تبلیغات و برندینگ | هزاران مقاله روز تبلیغات و برندینگ را اینجا ببینید - فرصت امروز

تبلیغات و برندینگ

تغییر استراتژی بازاریابی و تبلیغات هیوندای

شنبه, 28 دی 1398 - 15:27

به بهانه رونمایی از کمپین ویژه سوپربال برند هیوندای:

تغییر استراتژی بازاریابی و تبلیغات هیوندای

برند هیوندای در طول چند سال اخیر استراتژی تبلیغاتی موفقی را در پیش گرفته است. این برند در تلاش برای توسعه محصولاتش در بازارهای مختلف اقدام به استفاده از ایده های تازه و جذاب تبلیغاتی می کند. اقدام...
چگونه کسب و کار محلی خود را به مشتریان بشناسانیم

شنبه, 28 دی 1398 - 09:32

چگونه کسب و کار محلی خود را به مشتریان بشناسانیم

همواره در رابطه با برندهای بزرگ، مقالات متعددی منتشر می شود، با این حال تکلیف کسب و کارهای محلی چه می شود؟ درواقع با توجه به این امر که تعداد آنها در چند سال اخیر با رشد فوق العاده ای همراه بوده،...
بررسی عملکرد برندهای مطرح در مراسم CES 2020

سه شنبه, 24 دی 1398 - 10:50

بررسی عملکرد برندهای مطرح در مراسم CES 2020

طبق سنت هر ساله شهر لاس وگاس میزبان جدیدترین نوآوری ها در زمینه تکنولوژی بوده است. نکته بسیار مهمی که به عنوان جاذبه اصلی این مراسم معرفی می شود، اقدامات برندهای مطرح است که امسال نیز شاهد موارد فوق...
داستان نام گذاری 9 رستوران مطرح جهان

چهارشنبه, 18 دی 1398 - 15:42

داستان نام گذاری 9 رستوران مطرح جهان

بدون شک هر برندی برای انتخاب نام خود، دلایلی را دارد، با این حال این موضوع برای رستوران ها دارای اهمیت به مراتب بالاتری است. به عقیده روان شناس ها به علت این امر که محصول یک رستوران، غذاها است بدون...
برندسازی شخصی در اینستاگرام با 3 تکنیک کاربردی

شنبه, 14 دی 1398 - 09:00

چگونه برند شخصی مان را در اینستاگرام توسعه دهیم؟

برندسازی شخصی در اینستاگرام با 3 تکنیک کاربردی

بسیاری از افراد برندسازی شخصی در شبکه های اجتماعی را دشوارترین کار دنیا می دانند. بدون تردید بخش قابل توجهی از این ادعا درست است. تناقض اصلی در این میان ضرورت برندسازی شخصی در شبکه های اجتماعی است....
تغییر دنیای تبلیغات با ورود شرکت های بزرگ

چهارشنبه, 11 دی 1398 - 09:00

بررسی 10 خرید موفق شرکت های تبلیغاتی از سوی برندهای بزرگ در دهه گذشته

تغییر دنیای تبلیغات با ورود شرکت های بزرگ

دنیای تبلیغات روز به روز در حال پیشرفت و توسعه بیشتر است. بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک در این فضا اقدام به استفاده از استراتژی های کاربردی برای تولید محتوای جذاب تر می کنند. بدون تردید با توجه به...
چگونه برند پربازدیدی در فضای آنلاین داشته باشیم؟

سه شنبه, 10 دی 1398 - 14:03

جلب توجه آنلاین بیشتر در سال 2020

چگونه برند پربازدیدی در فضای آنلاین داشته باشیم؟

افزایش توجه مشتریان به فضای آنلاین برای تصمیم گیری درباره خرید محصولات امر تازه ای نیست. توسعه فناوری های دیجیتال، به طور ویژه اینترنت، فضای کسب و کار را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. حضور برندها...
تبلیغات هدفمند برای فرار از شهرت منفی

سه شنبه, 10 دی 1398 - 13:08

کوکاکولا و تلاش برای حفظ سلامت مشتریان

تبلیغات هدفمند برای فرار از شهرت منفی

برند کوکاکولا در طول سال های گذشته استراتژی بازاریابی و تبلیغاتی جذابی را دنبال کرده است. آنها در اغلب رویدادهای ورزشی مهم حضوری فعال داشته اند. یکی از بزرگ ترین همکاری های این برند با سازمان جهانی...
کمپین تبلیغاتی چیز ایت در توییتر با حال و هوای فوتبالی

سه شنبه, 10 دی 1398 - 12:06

کمپین تبلیغاتی چیز ایت در توییتر با حال و هوای فوتبالی

شرکت کلوگ به عنوان یکی از غول های عرصه مواد غذایی صاحب امتیاز بسیاری از برندهای محبوب است. یکی از زیرشاخه های موفق این برند چیز ایت است. این برند در زمینه تولید انواع اسنک و میان وعده خوشمزه فعالیت...
بدترین کمپین های تبلیغاتی یک دهه اخیر

دوشنبه, 09 دی 1398 - 09:01

بررسی کمپین های ضعیف برندهای بزرگ

بدترین کمپین های تبلیغاتی یک دهه اخیر

اکنون همه کارشناسان و سایت های معتبر مشغول بررسی وضعیت دنیای بازاریابی و تبلیغات در سال 2019 هستند. بدون تردید امکان یادگیری درس های بسیار زیادی از سال گذشته وجود دارد. نکته مهم در این میان نگاه کلی...
برترین برندهای حوزه روابط عمومی در سال 2019

شنبه, 07 دی 1398 - 09:00

برترین برندهای حوزه روابط عمومی در سال 2019

حوزه روابط عمومی همیشه اهمیت زیادی برای برندها داشته است. تعامل هر شرکت با مشتریان هدف و نحوه جلب نظر مخاطب ارتباط نزدیکی با استراتژی های حوزه روابط عمومی دارد. امروزه مشتریان انتظارات بسیار...
همکاری تبلیغاتی اسنیکرز با EA

جمعه, 06 دی 1398 - 16:00

حضور اسنیکرز در مسابقات ورزش های الکترونیکی 2020

همکاری تبلیغاتی اسنیکرز با EA

اغلب ما با نام برند اسنیکرز آشنا هستیم. این برند در زمینه تولید شکلات های خوشمزه فعالیت دارد. ترکیب منحصر به فرد شکلات های این برند موجب شهرت جهانی اش شده است. بدون شک با افزایش درآمد یک برند مقدار...
برندسازی با تمرکز بر ایجاد تمایز با رقبا

پنج شنبه, 05 دی 1398 - 13:59

4 راهکار برای ایجاد برندی ماندگار

برندسازی با تمرکز بر ایجاد تمایز با رقبا

امروزه ما در دنیای انتخاب های بی نهایت زندگی می کنیم. در گذشته راه اندازی کسب و کار دشواری های بسیار زیادی داشت. به همین خاطر فقط چند برند محدود در مقیاس جهانی مشغول به فعالیت بودند. اکنون تنها با چند...
برندسازی مبتنی بر رفع نیاز مشتریان

سه شنبه, 03 دی 1398 - 12:37

بررسی 4 استراتژی رفع نیاز مشتریان

برندسازی مبتنی بر رفع نیاز مشتریان

جلب رضایت مشتریان هدف اصلی بسیاری از کسب و کارها محسوب می شود. فعالیت در دنیای کسب و کار بدون توجه به این نکته همراه با چالش های فراوانی خواهد بود. وقتی از مدیران شرکت های مختلف درباره میزان تمایل...
استفاده حرفه ای از لوگوی برند

سه شنبه, 03 دی 1398 - 09:07

استفاده حرفه ای از لوگوی برند

لوگو هر برند کمک شایانی به شناسایی آن از سوی مشتریان می کند. امروزه بسیاری از برندهای مشهور براساس لوگوی جذاب شان مورد شناسایی مشتریان قرار می گیرند. حافظه دیداری ما بسیار بهتر از سایر بخش ها کار می...
فرآیند برندسازی؛ فراتر از یک امر لوکس

دوشنبه, 02 دی 1398 - 12:00

چرا باید به برندسازی بیشتر توجه کنیم؟

فرآیند برندسازی؛ فراتر از یک امر لوکس

شرکت ها پیش از سرمایه گذاری بر روی فرآیند برندسازی به سراغ فعالیت های بسیار متنوعی می روند. این امر بیانگر بی توجهی شرکت ها به اهمیت برندسازی در دنیای کسب و کار است. اغلب شرکت ها فقط پس از اطمینان از...
کمپین برگرکینگ برای پروازهای همراه با تاخیر

دوشنبه, 02 دی 1398 - 10:00

استراتژی بازاریابی برگرکینگ برای کریسمس

کمپین برگرکینگ برای پروازهای همراه با تاخیر

برگرکینگ همیشه عملکرد مطلوبی در زمینه بازاریابی داشته است. امسال نیز آنها در تلاش برای جلب نظر مخاطب در روزهای سال نو اقدام به طراحی کمپینی جذاب کرده اند. اغلب افراد در روزهای سال نو قصد سفر و گشت و...
ارزشمندترین برندهای جهان در سال 2019

یکشنبه, 01 دی 1398 - 13:14

ارزشمندترین برندهای جهان در سال 2019

هر سال با نزدیک شدن به روزهای پایانی، شاهد انواع رده بندی از بهترین های سال هستیم. در این رابطه بررسی ارزشمندترین برندهای جهان، یکی از موضوعات بسیار جذاب و مهم محسوب می شود. درواقع این لیست ها کمک...
چرا تبلیغات در تلویزیون دشوارتر از هر زمان دیگری است؟

شنبه, 30 آذر 1398 - 09:05

بازیابی تمرکز بر مخاطب هدف در حوزه تبلیغات

چرا تبلیغات در تلویزیون دشوارتر از هر زمان دیگری است؟

امروزه طرا ح های تبلیغاتی در تلاش برای جلب نظر مخاطب هدف به هر شیوه ممکن هستند. نکته مهم در این میان احترام به انتخاب مخاطب است. اگر مخاطب به هر دلیلی برنامه تبلیغاتی ما را مورد توجه قرار نداد، باید...
بحران شناخت هویت در دنیای تبلیغات

چهارشنبه, 27 آذر 1398 - 12:00

چرا اغلب تبلیغات در شناخت هویت مخاطب مشکل دارد؟

بحران شناخت هویت در دنیای تبلیغات

دنیای تبلیغات همیشه بر مدار سلیقه و خواست مشتریان در جریان بوده است. مفهوم شناخت یا وضوح هویت مخاطب به طور مشخص همین امر را مدنظر دارد. منظور از این اصطلاح فرآیند ترکیب داده های مختلف برندمان درباره...
[12 3 4 5  >>  


با ما در ارتباط باشید

021.86073324

021.88827112

[email protected]

شبکه های اجتماعی