پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

فرصت امروز: بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل در بازار بورس امروز یک هزار و ۳۳۶ واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم ۶۲۴ هزار و ۵۹۶ واحد رسید.

براساس معاملات امروز بیش از ۶ میلیارد و ۳۷ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۶۲ هزار و ۱۶۹ میلیارد ریال داد و ستد شد.

رشد شاخص کل بازار بورس از رمق افتاد

همچنین شاخص کل (هم وزن) با ۲۵ واحد افت به ۲۱۹ هزار و ۷۲۹ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با ۱۷ واحد کاهش به ۱۴۶ هزار و ۱۴۴ واحد رسیدند.

شاخص آزاد شناور نیز با یک هزار و ۵۶ واحد کاهش به رقم ۷۹۸ هزار و ۳۶۱ واحد رسید، شاخص بازار اول یک هزار و ۷۹۸ واحد افزایش و شاخص بازار دوم ۹۵۹ واحد کاهش داشت.

علاوه بر این در بین تمامی نمادها، نماد معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با ۷۸۷ واحد، س. نفت و گاز پتروشیمی تامین (تاپیکو) با ۶۲۹ واحد، معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با ۶۰۴ واحد، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (حکشتی) با ۴۵۲ واحد، ملی صنایع مس ایران (فملی) با ۴۰۲ واحد و پتروشیمی جم (جم) با ۳۲۸ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.

در مقابل نماد پالایش نفت تهران (شتران) با ۳۶۰ واحد، گسترش نفت و گاز پارسیان (پارسان) با ۳۵۱ واحد، پتروشیمی پارس (پارس) با ۲۹۹ واحد، بورس اوراق بهادار تهران (بورس) با ۱۹۸ واحد و مبین انرژی خلیج فارس (مبین) با ۱۹۰ واحد از جمله گروه‌هایی بودند که افت شاخص بورس را رقم زدند.

برپایه این گزارش، امروز نماد بانک ملت، گلوکوزان، بانک تجارت، پالایش نفت اصفهان، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان و خدمات انفورماتیک در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

گروه شیمیایی هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه ۳۷۶ میلیون و ۶۹۴ هزار برگه سهم به ارزش پنج هزار و ۸۰۸ میلیارد ریال داد و ستد شد.

شاخص فرابورس نیز ۸۵ واحد افزایش داشت و بر روی کانال هشت هزار و ۴۶ واحد ثابت ماند.

همچنین در این بازار دو میلیارد و ۷۹۷ میلیون برگه سهم به ارزش بیش از ۳۳ هزار و ۷۹۶ میلیارد ریال داد و ستد شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vXEgOp58
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه