دوشنبه, 16 شهریور 1394 - 00:00

آیا می‌دانستید یکی از اصلی‌ترین چالش‌های مدیران بازاریابی توجه به عواطف و احساسات بازاریابان و ویزیتورهای زیردست‌شان است؟ بازاریابان در کنار همه اتفاقات طبیعی و عادی زندگی خود، در کنار همه غم‌ها، ناراحتی‌ها، سختی‌ها و موارد آزار‌دهنده‌ای که در زندگی برای هر کسی وجود دارد، یکسری عوامل تخریبی دیگری نیز دارند که مرتبط با شغل و حرفه‌شان است. آنها همیشه با پاسخ‌های منفی مشتریان، نگاه کم‌بینانه آنها، مشکلات درون سازمانی، شخصیت کارفرمایان و... دست و پنجه نرم می‌کنند.

123425242436363745858969

از طرف دیگر نیز به خاطر نوع شغل و حرفه‌مان و در مواجهه با مشتریان باید که از روحیه‌ای شاد و سطح بالای انرژی برخوردار باشند. باید توجه داشته باشید روحیه شاد برای بازاریابان حکم یک ابزار اصلی کار را دارد و نوعی سرمایه محسوب می‌شود، چرا که بیش از سایرین مورد هدف حملات تخریب انرژی هستند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید