بانک پاسارگاد در راستای ایجاد امکانات نوین بانکداری و با توجه به نیازهای ویژه گروهی از مشتریان حقوقی و حقیقی، اقدام به ارائه بخشی از خدمات مالی و بانکی در قالب وب سرویس، بر بستر اینترنت به این گروه از مشتریان کرده است.
به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، با این خدمات، گروهی از مشتریان حقیقی و حقوقی نظیر کارگزاری ها، شرکت های بیمه، فین تک ها و سایر شرکت های دارای تراکنش بالا که از چارچوب های خدمات الکترونیکی و فناوری اطلاعات قابل قبولی برخوردار هستند، قادر خواهند بود خدمات مالی موردنیاز را بدون مراجعه به شعبه های بانک و با استفاده از ابزارهای بانکداری مجازی نظیر اینترنت بانک دریافت کنند.
بر این اساس ادغام و یکپارچه سازی سیستم های مالی مشتری با سیستم بانکداری متمرکز بانک این امکان را فراهم می آورد تا مشتریان بتوانند در کلیه ساعات شبانهروز از طریق ارسال دستور بر بستر وبسرویس به صورت آنی و برخط به انجام امور بانکی خود بپردازند.
شایان ذکر است، در حال حاضر خدمات وبسرویس در قالب سه گروه خدمات سپرده، کارت و بنکارت ارائه می شود که در موارد لازم، قابلیت تغییر در میزان سقف روزانه و ماهانه با توجه به نیاز و شرایط مشتری را دارند.
گفتنی است مرکز مشاوره و اطلاع رسانی بانک پاسارگاد به شماره 82890 و سامانه CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm به صورت شبانه روزی آماده ارائه اطلاعات بیشتر به هم میهنان هستند.