یکشنبه, 25 مرداد 1394 - 18:16

آیا می‌دانستید باید برای معرفی محصولات یا خدمات جدید اطلاعات کافی در اختیار مشتریان قرار داد و برای ترغیب‌شان به خرید در آنان ایجاد انگیزه کرد؟ جهت ایجاد انگیزه از راهبردهای متفاوتی می‌توان سود برد ولی یکی از این روش‌ها ایجاد انگیزه از طریق قیمت‌گذاری و ارائه تخفیف در برابر خرید بیشتر است. سیستم قیمت‌گذاری شما اگر به نحوی طراحی شده باشد که مشتری با خرید بیشتر از تخفیف بیشتری برخوردار شود و در مورد این قیمت‌گذاری نیز اطلاع‌رسانی به اندازه کافی شده باشد، آنگاه می‌توان انتظار داشت ایجاد انگیزه خرید به روش قیمت‌گذاری به انجام رسیده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید