جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

با وجود تردیدها در زمینه آماده شدن خودروهای خودران تسلا و تصویب قوانین برای رانندگی با چنین محصولاتی، ایلان ماسک امیدوار است که روبوتاکسی های این شرکت تا پایان سال عرضه شوند.

به گزارش زومیت به نقل از گزارش نشریهCar and Driver، سال گذشته ایلان ماسک نخستین بار از برنامه تسلا برای معرفی ناوگان روبوتاکسی (تاکسی خودران) در سال ۲۰۲۰ خبر داد و درحالی که هنوز پیشرفت این طرح کند به نظر می رسد، همچنان فرصت زیادی وجود دارد که روبوتاکسی های این برند بتوانند امسال آماده عرضه شوند.

ایلان ماسک تاکسی خودران

هفته گذشته در توییتر از ایلان ماسک سؤال شد که چه مدت طول می کشد تسلا ناوگان روباتیک خود را به خدمت بگیرد و ماسک در پاسخ گفت:

پیشرفت کارها برای امسال هنوز هم خوب به نظر می رسد. بزرگ ترین مجهول، تصویب مقررات موردنیاز است.

ایلان ماسک بارها وعده داده است كه انواع و اقسام نسخه های پیشرفته از فناوری خودرو خودران را به كار می گیرد، اما اغلب معرفی چنین قابلیت هایی، تا حدودی به دلیل مسائل نظارتی، به تأخیر افتاده است. اگرچه تسلا به وضوح معتقد است که نرم افزار و سخت افزار موردنیاز برای راه اندازی ناوگان تاکسی کاملا خودران را تا قبل از پایان سال جاری دارد، پیش بینی اینکه آیا چنین پروژه ای توسط سازمان های نظارتی تصویب می شود یا نه، هنوز دشوار به نظر می رسد.

علاوه بر اخباری مبنی بر پیشرفت مطلوب پروژه روبوتاکسی ها، ماسک در توییتر به یکی از مالکین خودروهای الکتریکی تسلا که نگران کاربرد دوربین کوچک اسرارآمیزی که در داخل کابین خودرویش پیدا کرده بود، پاسخ داد.
فیلم کوتاهی نشان می دهد که این دوربین کوچک دقیقاً در بالای آینه عقب تسلا مدل ۳ قرار دارد. این دوربین در گذشته موضوع گمانه زنی های مختلف بوده است و طبق گفته ایلان ماسک، از آن در خودروهای خودران آینده استفاده خواهد شد.

ماسک در پاسخ به این کاربر گفت:

این دوربین برای زمانی است که ما شروع به رقابت با اوبر و لیفت کنیم، که به افراد اجازه می دهد تا به عنوان بخشی از ناوگان خودران اشتراکی تسلا، با خودروی الکتریکی خود درآمد کسب کنند. در صورتی که کسی خودروی شما را خراب کند، می توانید ویدئوی ضبط شده توسط این دوربین را بررسی کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/QXbfFYiN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه