شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

چگونه فروش مغازه مان را چند برابر کنیم؟

چگونه فروش مغازه مان را چند برابر کنیم؟

متاسفانه بازار از رونق افتاده ای امروزه، همه کسب وکارها را دچار شک کرده است. این اتفاق سبب ورشکستگی و ضررهای زیادی برای صاحبان مشاغل شده است. به طوری که آمار مشتریان در حال خرید محصول از فروشگاه ها، کم کم رو به کاهش است. اما این اتفاق طبیعی است؟ مگر می شود افراد نیازهای خود را برطرف نکنند؟

درست است که شرایط اقتصادی مردم کمی دچار بحران شده و نگرانی هایی را به وجود می آورد؛ اما از وجود رقبای سرسختی هم چون فروشگاه اینترنتی هم نمیتوان غافل شد. تحقیقات نشان داده که 81 درصد از افراد یا قبل از خرید در اینترنت تحقیق کرده و یا خرید هایشان را از فروشگاه های اینترنتی انجام می دهند.

چگونه فروش مغازه مان را چند برابر کنیم؟

البته این موضوع خیلی عجیبی نیست؛ چرا که امروزه به قدری اینترنت در زندگی مردم نقش پیدا کرده که خواه ناخواه همه به آن نیاز پیدا می کنند. از همین رو طراحی سایت ، تاثیر مثبتی بر کسب و کارتان ایجاد می کند.

اما اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که فروشتان نسبت به قبل کاهش پیدا کرده است، پیشنهاد ما به شما ساخت وب سایت است.

البته توجه داشته باشید که هر نوع وب سایتی هم باعث توسعه کسب و کار نمی شود؛ چرا که در صورت عدم یادگیری روش های طراحی سایت، به راحتی شغلتان را از بین می برد.

در ادامه تاثیرات داشتن سایت اینترنتی بر کسب وکار را به شما ارائه می دهیم. سپس  بهترین راه ساخت سایت شخصی و یا فروشگاهی را معرفی می کنیم:

داشتن وب سایت چه تاثیری در فروش محصول دارد؟

مهم ترین تاثیرات طراحی وب سایت برای فروش محصولات را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. با ساخت وب سایت، اعتماد مشتریان را جلب کنید

اصلی ترین عاملی که توانایی تبدیل رهگذر به مشتری را داشته و در پیشرفت هر نوع کسب وکاری لازم بوده را می توان جلب اعتماد مردم نام برد. چرا که شما هر چقدر هم که محصولات با کیفیتی را به فروش برسانید، اما باز هم برای جذب مشتری نیاز به جلب اعتماد آن دارید. یکی از راه هایی که برای جلب اعتماد مشتریان استفاده شده را می توان به ساخت وب سایت اشاره کنیم؛ چرا که با وجود اینترنتی شدن اکثر کارها، افراد به مراکز دارای وب سایت معتبر با مجوز، بیش تر اعتماد می کنند. پس توجه داشته باشید که به محض گذراندن دوره اموزش ساخت فروشگاه اینترنتی، به دنبال مجوزهایی هم چون اینماد هم بروید.

چگونه فروش مغازه مان را چند برابر کنیم؟

  1. با داشتن سایت، فروش محصول را بیش تر کنید

حتما شما هم برای فروش بیش تر، اکثر وقت خود را داخل مغازه گذاشته و با استخدام چند فروشنده در شیفت های مختلف، سعی در استفاده بهینه از وقت دارید. در حالی که به جای این کار و صرف هزینه های بیش تر، فقط کافی است که فروشگاه اینترنتی بسازید.

در فروشگاه اینترنتی به راحتی تمامی محصولات را همزمان در معرض فروش گذاشته و در تمامی ساعات شبانه روز مشتری جذب می کنید.

  1. با ساخت وب سایت، دیگر نیازی به بازاریابی نخواهید داشت

بازاریابی یکی از مهم ترین اقداماتی بوده که در هر نوع کسب و کار وجود دارد. در گذشته افراد برای تبلیغ شغلشان، برگه های تبلیغاتی و یا کارت درست کرده و با این کار خود را به مردم نشان می دادند. اما امروزه با وجود فضاهای آنلاین، دیگر نیازی به پرداخت هزینه و آسیب به طبیعت نیست. شما می توانید تنها با داشتن وب سایت و تبلیغ آن در فضای مجازی، شغل خود را به همه مردم نشان داده و مشتریان را به خودتان جذب کنید.

  1. کسب و کارتان را گسترش دهید

اگر توجه کرده باشید، برخی از مشاغلی که در کار خود به موفقیت رسیده اند، دیگر محدود به شهر خود نمی شوند؛ بلکه تازه به فکر احداث شعبه های مختلف در سراسر کشور هم می افتند.

از طرفی ایجاد شعبه های حضوری مختلف در برخی از مشاغل، نیازمند وقت و هزینه های زیادی بوده که همه افراد از عهده آن برنمی آیند. اما اگر شما هم به فکر گسترش کسب و کار خود در شهرهای دیگر هستید، با داشتن وب سایت به راحتی فکرتان را عملی کنید.

چگونه فروش مغازه مان را چند برابر کنیم؟

اما چگونه وب سایت بسازیم؟

بسیاری از مردم عادی که سر رشته ای از این گونه مسائل ندارند، ساخت سایت فروشگاهی و یا شخصی را کار بسیار سخت و هزینه بری می دانند.

در حالی که راه های آسان تری هم مثل ساخت سایت فروشگاهی وجود دارد. مراجعه به وب سایت سازها به عنوان آسان ترین و کم هزینه ترین راه برای ساخت سایت شناخته می شود. وب سایت سازها دارای قالب های متنوعی بوده که سایتتان را بدون معطلی و دردسر به شما تحویل می دهد. تازه در بین تمامی وب سایت ها، پرتال امتیاز بیش تری را نسبت به بقیه کسب کرده است.

سایت ساز پرتال تمامی نکات آموزش طراحی سایت را به شما معرفی کرده و قدم به قدم به شما در ساخت سایت کمک می کند. هم چنین دارای ضمانت هفت روزه بوده و پس از جلب رضایت تان، هزینه بسیار مقرون به صرفه ای را دریافت می کند.

از طرفی قالب های موجود در پرتال، کاملا با انواع کسب وکارها هم خوانی داشته و انتخاب را برای همه افراد آسان می کند.

از همین رو اگر شما هم به فکر افزایش میزان فروش محصولاتتان با سایت های اینترنتی هستید، پیشنهاد می کنیم که حتما برای ایجاد سایت، سایت ساز پرتال را امتحان کنید.

تیم پشتیبانی پرتال از لحظه ساخت تا پس از استفاده از آن در کنار شما بوده و مشکلات فنی را هم برطرف می کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2n1sQu40
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه