سه شنبه, ۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

وب سایت لحظه آخر، سایتی مرجع در زمینه تورهای مسافرتی می  باشد که فعالیت خود را از سال 1391 آغاز کرده است. از آنجا که لحظه آخر وب سایتی معروف و پر کاربرد است، روزانه توسط بسیاری از افراد مورد بازدید قرار گرفته و تورهای زیادی به وسیله آن خرید و فروش می  شود. در این وب سایت علاوه بر تورهای مسافرتی، اطلاعاتی درباره مناطق گردشگری ایران و جهان نیز وجود دارد.

لحظه آخر، انتخابی هوشمند برای سفر های داخلی و خارجی

سایت لحظه آخر، مرجعی مطمئن و ارزان برای سفر

در سایت لحظه آخر شما می توانید تورهای مسافرتی را با قیمتی ارزان تر از سایت های دیگر تهیه نمایید. احتمالا تا به حال نام تور لحظه آخری به گوشتان خورده است؛ از آن جایی که مسئولین تور باید قبل از حرکت، ظرفیت تور را تکمیل کنند، دو الی سه روز پیش از حرکت، بلیط  ها و تورهای خود را حتی تا 70 درصد زیر قیمت می گذارند و در سایت لحظه آخر قرار می  دهند تا توسط علاقه  مندان خریداری شود. تعداد این تورها در سایت لحظه آخر بیشتر از سایر سایت بوده که این مسئله دست شما را در انتخاب تور مورد نظرتان بازتر می گذارد. 

خدمات ویژه ای که لحظه آخر را متمایز کرده است

یکی از خدماتی که به تازگی در وب سایت لحظه آخر ارائه شده، فروش تورها به صورت اقساطی می  باشد. این موضوع توسط کاربران سایت لحظه آخر بسیار مورد استقبال قرار گرفته  است. لازم به ذکر است که خرید تور اقساطی، به شرایط خاصی نیاز دارد که در ادامه به آن ها اشاره می  کنیم.

  1. اصل برگه پرینت گردش سه ماه اخیر حساب مبدا چک به همراه مهر بانک باید ارائه گردد و لازم است پیش از عقد قرارداد تسهیلات، تایید حساب متقاضی توسط واحد پشتیبانی گرفته شود.
  2. بازپرداخت اقساط به صورت دوره ای در مدت 4 الی 9 ماه انجام می گیرد و کارمزد 3 درصدی به ازای هر ماه از جمع ارزش تسهیلات محاسبه می  شود.
  3. صاحب چک ملزم به ارائه قبض برق یا تلفن محل سکونت خود می  باشد.
  4. اقساط به صورت یک ماهه یا دو ماهه تنظیم می  شوند و تعداد و مبالغ چک ها باید پیش از صدور توسط واحد پشتیبانی تایید شود.
  5. مدارکی که باید ارائه شوند شامل کپی شناسنامه و کارت ملی صاحب چک است؛ همچنین اگر سفر خارجی باشد، کپی گذرنامه همه مسافران الزامی می  باشد و برای سفر های داخلی نیز کپی کارت ملی همه مسافران باید ارائه گردد.
  6. مهلت سر رسید اولین چک در چک های دو ماهه، 45 روز است.
  7. فرد متقاضی مکلف است فرم سرمایه  گذاری را تکمیل کند و هر دو صفحه فرم خدمات گردشگری نیز باید به امضای او برسد.
  8. تنها شهر تهران به عنوان حساب مبدا چک پذیرفته می  شود.
  9. حداکثر تامین اعتبار مجاز، 50 درصد هزینه تور و حداکثر تا سقف 100,000,000 ریال می  باشد.
  10. چک  های اقساط صرفا می  توانند توسط یکی از مسافرین تور صادر شوند؛ همچنین صدور چک می  تواند توسط یکی از اقوام درجه یک مسافرین باشد به شرط آن که نسبت آن  ها از طریق ارائه کپی مدارک شناسایی احراز شود.
  11. صاحب چک می  بایست معرفی نامه  ای از سوی آژانس نمایندگی دریافت کند که امضا و مهر مدیر عامل بر آن درج شده  باشد.
  12. کپی قرارداد گشت با مهر آژانس و امضای مسافر به همراه تمام مدارک سفر از قبیل ویزا، پاسپورت و بلیط مسافران الزاما باید ارائه گردد.

لحظه آخر، انتخابی هوشمند برای سفر های داخلی و خارجی

محبوب ترین تور های سایت لحظه آخر کدامند؟

در ادامه این مطلب فهرستی از محبوب  ترین تورهای سایت لحظه آخر، در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

  • تور کیش
  • تور استانبول
  • تور دبی
  • تور زمینی آلانیا
  • تور اسپانیا
  • تور تفلیس
  • تور بارسلون
  • تور تایلند  ✅
  • تور آنتالیا نوروز
  • تور گرجستان
  • تور فرانسه
  • تور سریلانکا
  • تور مالدیو

لحظه آخر، انتخابی هوشمند برای سفر های داخلی و خارجی

سخن آخر

در این مطلب سعی شد تا اطلاعاتی درباره وب سایت لحظه آخر، خدمات و امکانات آن، در اختیار شما قرار بگیرد. با استفاده از خرید تور قسطی، می  توانید سفری رویایی را در کنار دوستان و عزیزان خود، تجربه کرده و از تعطیلاتی شاد، نهایت لذت را ببرید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bPp8UwPv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه