جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

هوآوی اخبار منتشرشده درباره فروش کسب وکار گوشی های پرچمدار خود را رد کرد.به گزارش زومیت، روز گذشته رویترز در گزارشی اعلام کرد که هوآوی قصد دارد کسب وکار ساخت تولید گوشی  پرچمدار از جمله سری پی و سری ام را بفروشد. این خبر که سروصدای زیادی به پا کرد، واکنش هوآوی را به همراه داشت و در بیانیه ای رسمی، خبر منتشرشده را تکذیب کرد. در بیانیه این شرکت چینی گفته شده است که همچنان به ساخت گوشی رده بالا ادامه خواهد داد.

هوآوی کسب وکار موبایل خود را نمی فروشد

به گزارش GSMArena، در بیانیه هوآوی به این موضوع اشاره نشده است که به چه صورت به فعالیت در حوزه موبایل ادامه می دهد. در حال حاضر هوآوی امکان تأمین تراشه برای گوشی های خود را ندارد. TSMC دیگر تراشه های HiSilicon را برای هوآوی تولید نمی کند و کوالکام و مدیاتک اجازه فروش تراشه به این شرکت را ندارند.

پس از وضع تحریم های مختلف توسط دولت ترامپ، شرکت های آمریکایی و بسیاری از شرکت های دیگر اجازه همکاری با هوآوی را ندارند و برای همکاری باید از دولت مجوز بگیرند. هنوز نمی دانیم دولت جدید آمریکا قصد پایان دادن به تحریم های هوآوی را دارد یا خیر.

در ادامه می توانید بیانیه رسمی هوآوی ایران را مشاهده کنید:

هوآوی می داند شایعات بی اساس بسیار زیادی پیرامون فروش احتمالی برندهای پرچمداری که تولید می کند، وجود دارد؛ این شایعات بی اساس هستند و هوآوی چنین برنامه ای ندارد. ما کاملا به تجارت گوشی های هوشمند خود پایبند هستیم و قصد داریم مسیر تولید و ارائه محصولات باکیفیت را با قدرت و با کمک تجربه هایی که تاکنون آموخته ایم، ادامه دهیم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/gt14MYBV
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه