جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز
معاون اشتغال وزارت کار:

برنامه حمایت از طرح های اقتصادی اشتغال زا

2 سال پیش ( 1400/12/26 )
 

معاون اشتغال وزارت کار، حمایت از طرح های اقتصادی اشتغال زا را از برنامه های مهم این معاونت عنوان کرد و از پرداخت ۲۹۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونا برای ۸۲۶۹ طرح با تثبیت اشتغال ۱۹ هزار و ۸۲۸ نفر خبر داد.

محمود کریمی بیرانوند در خصوص اقدامات صورت گرفته این معاونت در شش ماه گذشته در حوزه کارآفرینی به ایسنا، گفت: به منظور توسعه امور کارآفرینانه و بهره وری نیروی کار،   ۴۰۰ هزار کارآفرین در سطح کشور شناسایی و ۴۶۰ مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی ساماندهی شده است.

برنامه حمایت از طرح های اقتصادی اشتغال زا

وی افزود: ۵۰ هزار نفر ساعت آموزش مهارت های کارآفرینی به دانش آموزان دختر و پسر در رده های سنی ۱۲ تا ۱۸ سال نیز ارائه شده و جشنواره شناسایی و انتخاب ایده های برتر اشتغال زا و کارآفرینی در سراسر کشور با هدف توسعه و ترویج ایده پردازی برگزار شده است.

کریمی کاهش زمان صدور مجوز مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی به ۳ روز کاری و پشتیبانی از ۴۲ هزار مورد کسب و کار توسط مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی را از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه امور کارآفرینانه عنوان کرد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار در ادامه درباره پرداخت تسهیلات اشتغال زا به طرح های اقتصادی، گفت: یکی از برنامه های حوزه معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال، حمایت از طرح های اقتصادی اشتغال زا است که در این راستا ۹۵۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل اشتغال پایدار روستایی و عشایری برای ۳۰۵۲ طرح با اشتغال زایی ۹۲۸۴ نفر پرداخت شده است.

وی افزود: همچنین ۱۷۵ میلیارد تومان تسهیلات از محل تفاهم نامه با صندوق کارآفرینی امید برای ۶۹۰ طرح با اشتغال زایی ۴۶۵۹ نفر و ۲۹۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونا برای ۸۲۶۹ طرح با تثبیت اشتغال ۱۹ هزار و ۸۲۸ نفر پرداخت شده است.

معاون اشتغال وزیر کار، طراحی و اجرای اطلس الگوهای اشتغال کشور را از دیگر اقدامات این معاونت در ۶ ماه گذشته برشمرد و اظهار کرد: در حال حاضر ساماندهی نظام برنامه ریزی و سیاستگذاری اشتغال در کشور با همراهی دستگاه ها به منظور تکمیل اطلس الگوهای اشتغال زا در دست اقدام است. این اطلس سامانه ای هوشمند و مصور است که نشان می دهد در هر نقطه از کشور چه نهادی چه تعداد شغل را با چه الگویی و برای کدام مخاطب ایجاد کرده است.

به گفته کریمی بیرانوند، تاکنون طی مذاکره با بیش از ۷۰ دستگاه بیش از ۱۹۵ الگوی اشتغالزایی احصا شده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LBSak6Cw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه