دوشنبه, 14 ارديبهشت 1394 - 11:02

آیا می‌دانستید در بازاریابی بیمه گذاشتن عکس‌تان روی تمامی رسانه‌های بازاریابی این ذهنیت را برای مشتری به وجود می‌آورد که با یک شخص واقعی در تماس است و نه فقط با یک شرکت؟ وقتی مشتری مجبور به انتخاب یک شرکت از بین چندین شرکت بیمه باشد که قیمت‌هایی نزدیک به هم دارند، آن شرکتی را انتخاب خواهد کرد که با آن احساس راحتی بیشتری داشته باشد. مردم همواره ترس از صحبت با یک فرد غریبه و مخصوصا خرید از او را دارند. عکس شما روی کارت ویزیت و کاغذهای تبلیغاتی و حتی تابلوی شرکت، تاثیر فراوانی بر سوق دادن آنها به شرکت شما خواهد گذاشت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید