پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو، از راه‌اندازی سامانه رهگیری خودرو در راستای ساماندهی قراردادها و رضایت مشتریان خبر داد. علی ارسلان منصوری، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو، در گفت‌و‌گو با «فرصت امروز» درباره این طرح بیان کرد: ما روزانه حدود چهار شکایت در زمینه قراردادها از مردم دریافت می‌کنیم. در همین راستا برای ساماندهی و یکسان‌سازی قراردادها، سامانه رهگیری خودرو به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد که همه نمایشگاه‌داران موظف هستند قراردادها و مشخصات خودرو را در این سامانه به ثبت برسانند و اطلاعات مربوط به ثبت اسناد، خلافی خودرو و مواردی از این دست در این سامانه در دسترس قرار می‌گیرد.

9574894689469469469464684846846468948

او با بیان اینکه اکنون همه زیرساخت‌های این طرح آماده شده است، اظهار کرد: در حال حاضر سامانه آماده است و ما فقط منتظر اعلام همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی هستیم. وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف ایران، مذاکراتی را در این راستا انجام داده و مشغول پیگیری هستند. منصوری افزود: تاکنون 19 سفر استانی انجام شده و آموزش‌های لازم برای نحوه کارکرد با این سیستم و ثبت قراردادها انجام شده است. وجود چنین سامانه‌ای نیاز بازار خودرو است. 

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو، در پاسخ به اینکه آیا این سامانه بر میزان دریافت حق‌العمل کاری توسط نمایشگاه‌داران نیز نظارت دارد، توضیح داد: در این سامانه میزان مبلغ قرارداد و مبلغ کمیسیون باید به ثبت برسد و همین موضوع از بروز تخلف در این زمینه جلوگیری می‌کند. او هزینه ثبت هر قرارداد در سامانه را 8‌هزارتومان اعلام کرد و گفت: ما هرچه در توان داشتیم را برای راه‌اندازی این سامانه انجام داده‌ایم و اگر پلیس پای کار نیاید، این سامانه به‌صورت یک اقدام صنفی راه‌اندازی خواهد شد. 

منصوری با بیان اینکه متولی این اقدام اتاق اصناف ایران است، تصریح کرد: با توجه به میزان شکایاتی که ما در روز دریافت می‌کنیم وجود چنین سامانه‌ای بسیار حائز اهمیت است. با ثبت هر قرارداد، هر خودرو دارای یک کد رهگیری می‌شود و بدین ترتیب طبیعتا میزان تخلفات کمتر خواهد شد. به گفته منصوری، سامانه رهگیری خودرو آماده است و پس از اعلام نظر پلیس راهنمایی و رانندگی، کاربردی خواهد شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/fbMIeUqR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه