دوشنبه, 22 ارديبهشت 1399 - 08:31

بانک پاسارگاد در راستای ایجاد امکانات نوین بانکداری و با توجه به نیازهای ویژه گروهی از مشتریان حقوقی و حقیقی، اقدام به ارائه بخشی از خدمات مالی و بانکی در قالب وب‏ سرویس، بر بستر اینترنت به این گروه از مشتریان کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، با این خدمات، گروهی از مشتریان حقیقی و حقوقی نظیر کارگزاری ‏ها، شرکت‏ های بیمه، فین تک‏ ها و سایر شرکت های دارای تراکنش بالا که از چارچوب های خدمات الکترونیکی و فناوری اطلاعات قابل قبولی برخوردار هستند، قادر خواهند بود خدمات مالی موردنیاز را بدون مراجعه به شعبه ‎های بانک و با استفاده از ابزارهای بانکداری مجازی نظیر اینترنت‏ بانک دریافت کنند.

بر این اساس ادغام و یکپارچه سازی سیستم‏ های مالی مشتری با سیستم بانکداری متمرکز بانک این امکان را فراهم می آورد تا مشتریان بتوانند در کلیه ساعات شبانه‎‏روز از طریق ارسال دستور بر بستر وب‎سرویس به صورت آنی و برخط به انجام امور بانکی خود بپردازند.

شایان ذکر است، در حال حاضر خدمات وب‎‏سرویس در قالب سه گروه خدمات سپرده، کارت و بن‏‏کارت ارائه می شود که در موارد لازم، قابلیت تغییر در میزان سقف روزانه و ماهانه با توجه به نیاز و شرایط مشتری را دارند.

گفتنی است مرکز مشاوره و اطلاع رسانی بانک پاسارگاد به شماره 82890 و سامانه CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm به صورت شبانه روزی آماده ارائه اطلاعات بیشتر به هم میهنان هستند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید