جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

کابین مرسدس سری E 2016 رونمایی شد

8 سال پیش ( 1394/11/10 )
پدیدآورنده : فاضل سوری  

چندی قبل بود که طی دعوت کمپانی مرسدس از خبرنگاران و کارشناسان خودرو، در محل سایت اشتوتگارت سیندلفینگن کمپانی مرسدس، در استودیو debeos ، در پشت در‌های بسته و بعد از جمع‌آوری دوربین‌ها و تلفن‌های همراه مدعوین، از داخل کابین مرسدس سری E سال 2016 و امکانات جدید درون کابین این خودرو شامل صندلی‌ها و سیستم صوتی و... به‌طور غیر‌رسمی رونمایی به عمل آمد. در پایان جلسه نیز اطلاعات لازم پیرامون این خودرو شامل فیلم و عکس در اختیار خبرنگاران قرار داده شد که اکنون به این اطلاعات انتشار داده شده توسط خود شرکت مرسدس اشاره خواهیم کرد. در تاریخ 11 ژانویه سال میلادی جدید، در نمایشگاه اتومبیل شهر دتروید (NAIAS 2016) از مرسدس سری E 2016 به‌صورت رسمی رونمایی شد.

**تفاوت‌هایی در زمینه طراحی المان‌های مختلف کابین نسبت به نسل قبل:

*صفحه نمایش بسیار جدید دیجیتالی: در این سری از خودرو از سیستم صوتی گرفته تا صندلی‌ها و از سیستم روشنایی داخل کابین تا عقربه‌های نمایشگر همگی دارای طراحی جدید می‌باشند، به صورتی که برخلاف سری‌های قبل، از 2 عدد صفحه نمایشگر 12. 3 اینچی رنگی و اچ‌دی با رزولوشن 1920×720 پیکسلی و از ویژگی کنترل لمسی بهره می‌برد. یکی از این نمایشگرهای عریض دوقلو روبه‌روی فرد راننده و در پشت فرمان قرار دارد که برای نمایش اطلاعات فنی اتومبیل تعبیه شده و نمایشگر دیگری در سمت راست فرمان و در قسمت میانی داشبورد قرار دارد که توسط کنسول کنترل میانی لمسی قابل کنترل است.

مرسدس برای صفحه‌ نمایش مقابل راننده، سه نوع تم مختلف شامل Classic، Sport و Progressive در نظر گرفته است. این دو نمایشگر در کنار هم قرار دارند و یک نمایشگر عریض و سرتاسری را تشکیل می‌دهند. این نمایشگر‌ها با توجه به خواسته مشتری به‌همراه قابلیت سیستم آنلاین COMAND نیز قابل سفارش است.

*سیستم روشنایی داخل کابین: در داخل کابین سری جدید مرسدس کلاس E، نورپردازی داخلی توسط 64 رنگ مختلف قابل انتخاب است و کاربر امکان انتخاب رنگ دلخواه خود را از بین ۶۴ نوع رنگ دارد؛ برای این کار کافی است با تنظیم گرادیان رنگ موجود در منوی تنظیمات، رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

*سیستم صوتی سه بعدی: سیستم صوتی سه بعدی ارزشمند که شامل 23 عدد اسپیکر در داخل کابین می‌باشد، تقریبا هنگام شنیدن موسیقی، تجربه حضور در یک محیط شبیه سالن کنسرت را ممکن می‌سازد. موقعیت اسپیکرها نیز بسیار حساب‌شده انتخاب شده است؛ قرار‌گیری ۴ اسپیکر در سقف خودرو و ۲ اسپیکر در هرکدام از درهای جلو، یک حالت غوطه‌وری در موسیقی را برای سرنشینان فراهم می‌کند. این۲۳عدد اسپیکر تعبیه شده در داخل خودرو، قادر به متمرکز ساختن صدای موسیقی روی یک صندلی یا پخش یکنواخت آن بین هر چهار صندلی است.

* صندلی‌های نسل جدید: صندلی‌های سری جدید کاملا به روز شده است و شامل تغییرات بسیاری می‌باشد. مرسدس سریE دارای صندلی‌هایی با طراحی الهام‌گرفته شده از ساختار بدن انسان است. در طراحی پشتی این صندلی‌ها از بالاتنه انسان الهام گرفته شده و ابعاد و ساختار قسمت شانه آن نیز با استفاده از مدل‌های بدن انسان مورد آزمایش و بررسی قرار گرفته است.

*چراغ‌های جلو متفاوت: این چراغ‌ها شامل شیشه بسیار شفاف، 2 عدد عدسی و حدود 80 عدد چراغ LED از نوع Multibeam است که به‌صورت ساختاری جالب و یکپارچه طراحی شده است و نور آنها باعث رنجش رانندگان دیگر نخواهد شد.

*چراغ ترمز: در پشت این خودرو ویژگی‌ای که بیش از هر چیز دیگر جلب‌توجه می‌کند، گروهی یکپارچه از چراغ‌های ترمز است که توسط شرکت مرسدس به توده‌ای از ستاره تشبیه شده است! و امنیت رانندگی را افزایش می‌دهد.

* دریچه‌های هوای دایره‌ای شکل: همچنین در داخل کابین مرسدس سری E جدید، چیزی که جلب‌توجه می‌کند این است که دریچه‌های هوایی مربعی‌شکل به‌کار رفته در نسل قبل، جای خود را به دریچه‌های جدید و دایره‌ای شکل داده‌اند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zv3yJNlI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه