جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

فرصت امروز: بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل در بازار بورس امروز بعد از ریزش سنگینی که روز گذشته تجربه کرد، ۶۶۷ واحد رشد داشت و با رقم ۳۰۹ هزار و ۶۴۶ واحد به معاملات پایان داد.

بر اساس معاملات امروز بیش از سه میلیارد و ۳۷۱ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۱۱ هزار و ۷۸۳ میلیارد ریال داد و ستد شد.

شاخص بورس همچنان بر سر دوراهی

همچنین شاخص کل (هم وزن) با ۲ هزار و ۱۱۳ واحد کاهش به ۸۴ هزار و ۶۶۲ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با یک هزار و ۴۱۴ واحد افت به ۵۶ هزار و ۶۶۱ واحد رسیدند.

شاخص آزاد شناور نیز ۸۲۵ واحد کاهش به رقم ۳۵۲ هزار و ۸۴۷ واحد رسید، شاخص بازار اول یک هزار و ۵۸۴ واحد افزایش و شاخص بازار دوم سه هزار و ۵۵۵ واحد کاهش داشت.

علاوه بر این در بین تمامی نمادها، پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با ۲۹۷ واحد، پالایش نفت اصفهان (شپنا) با ۲۴۹ واحد، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با ۱۸۲ واحد، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید (وامید) با ۱۶۸ واحد، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ۱۶۶ واحد، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه) با ۱۵۵ واحد و پالایش نفت تبریز (شبریز) با ۱۵۴ واحد بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

در مقابل افست (چافست) با ۱۳۱ واحد، لابراتور داروسازی دکتر عبیدی (دعبید) با ۹۴ واحد، بانک اقتصاد نوین (ونوین) با ۶۹ واحد، داروپخش (وپخش) با ۴۸ واحد و نفت پارس (شنفت) با ۴۶ واحد و از جمله گروه‌هایی بودند که افت شاخص بورس را رقم زدند.

برپایه این گزارش، در بین نمادهای امروز نماد بانک ملت، بانک تجارت، بانک اقتصاد نوین، سایپا، بانک صادرات ایران، داروسازی زهراوی و فولاد مبارکه اصفهان در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

گروه بانک ها در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه یک میلیارد و ۶۰۲ میلیون برگه سهم به ارزش یک هزار و ۴۵۲ میلیارد ریال داد و ستد شد.

شاخص فرابورس نیز امروز نزدیک به ۴۹ واحد افت داشت و بر روی کانال سه هزار و ۸۶۸ واحد ثابت ماند.

همچنین در این بازار یک میلیارد و ۴۴۵ میلیون برگه سهم به ارزش بیش از هفت هزار و ۷۶۲ میلیارد ریال داد و ستد شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/E2MGhcgf
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه