جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

فیس‎بوک پست ها و تبلیغاتی که توسط کمپین ترامپ در این شبکه اجتماعی منتشر شده بودند را به علت نقض سیاست «نفرت سازمان‎یافته»، حذف کرد.

به گزارش دیجیاتو، در این تبلیغات یک مثلث وارونه قرمز رنگ به همراه متنی که از کاربران فیس‎بوک درخواست می شود دادخواستی را علیه «آنتیفا» امضا کنند، نشان داده می شود. مثلث قرمز وارونه، سمبلی است که نازی ها برای شناسایی زندانیان سیاسی استفاده می کردند. آنتیفا یک جنبش ضد فاشیستی در ایالات متحده آمریکا است که ترامپ و دادستان کل، «ویلیام بار» آن را یکی از دلایل و تحریک کننده اعتراضات اخیر در این کشور می دانند، البته مدارک کمی در این زمینه وجود دارد.

فیس بوک پست کمپین ترامپ نماد نازی

با وجود چنین اظهارنظری، سخنگوی فیس‎بوک اعلام کرده:

«سیاست ما استفاده از نماد گروه مورد تنفر ممنوعه برای شناسایی زندانیان سیاسی، بدون متنی که سمبل را محکوم یا به چالش بکشد، ممنوع کرده است.»

این نماد در تبلیغات فیس‎بوکی در صفحات متعلق به رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ و معاون اول وی، «مایک پنس» وجود داشته است. علاوه بر این صفحات، این تبلیغات و پست ها در صفحه تیم ترامپ نیز به نمایش گذاشته شده بودند.

رئیس «اتحادیه ضد افترا» (ADL)، «جاناتان گرینبلت» در بیانیه ای اعلام کرده که فرقی نمی کند از معنی و تاریخچه این سمبل اطلاعات داشته باشید یا خیر، استفاده از آن توسط کمپین ترامپ برای حمله به مخالفانش توهین‎آمیز و بسیار نگران کننده است. سخنگوی کمپین ترامپ نسبت به وجود این سمبل از خود واکنش نشان داده و در ایمیلی اعلام کرده:

«مثلث وارونه قرمز رنگ نماد مورد استفاده توسط آنتیفا است، بنابراین در تبلیغ مربوط به این جنبش وجود داشته است.»

بنابر گفته سخنگوی ADL، ایموجی شبیه به این نماد در فیس‎بوک استفاده می شود، بنابراین شاید در کنار تبلیغات، این ایموجی نیز مورد هدف قرار بگیرد. علاوه بر این موضوع، گرینبلت اعلام کرده این نماد توسط افراط‎گرایان و گروه های معتقد به برتری سفیدپوستان در ایالات متحده آمریکا استفاده می شود، البته سخنگوی اتحادیه ضد افترا به استفاده محدود از این نماد توسط برخی اعضای آنتیفا نیز اشاره کرده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/I4zi15k3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه