پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

رئیس شرکت خودروسازی «سئات» آقای«لوکا دمئو» عنوان کرد مرکز این شرکت که دفتر اصلی آن در شهر «مارتورل» (اسپانیا) است، برنامه خود را با حجم تولید 477هزار واحد در سال بسته است. این برنامه بالاترین آمار و ارقام در 14 سال اخیر را نشان می‌دهد. در چهارمین جلسه این شرکت که در مادرید برگزار شد، مدیر این شرکت بیان داشت: 477هزار واحد تولید شده توسط شرکت ما در «مارتورل» افزایش 8‌درصدی نسبت به داده‌های سال گذشته و افزایش 58‌درصدی نسبت به هفت سال اخیر را نشان داده است. به علاوه او اشاره کرد، انتظار می‌رود شرکت به بالاترین میزان تولید خود نیز برسد، او گفت: «با وجود این هنوز جا برای رشد وجود دارد.»

رئیس جدید شرکت گروه «فولکس واگن» در اواخر سال گذشته گفته است قسمت موفقیت‌آمیز تولید در مرکز شهر «کاتالان» (اسپانیا) طی برنامه‌هایی بوده که اکنون به پایان رسیده است. او در مورد فروش بالای مدل Q3 «آئودی» توضیح داد: «این تنها خودرویی است که به دلیل استقبال از کیفیت و جذابیت آن در اسپانیا تولید می‌شود.»رئیس شرکت خودروسازی «سئات» تاکید کرد: این آمار و ارقام، به لطف وارد شدن سه مدل جدید به بازار در هجدهم ماه آینده، باید خیلی زود بهبود یابند. در میان آنها شاسی بلند‌هایی از این مدل‌ها نیز وجود دارد، که بخش سوم فروش را تشکیل خواهند داد، به همراه مدل‌های «لئون» و «ایبیزا» که بخشی را به همراه تجربه بیشترین رشد به وجود خواهند آورد و این سودآور است. 

از سوی دیگر هدف ما جبران میزان‌فروش‌های از دست رفته و به‌دست آوردن ضرر و زیانی که در سال‌های اخیر به ثبت رسیده، «در کمترین زمان ممکن» است. در این راستا، او تاکید کرد که آنها به‌دنبال رسیدن به وضعیت ثابت این شرکت اسپانیایی در بلند‌مدت نیز هستند. وی همچنین اشاره کرد: وضعیت سیاسی فعلی اسپانیا «پیچیده» است. او به اهمیت ثبات در کشور نیز اشاره کرد. این در حالی است که او گفت: «تاکنون روابط ما با همه مقامات سازنده بوده است.»

وی در جای دیگر بیان کرد: رسیدن به مسیر «سئات» با هدف بازگشت به مدل محبوب اسپانیا که در اقتصاد و صنعت کشور نیز استحقاق آن را داشته موردنظر است. او همچنین گفت:  «سئات» در بازار داخلی از نظر فروش با جایگاه دومی که در سال 2015، پشت سر «فولکس واگن»، آن را به ثبت رسانده بود، مطابقت ندارد.  آقای «دمئو» گفت: «برای من پیش نیامده که یک بازار خودروسازی بدون سردمداری مدلی محلی وجود داشته باشد».

با وجود اینکه او آمار و ارقام ثبت شده در سال گذشته را مثبت عنوان کرد، گفت: برای بهتر‌کردن نتایج خود در اسپانیا کار خواهد کرد. او در حالی که تاکید می‌کرد، فروش جهانی «سئات» در سال 2015 با تعداد بیش از 400هزار واحد در سال، رقمی که برای نخستین بار از مرز 400هزار واحد در هشت سال اخیر گذر کرده و نشان‌دهنده 2.4‌درصد افزایش بوده، بسته شده است، گفت: «سئات شایسته جایگاه و تصویری بهتر در بازاری که اکنون آن را اشغال کرده‌ایم، است و اسپانیایی‌ها به داشتن شرکتی مثل این باید افتخار کنند.»

رئیس شرکت گفت، در سال گذشته آلمانی‌ها به نخستین بازار جهانی برای این مدل تبدیل شدند، با چیزی بیشتر از 90هزار واحد. او توضیح داد: «این به مانند فروش پیتزا «دومینو» در «نپال» است.» او همچنین گفت: این جایگاه در نتیجه کیفیت مرغوب و قابل اطمینان بودن مدل‌های آن به‌دست آمده است. رئیس شرکت تاکید کرد که آمار و ارقام مثبت سال گذشته، با توجه به وجود موارد انتشار گازهای گلخانه‌ای که توسط «کنسرسیوم» «فولکس واگن» به ثبت رسید و همچنین گفت شرکت در این راستا راه‌حل‌های فنی ارائه داده که طی سال جاری اجرایی خواهند شد و این راه‌حل‌ها مورد تایید مقامات اسپانیایی و اروپایی نیز قرار گرفته است، ارزش بیشتری دارند. او گفت: «این بحران باید فرصتی باشد برای بهتر شدن در آینده.»

او همچنین افزود: طی سال جاری شرکت تمام تلاش خود را خواهد کرد تا به سود‌آوری ثابت برای مدل‌های خود و استراتژی محکمی به سمت سال 2025 دست پیدا کند. او گفت: «یکی از اهداف اصلی ما پر کردن شکاف‌های ایجاد شده میان واقعیت و ذهنیت مردم در مورد مدل «سئات» است.»

کیفیت

از سوی دیگر مدیر کیفیت شرکت نیز تاکید کرد که یکی دیگر از اهداف شرکت بازگرداندن کیفیت به مدل‌ها و کاهش میزان خطا‌ها، به منظور بهبود ذهنیت ایجاد شده میان مشتریان است. او عنوان کرد: این استراتژی‌های صنعتی باید بر پایه و اساس بهره‌وری، کیفیت و کار تیمی قرار بگیرند. علاوه بر این، او گفت که از سال 2011 به بعد نیمی از میزان خسارت‌هایی که به گارانتی نیاز داشته‌اند، کاهش یافته است و «سئات» عنوان مدلی را به‌دست آورده که کمترین میزان نارضایتی و شکایت را به همراه داشته است. این مدل از نظر رضایت مشتری در آلمان طی سال 2015 رهبری یک نظرسنجی، که دیدگاه‌های مشتریان را مورد ارزیابی قرار می‌داده، در دست داشته است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/parI4ER8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه