جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

فرصت امروز: بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل در بازار بورس امروز چهار هزار و ۸۳۱ واحد افزایش داشت که در نهایت این شاخص به رقم ۵۰۳ هزار و ۷۳۵ واحد رسید.

براساس معاملات امروز بیش از ۶ میلیارد و ۳۵۴ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۴۹ هزار و ۲۹۹ میلیارد ریال داد و ستد شد.

شاخص کل بازار بورس در کانال ۵۰۳ هزار واحد

همچنین شاخص کل (هم وزن) با دو هزار و ۹۱۱ واحد افزایش به ۱۶۶ هزار و ۲۳۳ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با یک هزار و ۹۳۸ واحد رشد به ۱۱۰ هزار و ۷۱۰ واحد رسیدند.

شاخص آزاد شناور نیز با هشت هزار و ۵۵۱ واحد افزایش به رقم ۴۲۶ هزار و ۵۶ واحد رسید، شاخص بازار اول سه هزار و سه واحد و شاخص بازار دوم ۱۲ هزار و ۹۸ واحد افزایش داشتند.

علاوه بر این در بین تمامی نمادها، نماد معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با ۷۸۶ واحد، فولاد خوزستان (فخوز) با ۳۵۹ واحد، فولاد خراسان (فخاس) با ۳۴۸ واحد، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با ۳۰۰ واحد و فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ۲۹۲ واحد بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

در مقابل سرمایه گذاری غدیر (وغدیر) با ۳۵۵ واحد، مخابرات ایران (اخابر) با ۳۲۷ واحد، گروه مپنا (سهامی عام)(رمپنا) با ۲۰۱ واحد، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه) با ۱۵۸، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی (وصندوق) با ۱۳۳ واحد، پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با ۱۲۲ واحد و پتروشیمی جم (جم) با ۱۰۴ واحد از جمله گروه‌هایی بودند که افت شاخص بورس را رقم زدند.

برپایه این گزارش، امروز نماد بانک تجارت، سایپا، بانک ملت، فولاد مبارکه اصفهان، ایران خودرو، ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت اصفهان در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

گروه فلزات اساسی هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه ۵۹۳ میلیون و ۳۸۸ هزار برگه سهم به ارزش ۶ هزار و ۴۶ میلیارد ریال داد و ستد شد.

شاخص فرابورس نیز نزدیک به ۹۰ واحد رشد داشت و بر روی کانال ۶ هزار و ۵۵۲ واحد ثابت ماند.

همچنین در این بازار دو میلیارد و ۶۰۶ میلیون برگه سهم به ارزش بیش از ۲۶ هزار و ۹۲۶ میلیارد ریال داد و ستد شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/BIgZVq6Q
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه