تبلیغات و برندینگ | هزاران مقاله روز تبلیغات و برندینگ را اینجا ببینید - فرصت امروز

تبلیغات و برندینگ

چالش های حفاظت از رنگ برند

سه شنبه, 19 آذر 1398 - 14:03

آیا شرکت ها امکان حفاظت از رنگ های خاص برندشان را دارند؟

چالش های حفاظت از رنگ برند

برند T-Mobile هفته گذشته طی نامه ای رسمی به استارت آپ لموناده (فعال در صنعت بیمه) نارضایتی نسبت استفاده شان از رنگ ارغوانی لوگوی خود را اعلام کرد. این نکته شاید در نگاه نخست دارای اهمیت چندانی نباشد، به...
برندسازی و تعامل بهینه با مشتریان

سه شنبه, 19 آذر 1398 - 09:00

بررسی 3 نکته مهم درباره مفهوم مدرن برندسازی

برندسازی و تعامل بهینه با مشتریان

امروزه برندسازی یکی از مفاهیم مهم در دنیای کسب و کار محسوب می شود. بسیاری از برندها این فرآیند را فقط به معنای توسعه نام برند و لوگو در میان مشتریان معنا می کنند. این امر موجب ناتوانی برندها در زمینه...
استراتژی های ساده برندسازی بهتر از طریق شبکه های اجتماعی

دوشنبه, 18 آذر 1398 - 12:00

استراتژی های ساده برندسازی بهتر از طریق شبکه های اجتماعی

بدون شک مهم ترین ابزار برای برندسازی، شبکه های اجتماعی هستند. به همین خاطر نیز بسیار ضروری است تا با روش های موفقیت از این طریق، آشنا باشیم، با این حال اشتباه عموم مردم این است که آنها به استراتژی...
تعطیلات سال نو با طعم کوکاکولا

دوشنبه, 18 آذر 1398 - 11:06

بررسی کمپین «تعطیلات در راه است» برند کوکاکولا

تعطیلات سال نو با طعم کوکاکولا

مجموعه تبلیغات مشهور «تعطیلات در راه است» یکی از ایده های جذب کوکاکولا برای جلب نظر مشتریان در مناسبت های مختلف به ویژه کریسمس است. براساس اعلام رسمی هیأت مدیره کوکاکولا امسال این مجموعه تبلیغاتی...
اپل دردسر جدید فیس بوک

شنبه, 16 آذر 1398 - 15:04

اپل دردسر جدید فیس بوک

اگرچه تاکنون دو برند فیس بوک و اپل با یکدیگر به صورت مستقیم رقابتی را نداشته-اند، با این حال اخیرا اوضاع کاملا فرق کرده و توجه تمامی رسانه ها معطوف به درگیری این دو شرکت است. اگرچه برای بسیاری از...
چرا مخاطب از تبلیغات ما متنفر است؟

شنبه, 16 آذر 1398 - 09:01

بررسی دلایل ناتوانی کمپین های تبلیغاتی در جلب نظر مخاطب هدف

چرا مخاطب از تبلیغات ما متنفر است؟

فعالیت در حوزه بازاریابی و تبلیغات دشواری های بسیار زیادی دارد. احساس اضطراب و سنگینی نگاه دیگران در این حوزه یادآور دوران امتحان در مقاطع تحصیلی است. بسیاری از افراد توانایی مدیریت فشارهای موجود...
بازگشت ای تی به زمین برای حضور در تبلیغات

جمعه, 15 آذر 1398 - 10:27

بررسی کمپین تبلیغاتی کام کست، یونیورسال پیکچرز و Xfinity

بازگشت ای تی به زمین برای حضور در تبلیغات

فیلم های سینمایی یکی از تاثیرگذارترین محصولات فرهنگی در سراسر جهان محسوب می شود. این امر در نحوه شکل گیری رفتار و عادت مخاطب فیلم های مشهور به خوبی قابل مشاهده است. نسل میانسال کنونی خاطرات بسیار...
کاهش تاثیرگذاری گوگل و فیس بوک در حوزه تبلیغات دیجیتال

سه شنبه, 12 آذر 1398 - 11:02

آیا عصر سلطه گوگل و فیس بوک در تبلیغات دیجیتال تمام شده است؟

کاهش تاثیرگذاری گوگل و فیس بوک در حوزه تبلیغات دیجیتال

اگر دنیای کسب و کار فقط یک درس مهم برای کارآفرینان داشته باشد، باید به ناپایداری وضعیت شرکت ها اشاره کرد. اگر در دوران میانسالی به سر می برید، به احتمال زیادی اکنون دیگر خبری از شرکت های مشهور در دهه...
کمپین تبلیغاتی اپل برای کریسمس

سه شنبه, 12 آذر 1398 - 09:05

ترکیب احساس با کاربرد فناوری دیجیتال

کمپین تبلیغاتی اپل برای کریسمس

برند اپل در نهایت چند روز پیش ویدئوی رسمی تبلیغاتی اش برای کریسمس را منتشر کرد. مشاهده کمپین ها و ویدئوهای تبلیغاتی متعدد از سوی برندها در روزهای منتهی به سال نو میلادی امر عجیبی نیست. نکته مهم در...
معامله 16 میلیارد دلاری برند لویی ویتون

یکشنبه, 10 آذر 1398 - 14:15

بررسی خرید برند Tiffany & Co از سوی لویی ویتون

معامله 16 میلیارد دلاری برند لویی ویتون

برند لویی ویتون یکی از نام های آشنا در صنعت مد و پوشاک است. این برند در طول دوران طولانی فعالیتش در این حوزه همیشه نوآوری های بسیار زیادی داشته است. امروزه اغلب برندهای تازه تاسیس در حوزه مد و پوشاک...
کمپین تبلیغاتی جدید KFC با حال و هوای کریسمس

یکشنبه, 10 آذر 1398 - 13:18

کسب جایزه بزرگ با یافتن تصاویر مخفی

کمپین تبلیغاتی جدید KFC با حال و هوای کریسمس

وقتی به سال نو میلادی نزدیک می شویم، تمام برندها برنامه های ویژه ای برای جلب نظر مشتریان اجرا می کنند. در این میان برندهای فعال در صنعت فست‎فود به خاطر ماهیت کسب و کارشان شانس بیشتری برای جلب نظر...
برندسازی با محوریت حمایت از قومیت های مختلف

یکشنبه, 10 آذر 1398 - 09:00

بررسی 3 راهکار برای تحول الگوی برندسازی شرکت مان

برندسازی با محوریت حمایت از قومیت های مختلف

 توجه به قومیت های مختلف و خرده فرهنگ های موجود به عنوان مشتریان هدف برندمان اهمیت زیادی دارد. امروزه انتظارات از برندها افزایش چشمگیری یافته است بنابراین بی تفاوتی نسبت به انتظارات رو به افزایش...
عجیب ترین استراتژی های برندسازی در سال 2019

شنبه, 09 آذر 1398 - 12:31

برندها از چه راهکارهای عجیبی برای جلب نظر مشتریان استفاده می کنند؟

عجیب ترین استراتژی های برندسازی در سال 2019

برندسازی همیشه فرآیند ساده ای نیست. گاهی اوقات شرکت ها در راستای ایجاد تصویری مطلوب از برندشان درگیر چالش های زیادی می شوند. اگر ما فرآیند برندسازی مناسبی در پیش بگیریم، جلب رضایت مشتریان اجتناب...
برندسازی در عصر دیجیتال و 4 اشتباه رایج

شنبه, 09 آذر 1398 - 09:00

بررسی نبایدهای حوزه برندسازی

برندسازی در عصر دیجیتال و 4 اشتباه رایج

کسب و کارهای بزرگ بر روی برندهای موفق بنا می شوند. امروزه هیچ شرکتی بدون تاسیس برندی جالب امکان جلب نظر مخاطب هدف در بازارهای مختلف را ندارد. افزایش آگاهی پیرامون شرکت و کسب شهرت بدون ایجاد برند...
محدودیت شدید تبلیغات سیاسی در گوگل

جمعه, 08 آذر 1398 - 13:00

گوگل هم با تبلیغات سیاسی خداحافظی خواهد کرد

محدودیت شدید تبلیغات سیاسی در گوگل

بحث تبلیغات سیاسی در شبکه های اجتماعی و به طور کلی در اینترنت یکی از موضوعات داغ چند ماه اخیر محسوب می شود. بسیاری از کاربران اینترنت مشاهده حجم وسیعی از تبلیغات سیاسی، به ویژه در زمان برگزاری...
اشتباهات برند ها و اینفلوئنسرها در بازاریابی و تبلیغات مناسبتی

جمعه, 08 آذر 1398 - 10:00

بررسی اشتباهات حوزه همکاری برندها و اینفلوئنسرها

اشتباهات برند ها و اینفلوئنسرها در بازاریابی و تبلیغات مناسبتی

بازاریابی تاثیرگذار یکی از ایده های جذاب برای جلب نظر مشتریان محسوب می شود. برندها در طول یک دهه اخیر استفاده گسترده ای از این الگو کرده اند. اکنون که ما در چند قدمی سال نو میلادی و تعطیلات کریسمس...
موفقیت در فرآیند برندسازی در گرو ارزش آفرینی است

پنج شنبه, 07 آذر 1398 - 16:00

موفقیت در فرآیند برندسازی در گرو ارزش آفرینی است

حوزه برندسازی همیشه از چالش های پیش روی شرکت ها تاثیر پذیرفته است. این امر در طول دهه های اخیر با توجه به روند تحول شرکت های بزرگ و تغییر الگوی برندسازی شان مشخص می شود. گاهی اوقات بررسی مشکلات و چالش...
همکاری تبلیغاتی تویوتا با موسسه ادوارد نورتن

چهارشنبه, 06 آذر 1398 - 16:07

ایده تویوتا برای تبلیغات سال نو چیست؟

همکاری تبلیغاتی تویوتا با موسسه ادوارد نورتن

براساس گزارش خبرگزاری PR News Wire برند تویوتا در تازه‌ترین تصمیم‌اش در حوزه تبلیغات اقدام به همکاری با موسسه EDO، فعال در زمینه تحلیل تبلیغات تلویزیونی، کرده است. نکته جالب اینکه مدیریت این شرکت...
تغییر استراتژی نستله در حوزه تبلیغات و بازاریابی

چهارشنبه, 06 آذر 1398 - 14:04

تغییر استراتژی نستله در حوزه تبلیغات و بازاریابی

برند نستله در طول چند ماه اخیر اقدام به ایجاد تغییرات ساختاری و مهم در نحوه فعالیت تبلیغاتی و بازاریابی‌اش کرده است. این تغییرات در راستای تقویت توانایی برند نستله در زمینه جلب نظر مشتریان و بهبود...
از برندسازی فرهنگی چه می دانیم؟

سه شنبه, 05 آذر 1398 - 11:15

برندسازی با هدف ایجاد فرهنگ منحصر به فرد کسب و کارمان

از برندسازی فرهنگی چه می دانیم؟

برندسازی در دنیای مدرن پیوند بسیار نزدیکی با مسئله فرهنگ دارد. بسیاری از برندهای بزرگ با تاکید بر برخی جنبه های فرهنگی مشخص توانایی تاثیرگذاری بر روی دامنه وسیعی از مشتریان را پیدا کرده اند. یک...
[12 3 4 5  >>  


با ما در ارتباط باشید

021.86073324

021.88827112

[email protected]

شبکه های اجتماعی