تبلیغات و برندینگ | هزاران مقاله روز تبلیغات و برندینگ را اینجا ببینید - فرصت امروز

تبلیغات و برندینگ

راهکارهای شناخت عوامل انگیزه بخش مشتریان برای خرید

سه شنبه, 01 مرداد 1398 - 14:07

چه چیزی مشتریان را ترغیب به خرید می کند؟

راهکارهای شناخت عوامل انگیزه بخش مشتریان برای خرید

میزان علاقه مشتریان برای پرداخت هزینه در قبال یک محصول یا سرویس بستگی به سه عامل دارد: نخست اینکه مشتری موردنظر چقدر به سرویس یا محصول ما علاقه دارد. دوم، استفاده از آن تا چه حد برای وی آسان است. سوم،...
چرا اینفلوئنسر مارکتینگ برای برندها مهم است

سه شنبه, 01 مرداد 1398 - 11:00

چرا اینفلوئنسر مارکتینگ برای برندها مهم است

اینفلوئنسر مارکتینگ بخشی جدید و بسیار مهم در زمینه بازاریابی محسوب می شود که در آن تبلیغات به وسیله برخی افراد خاص که قدرت تاثیرگذاری بر مخاطب را دارند، صورت می گیرد. اهمیت این موضوع از این منظر است...
روانشناسی رنگ ها در برندسازی

دوشنبه, 31 تیر 1398 - 14:00

چه رنگی مناسب برند و محصولات ماست؟

روانشناسی رنگ ها در برندسازی

انسان دارای دو ویژگی بسیار ذاتی است. ما موجودات بصری و متفکرهای غیرمنطقی هستیم. نکته جالب اینکه ما در زمان واحد این دو ویژگی را با هم داریم. اندیشه ها، احساسات، اعمال و حتی تصمیم گیری های ما به طور...
پایان عصر تبلیغات سنتی

یکشنبه, 30 تیر 1398 - 11:00

بررسی افول تاثیرگذاری الگوی تبلیغات ربایشی و راهکار موردنیاز برندها

پایان عصر تبلیغات سنتی

یکی از دوستان من به نام لورا تجربه بسیار زیادی در زمینه برندسازی دارد. او به صاحبان برخی کسب و کارها در زمینه خلق موفق ترین برندهای دنیا کمک کرده است؛ برندهایی که همه ما حداقل یک محصول از آنها...
راهکارهای حفظ صدای برند به هنگام توسعه آن در سطح جهانی

شنبه, 29 تیر 1398 - 11:00

آشنایی با چالش های ورود به عرصه کسب و کار جهانی

راهکارهای حفظ صدای برند به هنگام توسعه آن در سطح جهانی

بدون تردید زمان آمادگی ما برای توسعه کسب و کارمان یکی از هیجان‎انگیزترین لحظات در زندگی حرفه ای مان خواهد بود. در این میان ما با دو مسئله جداگانه مواجه هستیم. نخست، باید به منابع لازم برای توسعه...
20 ایده خلاقانه برای برگزاری مسابقه در شبکه های اجتماعی

چهارشنبه, 26 تیر 1398 - 14:16

چگونه مسابقه آنلاین جذابی برای برندمان ایجاد کنیم؟

20 ایده خلاقانه برای برگزاری مسابقه در شبکه های اجتماعی

وقتی صحبت از ایجاد توفان در شبکه های اجتماعی می شود، حتی الهام بخشی های کوچک نیز تاثیر انکارناپذیری دارد. در این مقاله هدف اصلی من بررسی ایده های برتر برای برگزاری مسابقه در شبکه های اجتماعی با هدف...
دلایل موفقیت یا شکست داستان برندها چیست؟

سه شنبه, 25 تیر 1398 - 11:00

بررسی بالا و پایین های داستان سرایی برای برند

دلایل موفقیت یا شکست داستان برندها چیست؟

امروزه دستیابی به مخاطب مناسب یکی از نیازهای اصلی برندها محسوب می شود، با این حال یک برند فقط نیازمند جلب تعامل مخاطب هدفش نیست. در صورت ناتوانی در جلب نظر و مشارکت فعال کارمندان شرکت، سرنوشت برند...
برندسازی با چاشنی حمایت از مشتریان برای دستیابی به شادکامی

دوشنبه, 24 تیر 1398 - 14:00

برندسازی با چاشنی حمایت از مشتریان برای دستیابی به شادکامی

در طول تاریخ 2500 ساله مکتوب بشر ما همیشه به دنبال شادکامی بوده ایم. فعالیت های فیلسوف ها، الهی دان ها، روانشناس ها، اقتصاددان ها، بازاریاب ها، سخنران های حرفه ای و کارگردان های هالیوود فقط بخشی از...
3 گام برای قالب بندی جان و روح برندمان

چهارشنبه, 19 تیر 1398 - 15:32

برندسازی موفق در 3 گام

3 گام برای قالب بندی جان و روح برندمان

هنگامی که شما در حال رونمایی از یک کسب و کار تازه هستید، فعالیت در شبکه های اجتماعی اهمیت بالایی خواهد داشت. امروزه شبکه های اجتماعی به کسب و کارها فرصت جلب نظر مشتریان در سطح بین المللی را می دهد....
ایجاد تفاوت در برند با استفاده از مفهوم تولید انرژی

سه شنبه, 18 تیر 1398 - 15:33

چگونه برند متفاوتی داشته باشیم؟

ایجاد تفاوت در برند با استفاده از مفهوم تولید انرژی

میزان انرژی و جنب و جوش در شهر تورنتو بسیار بالاست. هرگاه به زمان بازی های پایانی لیگ بسکتبال NBA نزدیک می شویم، جنب و جوش در این شهر سر به فلک می کشد. این امر حتی در میان افراد غیرعلاقه مند به ورزش...
نکات کلیدی درباره معماری استراتژی برند

دوشنبه, 17 تیر 1398 - 15:43

از معماری استراتژی برند چه می دانیم؟

نکات کلیدی درباره معماری استراتژی برند

موسسه Branding Strategy Insider در زمینه ارائه کمک های بازاریابی و راهنمایی به مدیران در راستای ساخت برندهایی قدرتمند فعالیت دارد. به طور معمول ما پاسخ برخی از پرسش های عمیق و مهم کاربران را در قالب نگارش...
طراح های تبلیغات حرفه ای چگونه نتایج قابل توجه کسب می کنند؟

یکشنبه, 16 تیر 1398 - 15:37

بررسی راه و چاه موفقیت در دنیای تبلیغات

طراح های تبلیغات حرفه ای چگونه نتایج قابل توجه کسب می کنند؟

ترندهای تبلیغاتی در سال 2019 اخیرا یک مطالعه از سوی گروه مشاوره بوستون (BCG) و گوگل تاثیر مثبت بازاریابی داده محور را تایید کرده است. ما در موسسه AutoPilot از مدت ها قبل نسبت به تاثیرگذاری این الگو آگاهی...
افزایش وفاداری مشتریان برندمان با عنصر سادگی

پنج شنبه, 13 تیر 1398 - 14:00

وقتی مشتریان سادگی را بیشتر از هر چیز دیگری دوست دارند

افزایش وفاداری مشتریان برندمان با عنصر سادگی

امروزه با افزایش تمایل و نیاز برندها به رقابت در محیط بازاریابی مدرن مطالعات پیرامون رفتار برندها افزایش بسیاری یافته است. یکی از مهم ترین پژوهش های عرصه کسب و کار و برندسازی از سوی آژانس بین...
مزیت های الگوی بازاریابی از داخل به بیرون برند

چهارشنبه, 12 تیر 1398 - 15:00

از بازاریابی داخلی و بیرونی چه می دانیم؟

مزیت های الگوی بازاریابی از داخل به بیرون برند

در شرق منهتن یک کافه کوچک و بسیار جالب وجود دارد. من اخیرا در سفرهای کاری ام به آنجا سر زده ام. در حقیقت من در طول چند ماه اخیر به یافتن محیط های جالب برای نگارش مقاله و ساماندهی به کارهای مشابه ام...
ترس ها و تردیدهای ساخت ویدئوی تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی

یکشنبه, 09 تیر 1398 - 11:00

شیوه های غلبه بر ترس های ساخت ویدئوی تبلیغاتی

ترس ها و تردیدهای ساخت ویدئوی تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی

ساخت محتوای تبلیغاتی با استفاده از فرمت های گوناگونی صورت می گیرد. در میان انواع فرمت های موجود هیچ کدام مانند ویدئو برای کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای کوچک هراس آور و دشوار نیست. مزیت های...
9 نشانه ضرورت به روزرسانی فرآیند برندسازی شرکت مان

شنبه, 08 تیر 1398 - 12:00

برندهای بزرگ چه زمانی برندشان را بازآفرینی می کنند؟

9 نشانه ضرورت به روزرسانی فرآیند برندسازی شرکت مان

چه زمانی برای به روز رسانی تصویر برندمان مناسب است؟ بدون در اختیار داشتن استدلالی درست امکان بی توجهی به سال ها زحمت برندمان و خیانت به اعتماد مشتریان وجود دارد. عرصه کسب وکار به طور مداوم در حال...
اتحاد برندها برای توسعه و زندگی پایدار

یکشنبه, 26 خرداد 1398 - 11:00

بررسی طرح Brands For Goods و تاثیرات آن

اتحاد برندها برای توسعه و زندگی پایدار

ریچارد المن یکی از جذاب ترین اصطلاح های دوران ما را طراحی کرده است: دموکراسی برند. تعریف او از این اصطلاح به ظاهر عجیب و غریب به این ترتیب است: «احساس اصلی من در طراحی این اصطلاح سادگی بسیار بیشتر...
نسل جوان چگونه وضعیت فروش برندها در عرصه B2B را متحول می سازد؟

شنبه, 25 خرداد 1398 - 11:00

نسل جوان چگونه وضعیت فروش برندها در عرصه B2B را متحول می سازد؟

در هر کسب و کاری میزان فروش نقش تعیین کننده ای دارد. هیچ برندی بدون فروش محصولات و کسب سود توانایی ادامه فعالیتش را نخواهد داشت. به همن دلیل در عرصه کسب و کارهای B2B (الگوی معامله مبتنی بر حضور دو شرکت...
3 دیدگاه مدیریتی کاربردی برای توسعه برند

جمعه, 24 خرداد 1398 - 11:00

3 دیدگاه مدیریتی کاربردی برای توسعه برند

برند یک سازمان از دیدگاه مدیران آن شکل و تاثیر می پذیرد. به ویژه در شرکت های کوچک و میان رده این تاثیر بسیار زیاد خواهد بود. دیدگاه ها و باورهای مدیرعامل، صاحب کسب و کار یا کارآفرین هسته اولیه ماهیت...
برندسازی و ضرورت خلق معنا

چهارشنبه, 22 خرداد 1398 - 11:00

برندسازی معنامحور با توجه به تجربه استارباکس، اپل و نایک

برندسازی و ضرورت خلق معنا

آیا تا به حال به تفاوت میان متنی ادبی و مجموعه ای بی نظم از کلمات فکر کرده اید؟ در حالت عادی، کنار هم قرار دادن کلمات به صورت تصادفی هیچ معنایی خلق نمی کند. در حقیقت بسیاری از جملات ما در طول روز نیز...
چگونه از عملکرد درست برندمان مطمئن شویم؟

سه شنبه, 21 خرداد 1398 - 16:31

برندسازی و دردسرهای آن

چگونه از عملکرد درست برندمان مطمئن شویم؟

در دنیای امروز ایجاد برندی قدرتمند و موفق در زمینه جلب نظر مخاطب هدف از ضرورت های هر کسب و کاری است. در این میان نکته مهم اطمینان از عملکرد مناسب برندمان است. در صورت عملکرد نامناسب برندمان باید به...
هر آنچه از استراتژی نام گذاری برند باید بدانیم

سه شنبه, 21 خرداد 1398 - 11:00

چگونه نام مناسبی برای محصولات یا کسب و کارمان انتخاب کنیم؟

هر آنچه از استراتژی نام گذاری برند باید بدانیم

هر کسی که تا به حال تجربه ای هرچند کوچک در زمینه انتخاب نام برای یک محصول یا شرکتی جدید داشته باشد، به خوبی با دشواری های آن آشنایی دارد. شاید تا همین چند دهه پیش انتخاب نام برای یک برند کاری جذاب به...
چگونه مهارت های نگارش تبلیغات مان را تقویت کنیم؟

دوشنبه, 20 خرداد 1398 - 11:00

راهکارهایی برای خلق تبلیغات بهتر

چگونه مهارت های نگارش تبلیغات مان را تقویت کنیم؟

هنگامی که 40سال پیش کارم را به عنوان طراح تبلیغات شروع کردم، پر از انرژی و هیجان بودم. شکی نیست که حوزه تبلیغات نخستین شغل من نبود، با این حال میزان حقوق آن در مقایسه با شغل های قبلی ام بسیار بیشتر...
کاربرد استراتژی برند برای مقابله با اتفاقات غیرمنتظره

یکشنبه, 19 خرداد 1398 - 11:00

چرا استراتژی برند اینقدر اهمیت دارد؟

کاربرد استراتژی برند برای مقابله با اتفاقات غیرمنتظره

همانطور که نسیم نیکولاس طالب در کتاب مشهورش تحت عنوان «قوی سیاه» بیان می کند، انسان ها تمایل قوی به سوی یافتن پاسخ های بیش از اندازه ساده برای تبیین و توضیح اتفاقات پیچیده و عجیب و غریب دارند. دلیل...
برندسازی با چاشنی بحران هویت

شنبه, 18 خرداد 1398 - 11:00

چرا تعریف واحدی از برندسازی وجود ندارد؟

برندسازی با چاشنی بحران هویت

اگر از هر فردی درباره مفهوم «برندسازی» سوال کنیم، پاسخ های متفاوتی دریافت خواهیم کرد. شاید عجیب به نظر برد، با این حال تفاوت معنادار در زمینه تعریف برندسازی حقیقت دارد. در حوزه بازاریابی پاسخ های...
چرا عنصر حساسیت ویژگی اصلی برندهای قدرتمند است؟

پنج شنبه, 16 خرداد 1398 - 11:00

برندسازی با چاشنی حساسیت

چرا عنصر حساسیت ویژگی اصلی برندهای قدرتمند است؟

در حالی که دنیای کسب و کار با سرعت بسیار بالایی در حال حرکت و تغییر است، برندها باید نسبت به پایداری انتظارات اصلی مردم از سرویس های شان آگاهی داشته باشند. تجربه مشتریان از برند ما همیشه براساس...
5 راهکار برای مدیریت احساس مخاطب پیرامون برندمان

دوشنبه, 13 خرداد 1398 - 11:00

از احساس مخاطب درباره برندمان چه می‌دانیم؟

5 راهکار برای مدیریت احساس مخاطب پیرامون برندمان

مدیریت برند امروزه بدل به چالش اصلی بسیاری از کسب و کارها شده است. این مقاله خلاصه‌ای کوتاه از راهکارهای عملی برای حداکثرسازی کیفیت مدیریت شرکت‌مان در راستای بهبود احساس و ادراک مردم نسبت به...
[12 3 4 5  >>  

با ما در ارتباط باشید

021.86073324

021.88827112

info@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی