پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز
بانک پاسارگاد اعلام کرد

لزوم ثبت صحیح شماره تلفن همراه برای دریافت رمز پویا

4 سال پیش ( 1398/9/30 )
 

جهت دریافت رمز پویا از طریق کد دستوری #6*720* و ارسال پیامک، ثبت صحیح شماره تلفن همراه در سیستم بانک پاسارگاد الزامی است.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، براساس اعلام بانک مرکزی از ابتدای دی، انجام کلیه پرداخت های غیرحضوری مبتنی بر کارت، تنها از طریق رمز پویا امکان پذیر است. از این رو مشتریانی که به هر دلیلی پیامک های ارسالی از سوی بانک پاسارگاد را دریافت نمی کنند و یا اقدام به تعویض سیم کارت خود کرده اند، باید جهت اصلاح و ثبت صحیح شماره تلفن همراه خود به شعبه های این بانک مراجعه کنند.

دریافت رمز پویا بانک پاسارگاد

براساس این خبر، جهت افزایش امنیت در پرداخت های غیرحضوری، از ابتدای دی ماه سال جاری و به صورت هماهنگ در کلیه بانک های کشور، رمزهای دوم ایستا غیرفعال شده و انجام تراکنش ها از طریق رمز دوم پویا انجام خواهد گرفت. در بانک پاسارگاد نیز از این تاریخ رمز پویا برای کلیه کارت های نقدی به طور خودکار فعال شده و دریافت آن از طریق سامانه همراه بانک و کد دستوری #6*720* امکان پذیر است. به این ترتیب که مشتری می تواند در زمان خرید کالا و خدمات بر روی درگاه های پرداخت، با مراجعه به موبایل بانک (همراه بانک)، منوی «کارت» و انتخاب گزینه «رمز پویا» رمز یک بار مصرف را دریافت کند. امکان دریافت رمز پویا در سامانه اینترنت بانک نیز جهت انجام عملیات انتقال وجه کارت به کارت فراهم است. همچنین مشتریانی که تلفن همراه هوشمند در دسترس ندارند، می توانند با شماره گیری کد دستوری #6*720*رمز پویا را از طریق پیامک دریافت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک پاسارگاد به نشانی https://www.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع رسانی به شماره 82890 تماس حاصل کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2TZighcR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه