سه شنبه, ۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

رالف برندشتتر با ارتقای مقام به عنوان مدیرعامل جدید برند فولکس واگن انتخاب شد تا هربرت دیس تمرکز بیشتری روی مدیریت گروه خودروسازی فولکس واگن داشته باشد.

به گزارش زومیت، رالف برندشتتر (Ralf Brandstätter) با ارتقای مقام به عنوان مدیرعامل جدید برند فولکس واگن انتخاب شد؛ برندشتتر قبلا به عنوان مدیر ارشد عملیاتی این برند انجام وظیفه می کرد. او عهده دار مسئولیت قبلی هربرت دیس خواهد شد که هم اکنون مدیرعامل هر دو برند فولکس واگن و گروه خودروسازی فولکس واگن به عنوان یک کل است. این تغییر در تاریخ یک ژوئیه امسال اعمال می شود. هیأت مدیره فولکس واگن، تغییر مدیرعامل برند را به این دلیل اجرایی می کند که اجازه می دهد هربرت دیس به جای تقسیم انرژی خود بین دو مسئولیت، تمرکز بیشتری بر اداره کسب وکار و تجارت گروه خودروسازی فولکس واگن داشته باشد.

رالف برندشتتر مدیرعامل جدید برند فولکس واگن شد

هربرت دیس درباره ارتقای برندشتتر به مدیرعاملی این برند گفت:

رالف برندشتتر یکی از باتجربه ترین مدیران این شرکت است. او طی دو سال گذشته تجربه موفقیت آمیزی در رهبری فولکس واگن به عنوان مدیر ارشد عملیاتی داشته و نقش اساسی در شکل دهی به تغییر و تحول این برند داشته است. بنابراین، من بسیار خوشحالم که رالف برندشتتر در پی تصمیم گیری های استراتژیک و گسترده در چند سال گذشته، توسعه این برند را به عنوان مدیرعامل پیش خواهد برد.

برندشتتر از سال ۱۹۹۳ در فولکس واگن فعالیت می کند. او در سال ۱۹۹۸ مدیریت بخش تأمین فلزات برای قطعات شاسی و پیشرانه را برعهده داشت و بعداً در سال ۲۰۰۵ به عنوان مدیر همین بخش در برند سئات انتخاب شد. او از ماه اوت سال ۲۰۱۸ به عنوان مدیر ارشد عملیات برند فولکس واگن فعالیت کرده است.

گزارش قبلی نشان می داد که هیأت مدیره فولکس واگن قصد دارد اولیور بلوم، مدیرعامل شرکت پورشه را به عنوان مدیر جدید برند فولکس واگن معرفی کند. در پی این تغییر، برنارد مایر که هم اکنون مدیریت برند اشکودا را برعهده دارد، می توانست سکان فرماندهی پورشه را به دست بگیرد.

تغییر اخیر در سطح بالای مدیریتی فولکس واگن به دلیل برخی مشکلات در اروپا رخ می دهد. این شرکت به دلیل مشکلی که در رابطه با عملکرد نرم افزار تماس اضطراری (یک ویژگی اجباری خودروها در اروپا) داشت، مجبور شد جلوی تحویل مدل جدید گلف را بگیرد. این مشکل در حدود ۱۵،۰۰۰ دستگاه خودرو که خودروساز آلمانی قبلا به مشتریان تحویل داده بود، وجود داشت.

همچنین شایعاتی درباره مشکلات موجود در مجموعه نرم افزاری در خودروی برقی ID.3 این شرکت وجود دارد. ماهیت دقیق این مشکل هنوز مشخص نیست، اما ظاهراً عناصر درون سیستم قادر به برقراری ارتباط درست نیستند. طبق گزارش ها، بیش از ۱۰،۰۰۰ تکنیسین در فولکس واگن برای حل این مشکل تلاش می کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sYXmP5xD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه