چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

در پی کاهش ارزش سهام استون مارتین طی ماه های گذشته و تأثیرات همه گیری ویروس کرونا، اندی پالمر از مدیرعاملی استون مارتین اخراج می شود و توبیاس مورس جایگزین او خواهد شد.

به گزارش زومیت، اندی پالمر، مدیرعامل استون مارتین به زودی اخراج می شود؛ زیرا قیمت سهام این خودروساز انگلیسی همچنان در حال کاهش است. اخراج اندی پالمر، روز سه شنبه به عنوان بخشی از تغییرات جدی استون مارتین به صورت رسمی اعلام خواهد شد. به گزارش گاردین، توبیاس مورس، مدیرعامل فعلی مرسدس-AMG جایگزین اندی پالمر می شود.

توبیاس مورس جایگزین اندی پالمر استون مارتین

پالمر از سال ۲۰۱۴ به عنوان مدیرعامل استون مارتین مشغول به خدمت بوده است و پیش از این دارای سابقه مدیریتی طولانی مدت در نیسان و اینفینیتی بود. او در عرضه شاسی بلند DBX و همچنین ناوگان آینده ابرخودروها و خودروهای سوپراسپرت پیشرانه وسط استون مارتین شامل مدل های والکری، والهالا و ونکوئیش نقش موثری داشته است. با وجود این خدمات، ارزش سهام استون مارتین از زمان مجمع عمومی این شرکت در اکتبر سال ۲۰۱۸ سقوط کرد و ارزش بازار این شرکت از حدود ۴ میلیارد پوند (۸۷/۴ میلیارد دلار) به ۵۶۲ میلیون پوند (۶۸۴ میلیون دلار) در روز جمعه رسید.

استون مارتین در اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرد که به دلیل تأثیرات همه گیری ویروس کرونا، خسارت های این شرکت در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ به ۱۱۹ میلیون پوند (۱۴۴ میلیون دلار) رسیده است. این شرکت در سه ماهه اول سال گذشته فقط ۵۷۸ دستگاه خودرو به نمایندگی ها فروخت که ۴۵درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۹ دارد. در بیانیه صادرشده در روز یکشنبه، سخنگوی استون مارتین تأیید کرد که این شرکت در حال بررسی تیم مدیریتی خود است و در صورت لزوم، اعلامیه دیگری منتشر می شود.

توبیاس مورس از اواخر سال ۲۰۱۳ مدیرعامل مرسدس-AMG بوده است و بر تنوع بخشیدن به سبد محصولات این برند و عرضه ابرخودرو هیبریدی مرسدس- AMG وان مجهز به سیستم محرکه خودروهای فرمول یک نظارت دارد.

جایگزینی پالمر با مورس، اولین تغییر عمده مدیریتی استون مارتین از زمان ورود لارنس استرول، سرمایه گذار کانادایی به این شرکت در اوایل سال جاری میلادی است. تغییر مدیرعامل، به عنوان اقدامات استرول در این شرکت برای کمک به حفظ و افزایش ثروت خود ارزیابی می شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/1mNQXy8j
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه