جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادنیوز ، قیمت طلا در بازارهای جهانی پس از اینکه سه روز متوالی روندی صعودی را به ثبت رسانده بود در روز جمعه متوقف شد و در حوالی مرز 1750 دلار نوسان داشت. همچنین امروز خبر رسید که تعداد اکانت هایی که حداقل یک بیت کوین دارند رکوردی تاریخی را جا به جا کرده است.

در هفته ای که گذشت بازدهی طلا نزدیک به صفر بود به این معنا که طلا تقریبا کار خود را در این هفته در جایی به پایان برد که هفته را آغاز کرده بود. سه روز صعودی طلا در سایه افزایش امیدواری به انعطاف پذیری فدرال رزرو در گام های بعدی اش اتفاق افتاد. در حال حاضر بازارها بیشتر بر روی افزایش نیم درصدی نرخ بهره در نشست ماه دسامبر حساب باز می کنند.

توقف قیمت طلا در بازارهای جهانی

عامل صعودی انتظارات درباره کاهش سرعت افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در روزی که گذشت تحت تاثیر یک خبر نزولی نیز قرار گرفت. چین اعلام کرد که تعداد مبتلایان روزانه به کرونا مجددا افزایش چشمگیری داشته است. با توجه به اینکه چین بزرگ ترین مشتری طلا به حساب می آید این خبر فشاری نزولی بر قیمت طلا وارد کرد.

این موضوع در هفته های آینده می تواند بر تمامی بازارها تاثیری منفی داشته باشد. در سالی که گذشت با اینکه نااطمینانی های ژئوپلیتیکی بالایی در جهان وجود داشت و همچنین تورم نیز بی سابقه بود، اما طلا نتوانست از این عاملان صعودی استفاده کند و دلیل اصلی آن نیز رشد نرخ بهره بانک های مرکزی بود.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/WpP09bXl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه