شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

مرسدس بنز طبق سیاست جدید خود مبنی بر تغییر نام و جدید کردن اسامی خودرو‌های خود، با رودستر جدید خود که SLC نام دارد و جای خودرو‌های SLK این کمپانی را در جاده‌ها خواهد گرفت در نمایشگاه دیترویت جولان خواهد داد. در SLC 2017 که ترکیبی از ظاهر و نام جدید است و به‌زودی به جاده‌ها خواهد آمد، حرف C بیانگر پلتفرم جدید و ارتقا یافته مدل c است.

سپر‌های متفاوت و جدید، پنجره جلو خودروی طرح الماس و ساخته شده توسط دست، چراغ‌های از نو طراحی شده و جدید و امروزی دارای LED‌های متحرک تغییراتی است که در نگاه اول به چشم می‌خورد.همچنین از نمای پشتی خودرو سپر عقب دارای ظاهری خاص و اسپورت، چراغ‌های ترمز از نوع LED و سیستم اگزوز دارای دو خروجی دیده می‌شوند.

دیگر شاخصه این مدل از خودرو باز شدن سقف SLC در مدت‌زمان 20 ثانیه است که تا سرعت 45 کیلومتر بر ساعت نیز ممکن است. در داخل خودرو نیز سری ویژگی‌های جدیدی به چشم می‌خورد. فرمان هدایت جدید و به‌روز شده، گروهی از دکمه‌های آلومینیومی توسط دست طراحی شده و تزیین و پردازش‌های آلومینیومی توجه را جلب می‌کند. همچنین روکش صندلی‌ها و سطوح داخلی خودرو از چرم جنس Nappa پوشیده شده است. مواردی که ذکر شد تنها و تنها ویژگی‌های ظاهری SLC 2017  بود.

این رودستر از تکنولوژی به‌روز «سیستم اطلاع‌رسانی – سرگرمی COMMAND» نیز بهره می‌برد. SLC 2017 در آغاز شروع پروسه فروش در آمریکا با دو نوع موتور متفاوت «SLC 300 و SLC 43» به فروش خواهد رسید. رودستر SLC 300 با موتور 1991 سی‌سی دارای سیستم تغذیه 2.0 لیتری توربوی 4 سیلندری به جاده‌ها خواهد آمد و به همراه گیربکس 9 حالته اتوماتیک، از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت رسیدن این خودرو در ظرف مدت 5.7 ثانیه ممکن شده است.

حداکثر سرعت نیز در SLC 2017، 210کیلومتر بر ساعت است. خودرو‌های SLC به احتمال زیاد در خاورمیانه (ابتدا در ترکیه) نیز با این چنین موتوری که دارای قدرت تولید 245 اسب بخار نیرو و گشتاور 369 نیوتون بر متر است، در فروشگاه‌ها دیده خواهند شد. ورژن خیلی قوی‌تر این سری از خودرو‌ها که توسط مرسدس – AMG ارائه خواهد شد، SLC 43خواهد بود که دارای سیستم تغذیه 3.0 لیتری و جفت توربو با موتور شش سیلندری دارای 362 اسب بخار قدرت و گشتاور 520 نیوتون بر متر است.

SLC 43 همانند مدل پیشین این کمپانی که SLK 55 AMG نام دارد، توسط یک نیروی شاخص و خارق‌العاده از سرعت صفر ظرف مدت 4.6 ثانیه، به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. حداکثرسرعت پیش‌بینی شده برای SLC 43 نیز، 250 کیلومتر بر ساعت است. در خودرو‌های سری SLC، توسط سیستم استاندارد ارائه شده DYNAMIC SELECT، پنج حالت رانندگی مختلف شامل: راحت، اسپورت، اسپرت +، اکو و حالت شخصی در دسترس است.

مرسدس بنز SLC 2017 از بهار امسال برای فروش در ایالات‌متحده آماده می‌شود و قیمت‌گذاری‌ها با نزدیک شدن به زمان عرضه اعلام خواهد شد. کمپانی مرسدس‌بنز فروش رودستر‌های SLC خود در خاورمیانه را در ماه آوریل و در ترکیه آغاز خواهد کرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YQVnCDdb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه