پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

آیا در پی آن هستید که با استفاده از بودجه‌ای محدود وب‌سایت‌تان را بازاریابی و به دیگران معرفی کنید؟ چندین روش برای بازاریابی وب‌سایت تجاری‌تان بدون صرف هزینه زیاد وجود دارد. سایت‌های اجتماعی زیادی مانند گوگل و فیس‌بوک و سایت‌های جدید مانند پین‌ترست و گزینه‌های دیگر برای ارتقای سایت شما مناسب هستند. بعضی از روش‌ها که قدیمی‌تر هستند، شاید بهتر جواب دهند و روش‌های جدید‌تر نیازمند هزینه بیشتر باشد. 

در زیر چند نمونه از آن را می‌بینید: 

1- اطلاع‌رسانی در رسانه‌ها. در رسانه‌های محلی درباره آنچه روی خروجی وب‌سایت شما وجود دارد مطالبی منتشر کنید. برای این کار می‌توانید از رسانه‌هایی که می‌توانند برای مشتریان جذاب باشد استفاده کنید. آگاه باشید که اطلاعاتی مرتبط و مفید فراهم کنید و تبلیغات شما دهان به دهان توسعه یابد. 

2- یک صفحه گوگل‌پلاس برای کسب‌و‌کارتان بسازید و کسب‌و‌کارهایی را که با محصول یا خدمت شما مرتبطند دنبال کنید. محتوای غنی اطلاعاتی در آن قرار داده و آن را به پروفایل وب‌سایت‌تان لینک دهید. حواس‌تان باشد که به کاربران اجازه فالو کردن خود را در تنظیمات بدهید. 

3- با دیگر کسب‌وکارها همکاری کنید و لینک آنها را در صفحه‌تان قرار دهید تا آنها نیز این کار بکنند و با هم تعامل داشته باشید. می‌توانید از آنها درخواست کنید که در قبال تبادل لینک، لینک وب‌سایت شما را در صفحه‌شان قرار دهند. 

4- نظرات و اطلاعات محسوس و مفید درباره کسب‌و‌کارتان را می‌توانید در وبلاگ‌تان که مرتبط با محتوای وب‌سایت‌تان است بگذارید و حواس‌تان باشد که حتما لینک مستقیم دسترسی به وب‌سایت را نیز در آن قرار دهید. 

5- عکس‌های کسب‌و‌کارتان را در فلیکر به اشتراک بگذارید. می‌توانید یک پروفایل در آنجا باز کنید و عکس بگذارید، زیرش متنی بنویسید و لینک وب‌سایت‌تان را هم قرار دهید. از عکس‌هایی که مال شما نیستند و اجازه به اشتراک‌گذاری آنها را ندارید استفاده نکنید. 

6- مطالب وب‌سایت‌تان را همیشه به‌روز نگه دارید تا مشتریانی که قصد بازدید مجدد از وب‌سایت‌تان را دارند با اطلاعات تکراری قبلی مواجه نشوند. همین امر می‌تواند سبب شود که دیگر به وب‌سایت مراجعه نکنند، چرا که حدس می‌زنند چیز جدیدی در سایت انتظارشان را نمی‌کشد. 

7- یک اسلاید تبلیغاتی از مراحل پردازش محصولتان در کنار آهنگی زیبا در سایت یوتیوب آپلود کنید. در تیتر و توصیفی که برای ویدئو می‌آورید دقت کنید. هنگامی که آپلود شد، لینک را در وب‌سایت خودتان نیز قرار دهید. 

8- در صورتی که هیچ نرم‌افزار آماری و پیگیری تعداد بازدید‌ها ندارید، نرم‌افزار google analytics  را دانلود کنید. این نرم‌افزار رایگان است و می‌تواند کارهای زیادی انجام دهد. وجود نرم‌افزار آماری ضروری است. 

9- در نقشه گوگل (google map) آدرس و موقعیت مکانی فروشگاه یا محل کسب‌و‌کار خود را وارد کنید و نکات مفید مرتبط با آن از قبیل شماره تماس و آدرس وب‌سایت را بنویسید. نقشه را عمومی کرده و آن را در وب‌سایت خود نیز قرار دهید. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jB7AYR3i
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه