگ: وقتی رنگ ها حرف می زنند
همه ما هر روز صدها لوگو می بینیم؛ بعضی از آنها را به خاطر می سپاریم، بعضی را نادیده می گیریم، اما چرا لوگوی مک دونالد با آن رنگ زرد درخشانش یا کوکاکولا با قرمز پرشورش تا این اندازه ماندگارند؟ پاسخ در جایی نهفته است که شاید به چشم نیاید: در روان شناسی رنگ ها. برندها مدت هاست دریافته اند که رنگ تنها یک عنصر زیبایی شناخت...
2 هفته پیش
آیا تبلیغات دهان به دهان (Word of Mouth) هنوز جواب می دهد؟
فرض کنید به دنبال یک کافه خوب در مرکز شهر هستید. قبل از اینکه سراغ اپ ها و وب سایت ها بروید، اول از دوستی که سلیقه مشابهی دارد، می پرسید. اگر او بگوید: «حتما کافه فلان رو امتحان کن، کیکش محشره»، به احتمال زیاد به آن کافه سر می زنید. این همان تبلیغی است که بدون بودجه، بی نیاز از طراحی بنر و حتی بدون کوچک تری...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
وبگردی
بانک مشاغل شیراز پی جوتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیتور سوئیسفرم سازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینماشین ظرفشویی بوشموزبلاگخرید جم فری فایرخرید سی پی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه