جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بدون اغراق می توان گفت که iOS یکی از بهترین سیستم عامل های جهان است. شاید بسیاری از کاربران با خرید آیفون 13 برای اولین بار نتوانند به محیط و یا فضای سیستم عامل عادت کنند، اما پس از مدتی همه چیز کاملا فرق خواهد کرد. چرا که تمام کاربران گوشی های آیفون، پس از مدتی کار کردن با آن ، دیگر نتوانسته اند سراغ سیستم عامل اندروید بروند. این یک واقعیت انکارناپذیر است که برای بسیاری از طرفداران محصولات اپل اتفاق افتاده است. سیستم عامل iOS دارای امکانات و ویژگی های بسیار زیادی است که همیشه در حال به روزرسانی شدن است.

مهندسان شرکت اپل همیشه در تلاش هستند تا بتوانند نسخه های جدیدتر سیستم عامل iOS را مطابق نیاز مشتریانشان طراحی کنند. یعنی آن ها دقیقا می دانند که کدام امکانات جدید باید به نسخه ی بعدی اضافه شود. از طرفی دیگر، باگ ها و ایرادهای زیادی هم وجود دارند که باید در نسخه ی بعدی رفع شوند. تمامی این  موارد همیشه در به روزرسانی سیستم عامل رعایت می شوند. اما سیستم عامل iOS توانسته با افزودن امکانات جدید در نسخه ی ۱۴.۵، بسیاری از طرفدارانش را شگفت زده کند. افرادی که آیفون 13 پرو مکس دارند می توانند از این امکانات استفاده بکنند. البته تعداد موارد اضافه شده به آخرین آپدیت iOS بسیار زیاد است که ما فقط به چند مورد از آن ها در اینجا اشاره خواهیم کرد.

با آخرین آپدیت ای او اس چه امکاناتی به آیفون 13 پرو مکس اضافه شده؟

امکان جدید Face ID برای ماسک در دوران کرونا

تقریبا چند سالی می شود که ویروس کرونا در جهان جا خوش کرده و ظاهرا قصد رها کردن جان مردم را هم ندارد! یعنی حتی با روی کار آمدن آیفون 13 هم، ویروس کرونا در جهان ریشه کن نشده و بعید هم نیست که حتی پس از عرضه آیفون 14، این ویروس از بین نرود! در نتیجه، ماسک زدن تبدیل به یک کار عادی و همیشگی زندگی مان، مانند لباس  پوشیدن و... شده است. از آنجایی که حسگر اثر انگشت در آیفون، قبل انتشار ویروس کرونا حذف شده و تبدیل به Face ID شد، کسی فکر مشکلات بعد از آن را نکرده بود. چرا که Face ID در اکثر موارد قادر به تشخیص چهره با ماسک نبود.

این موضوع کسانی که آیفون 13 و یا نسخه هایی دیگری که به جای حسگر اثر انگشت Face ID داشت را دچار مشکلات متعدد کرد. یعنی این کاربران در اکثر مواقع مجبور به درآوردن ماسکشان بوده و خطرات زیادی آن ها را در محیط های شلوغ و آلوده تهدید می کرد. با این که روش های باز کردن قفل صفحه توسط اپل واچ هم روی کار آمد، اما فقط برای کسانی مفید بود که این ساعت هوشمند را داشتند. خوشبختانه در آپدیت جدید فعلی در سیستم عامل iOS، این مشکل رفع شده و شما می توانید حتی با وجود ماسک تان هم، قفل امنیتی گوشی تان را باز کنید.

با آخرین آپدیت ای او اس چه امکاناتی به آیفون 13 پرو مکس اضافه شده؟

اضافه شدن ایموجی های جدید و بسیار جذاب

کمتر کسی را می توان پیدا کرد که از ایموجی ها استفاده نکند. حتی بسیاری از افراد میان سالی که تازه وارد دنیای تکنولوژی شده اند هم از ایموجی ها در چت هایشان استفاده می کنند! در واقع ایموجی ساده ترین روش برای بیان احساساتمان است. برای مثال، اگر حوصله بیان کردن این که حالتان خوب نیست را نداشته باشید، فقط کافی است یک ایموجی غمگین بگذارید تا طرف مقابلتان بداند که حالتان خوش نیست. اما طراحی ایموجی ها هم به مرور زمان بیشتر و بیشتر شد. حالا فرقی ندارد گوشی شما آیفون 13 و یا نسخه ی دیگر باشد ، با به روزرسانی سیستم عاملتان، ایموجی های بیشتری را در آن مشاهده خواهید کرد.

با استفاده از این ایموجی ها می توانید اشکال مختلف و متعددی را مشاهده کنید که هر کدام برای اهداف خاصی ساخته شده اند. جالب است بدانید که شرکت اپل همیشه به جزئیات توجه بیشتری می کند. این موضوع را می توانیم در تمام بخش های سیستم عامل iOS به وضوح مشاهده کنیم. چرا که همیشه جزئیات و امکانات زیادی در آن اضافه می شود و ما را به طور کلی غافلگیر می کند. حالا می توانیم این موضوع را در قسمت ایموجی ها به خوبی مشاهده کنیم. شما با به روزرسانی سیستم عاملتان، متوجه ایموجی های جدید و بسیار جذابی خواهید شد که می توانید از آن ها استفاده بکنید.

پشتیبانی از تکنولوژی 5G در دو سیم کارت به طور هم زمان

تکنولوژی 5G با این که مانند نسل قبلی اش 4G، در همه جای دنیا به صورت گسترده رایج نشده است، اما می تواند سرعت بسیار زیادی داشته باشد. سنجش سرعت نسل 5G بسیار حیرت آور بوده و به طور کلی تحولی عظیم در سرعت اینترنت ایجاد کرده است. همان طور که می دانید آیفون 13 و نسل قبلی اش 12 مجهز به تکنولوژی 5G هستند. برخی گوشی های آیفون که از این تکنولوژی برخوردار بوده و 2 سیم کارته هستند، تا قبل از به روزرسانی سیستم عامل iOS، در این مورد مشکل عدم پشتیبانی از 5G به طور هم زمان را داشتند. یعنی فقط یکی از دو سیم کارت شما از نسل 5G پشتیبانی می کرد و به صورت هم زمان باهم قابل استفاده نبود.

با آخرین آپدیت ای او اس چه امکاناتی به آیفون 13 پرو مکس اضافه شده؟

حالا با آخرین نسخه iOS، اگر گوشی آیفون تان دو سیم کارته باشد و از تکنولوژی 5G هم پشتیبانی بکند، می توانید به راحتی از هر دو سیم کارت آن استفاده بکنید. یعنی هر دوی آن ها از 5G پشتیبانی خواهند کرد. این موضوع می تواند برای تمام کسانی که نیاز به 5G بودن هر دو سیم کارتشان دارند، بسیار مناسب باشد. فقط کافی است که نسخه سیستم عاملتان را به روزرسانی بکنید تا خودتان متوجه تغییراتش شوید. پس از به روزرسانی سیستم عامل iOS، هر دو سیم کارتتان هم از 5G پشتیبانی خواهند کرد. همان طور که توضیح دادیم، آیفون 13 هم دارای تکنولوژی 5G بوده و می توانید در آینده ای نه چندان دور، از این امکان ویژه  هم، بهره مند شوید.

آیفون 13 پرو مکس خود را از بازرگانی سیب تهیه کنید

شما می توانید برای خرید آیفون 13 پرو مکس و یا اپل واچ، از طریق بازرگانی سیب اقدام کنید. بازرگانی سیب بهترین شرایط را برای خرید آیفون 13، اپل واچ و یا ایرپاد در اختیارتان قرار خواهد داد. چرا که می توانید فقط 40 درصد هزینه آیفون 13 پرو مکس را به صورت نقدی و مابقی را اقساطی پرداخت کنید. این موضوع فقط برای آیفون 13 صدق می کند. چرا که برای خرید اقساطی اپل واچ و ایرپاد، نیازی به پیش پرداخت نخواهید داشت. برای خرید اقساطی محصولات اپل از بازرگانی سیب، باید حتما به صورت حضوری و به همراه دسته چک تان به فروشگاه مراجعه بکنید. اگر قصد داشتید در مورد خرید اقساطی از بازرگانی سیب، اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید به وب سایت این فروشگاه مراجعه کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/07SdMEan
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه