دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

همزمان با تایید مقام های ایران و آمریکا مبنی بر حصول پیشرفت در دور هشتم مذاکرات هسته ای که در وین در جریان است، قیمت فروش دلار آمریکا در مبادلات صبح روز گذشته در بازار آزاد تهران به پایین ترین حد در ۶ ماه گذشته رسید.

هر دلار آمریکا روز گذشته در بازار آزاد تهران تا ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد که ۴۵۰ تومان ارزان تر از نرخ پایانی معاملات هفته کاری گذشته بود. آخرین بار در جریان داد و ستدهای روز ۱۰ اوت ۲۰۲۱(۱۹ مرداد ۱۴۰۰) قیمت فروش ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومانی دلار آمریکا ثبت شده بود و پس از آن بهای فروش دلار در جریان یک روند صعودی طی معاملات هفته نخست دسامبر گذشته (هفته دوم آذر ۱۴۰۰) از مرز ۳۱ هزار و ۱۰۰ تومان نیز فراتر رفت ولی با آغاز دوباره مذاکرات هسته ای در وین با هدف احیای برجام و لغو تحریم های آمریکا سیر نزولی به خود گرفت.

قیمت دلار به پایین ترین حد در ۶ ماه گذشته رسید

بانک مرکزی ایران نیز روز گذشته نرخ رسمی عرضه دلار آمریکا در صرافی های تحت نظارت خود را ۵۱۲ تومان کاهش داد و به ۲۴ هزار و ۷۲۰ تومان رساند.

بهای هر یورو نیز در خرید و فروش های رور گذشته در بازار آزاد تهران تا ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان پایین آمد که پایین ترین حد از ۲۶ ژوئیه گذشته (۴ مرداد ۱۴۰۰) به شمار می رود.

بانک مرکزی ایران روز گذشته نرخ رسمی عرضه یورو را ۲۸ هزار و ۸۳۲ تومان اعلام کرد.

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید، روز جمعه و همزمان با ادامه دور هشتم مذاکرات وین میان ایران و کشورهای گروه ۱+۴ اعلام کرد که طی هفته گذشته پیشرفت قابل توجهی در این مذاکرات حاصل شده و و اگر ایران جدیت نشان دهد، رسیدن به توافق در چند روز آینده امکان پذیر خواهد بود.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران نیز در بدو ورود به آلمان برای شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ ابراز امیدواری کرد که گفت وگوهای ایران و ۱+۴ در وین منجر به رسیدن به یک توافق خوب در آینده نزدیک شود.

جدول کامل قیمت دلار و ارزهای معتبر

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/pMh33cdP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه