جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

امروزه شخصی‌سازی کسب‌و‌کار برای خرید مشتریان و بر مبنای داده‌ها تبدیل به یک هنجار شده است.هرچند بسیاری از خریداران از پیشنهادهای شخصی‌سازی شده کالاها و خدمات استقبال می‌کنند، بسیاری نیز از اینکه تبلیغات محصولی که فقط یک بار آن را در آمازون مشاهده کرده‌اند، هفته‌ها و ماه‌ها در سایت‌هایی مثل فیس‌بوک تعقیب‌شان می‌کند، رنجیده خاطر می‌شوند. شخصی‌سازی خدمات یکی از به روزترین انواع شخصی‌سازی است. مصرف‌کنندگان امروزی به‌گونه‌ای با نهادهای مالی به تعامل می‌پردازند که بیشترین احساس راحتی و تناسب را داشته باشند. اغلب اوقات آنها تعامل خود را با یک درگاه نظیر شعبه بانک آغاز می‌کنند و سپس به استفاده از درگاه‌های دیگر نظیر تلفن همراه و بانکداری اینترنتی می‌پردازند و این تغییر درگاه بر مبنای نیازهای مشتریان صورت می‌گیرد.

افراد از ابزارهای مختلف الکترونیکی برای انجام امور مالی خود استفاده می‌کنند و اغلب از یک درگاه یا ابزار به درگاه یا ابزار دیگر مراجعه می‌کنند. انتظار از ارائه‌کنندگان خدمات مالی یک تجربه واحد است که خدمات شخصی شده مناسب و امن ارائه کنند.موضوعی که وضعیت کنونی را پیچیده‌تر می‌کند امکان و سهولت تغییر نهاد مالی است که از خدمات آن بهره برده می‌شود. به سبب پیشرفت‌های تکنولوژیک، بانک‌های مجازی پدید آمده‌اند که به هیچ مکان فیزیکی محدود نیستند و اکنون مصرف‌کنندگان بیش از هر زمان دیگر گزینه برای انتخاب پیش روی خود دارند.

مصرف‌کنندگان بیشتر تمایل دارند از نهادهای مختلف برای تأمین نیازهای خاص خود استفاده کنند و این امر رقابت نهادهای مالی بر سر افزایش سهم خود از جیب مشتریان را بسیار شدت بخشیده است. این بدان معناست که تجربه مشتری شما امروزه اساسا تحت تأثیر میزان سرمایه‌گذاری در فناوری بانکداری تعریف می‌شود. شرکت‌های بزرگ در کسب‌و‌کار امروز، در پی کاهش سهام در بازار یک کمپین جهانی چند میلیون دلاری را به منظور تعریف دوباره نگرش مشتریان نسبت به فعالیت خود در بازار برگزار کرده‌اند و آن افزودن یک فاکتور بزرگ به این برند با عنوان شخصی‌سازی محصولات‌شان بوده است.

این شرکت‌ها در حال ایجاد یک انقلاب در روش خود در راستای بازاریابی برای مشتری هستند. این کمپین‌های چند میلیون دلاری از تبلیغات پستی، اینترنتی، رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی از قبیل تلویزیون و آگهی‌های چاپی و روزنامه‌ای بهره برده‌اند. این شرکت‌ها برای رسیدن به اهداف خود فعالیت‌های خود را در بازارهای جهانی از سر گرفته‌اند. فعالیت جدید این شرکت‌ها شخصی‌سازی محصولات خود برای مشتریان در فصل تعطیلات است.

این کار تمرکز شدید روی گوش دادن به خواسته‌های مشتریان و قرار دادن آنها در بستر پیشنهادها است. هدف‌گذاری تبلیغات در جهت کسب رضایت مشتری در این شرایط برای پیشرفت این شرکت‌ها امری ضروری به نظر می‌رسد. استراتژی این شرکت‌ها تغییر این نگرش در میان مردم است که تمام محصولات شبیه هم بوده و هیچ تفاوتی با هم ندارند. حرکت به سوی یک رسانه جذاب و پر مخاطب مانند ارسال ایمیل عنصر ارتباط را براساس شناخت شرکت از مشتریان توسعه می‌دهد.

استراتژی فوق با جایگاه تجاری این شرکت‌ها در بازار رابطه دارد. این شرکت‌ها با کاهش سهام در بورس بیشتر روی بازاریابی مشتری به منظور افزایش میزان فروش تمرکز می‌کنند. با این توضیحات می‌توان به این نتیجه رسیدکه شخصی‌سازی براساس شرایط و ترجیحات مشتری می‌تواند تغییر محسوس و بزرگی در کسب‌و‌کار شرکت‌های بزرگ ایجاد کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/WtYufxZq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه