آیا میدانستید آمیختههای بازاریابی محصول سبز به حفظ و بهبود محیط طبیعی یا حفظ انرژی و کاهش یا حذف استفاده از مواد سمی، آلودگی و ضایعات کمک میکند؟ به عبارتی دیگر، محصول سبز محصولی است که ضرر کمتری به محیط زیست وارد میآورد و از روشهای تعمیر، نوسازی، تولید مجدد، بازیافت و کاهش به دست میآید. قیمت محصول سبز باید منطقی و رقابتی باشد. اکثر مصرفکنندگان تنها در صورتی حاضر به پرداخت قیمت بالاتر هستند که ارزش افزوده محصول را دریابند. این ارزش ممکن است در بهبود عملکرد، کارایی، طراحی، جاذبه بصری یا مزه آن باشد یا حتی به دلیل ویژگیهای دیگر محصولات سبز از جمله عمر طولانیتر و بیضرر بودن آن.