پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

آشنایی با متخصص پوست و مو در تهران

یک متخصص پوست و مو در تهران می تواند خدمات زیادی جهت زیبایی و درمان پوست به شما ارائه دهد. در حالی که بسیاری از مردم در سال های اخیر به مراقبت بیشتر از پوست و موی خود روی آورده اند، اما هنوز عده ای هستند که لزومی نمی بینند که از پوست و موی خود مراقبت کنند.

باید بدانید که پوست و مو از ارگان های مهم بدن هستند که بیماری های مربوط به خود را دارند و نیاز است که از آن ها مراقبت شود. غافل شدن از آن ها نه تنها ما را درگیر بیماری می کند، بلکه بر زیبایی ما نیز تاثیر منفی می گذارد.

برای پیدا کردن یک دکتر پوست و مو در تهران لازم نیست که زمان زیادی صرف کنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید، استفاده از سایت دکتر با من است.

 

خدمات زیبایی متخصصین پوست و مو چیست؟

این روزها تعداد زیادی متخصص پوست و مو در تهران در کنار درمان بیماری های مربوط به پوست و مو کارهای مربوط به زیبایی را هم انجام می دهند.

همین جا باید اشاره کنیم که خدمات توسط افرادی که تخصصی در زمینه پوست و مو ندارند نیز انجام می شود، اما برای اطمینان از درست انجام شدن این کار با توجه به حساسیت آن به شما توصیه می کنیم که نزد متخصصان پوست و مو مراجعه کنید.

در ادامه به برخی از خدمات زیبایی خواهیم پرداخت.

·       تزریق فیلر

یکی از مهم ترین گام هایی که برای از بین بردن چین و چروک های پوست ابداع شده است، فیلر یا پرکننده به شمار می آید. علاوه بر از بین بردن آثار پیری روی پوست از این ماده برای برطرف کردن عیوب صورت نیز استفاده می شود.

از دیگر کاربردهای فیلر می توانیم به برطرف کردن افتادگی پوست صورت، درمان چین و چروک ها، تغییر زاویه صورت، حجم دهی به گونه ها و لب ها و دیگر اجزای صورت اشاره کنیم.

·       تزریق ژل

یکی دیگر از شیوه های زیباسازی پوست که برای از بین بردن مشکلات ظاهری نیز مورد استفاده قرار می گیرد، تزریق ژل است. در این شیوه متخصص پوست و مو در تهران یا دیگر شهرها به قسمت هایی از پوست که دچار افتادگی شده اند، ژل تزریق می کند که حالت صاف به خود بگیرند.

جنس این ژل ها معمولا از هیالورونیک اسید، سلول های چربی یا کلاژن هستند. کاربرد دیگر تزریق ژل برای درمان چین و چروک های پوستی، گونه سازی، رفع مشکلات لب و گونه و زاویه سازی صورت است.

·       بوتاکس

بوتاکس یکی از محبوب ترین شیوه های جوان سازی و زیباسازی پوست به شمار می آید که به خاطر تاثیر مثبت آن عده زیادی از این روش استفاده می کنند. این ماده در اندازه های مشخص به قسمت هایی از پوست صورت تزریق می شود که دچار افتادگی یا چین و چروک شده اند.

·       لیزر

این روزها در هر مرکز زیبایی که پایتان را بگذارید، می توانید یک دستگاه لیزر ببینید، چون این دستگاه در حال حاضر برای اهداف متنوعی جهت جوانسازی مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل طیف گسترده ای از مردم به دلایل متفاوت از این دستگاه استفاده می کنند.

لیزر همان اشعه مادون قرمز است که به پوست تابانده می شود. از این اشعه می توانیم برای درمان لکه های پوستی، رفع جای جوش، درمان افتادگی و شلی پوست صورت و تحریک کلاژن سازی استفاده کنیم. همینطور عده زیادی از مردم برای روشن کردن پوست و از بین بردن موهای زائد از لیزر بهره می برند.

آشنایی با متخصص پوست و مو در تهران

·       لیفت صورت

از لیفت صورت برای درمان افتادگی پوست صورت، درمان غبغب و درمان پیری پوست استفاده می کنند. در این درمان پوست کشیده می شود و به این صورت چین و چروک ها برطرف می شوند. این روش برای جوانسازی پوست افراد مسن شیوه مناسبی است.

 

·       اسکراب یا لایه برداری

اسکراب یا همان لایه برداری پوست به صورت خانگی نیز می تواند انجام شود. این کار به طور مرتب به جوانسازی پوست کمک زیادی می کند. برای این کار می توانید به مراکز زیبایی نیز مراجعه کنید. متخصص پوست و مو در تهران در این روش از انواع کرم ها، ماسک های تخصصی صورت یا داروها استفاده می کند.

با استفاده از اسکراب های مخصوص و دستگاه های حرفه ای برای اسکراب، متخصصان لایه های سطحی و مرده پوست را جدا می کنند و در نتیجه عمق پوست پاکسازی می شود.

·       برنزه یا ایر براش کردن پوست

اگر احساس می کنید که رنگ پوست شما دچار مشکل شده است و تمایل دارید آن را اصلاح کنید، می توانید به یک متخصص پوست و مو مراجعه کنید. حتی می توانید برای برنزه کردن نیز نزد این متخصصان بروید.

باید به این نکته دقت داشته باشید که این کار تنها باید توسط یک متخصص پوست و مو انجام شود، چون یک شیوه تخصصی به شمار می آید.

در پایان

در این مقاله هدف ما این بود که انواع خدمات زیبایی را به شما معرفی کنیم. زیبایی در ظاهر و اعتماد به نفس انسان ها تاثیر زیادی می گذارد. حتی ممکن است نظر دیگران را نیز راجع به شما تغییر دهد. بنابراین ظاهر زیبا می تواند در موفقیت شما نقش مهمی ایفا کند.

برای این منظور شما باید به یک متخصص پوست و مو در تهران مراجعه کنید. ما در این مقاله نحوه دسترسی به یک متخصص پوست و مو در شمال تهران و دکتر پوست و مو در غرب تهران را به شما معرفی کردیم. با مراجعه به سایت دکتر با من می توانید به راحتی یکی از این متخصصین را پیدا کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/dOD63kgB
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه