سه شنبه, ۲۹ اسفند(۱۲) ۱۴۰۲ / Tue, 19 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امرزو به نقل از سایت طلا، قیمت طلا که پنجشنبه صبح در زیر ۱۸۲۰ دلار قرار داشت، توانست به بالای ۱۸۴۰ دلار صعود کند. هم اکنون قیمت هر اونس طلای جهانی در عدد ۱۸۴۷ دلار قرار که صعود قدرتمندی را نشان می دهد.

کارشناسان بر این باورند که مهم ترین عامل رشد قیمت طلا در روز های پایانی هفته گذشته را می توان داده های ضعیف اقتصادی دانست که حاوی هشدار مهمی درباره رشد اقتصاد جهانی است.

صعود قیمت طلا بر خلاف پیش بینی کارشناسان

این داده ها باعث شدند تا ارزش دلار آمریکا به شکل قابل توجهی کاهش یافته و در نتیجه طلا فضای بیشتری برای رشد پیدا کند. طی هفته های اخیر رشد شدید دلار آمریکا باعث شده بود تا قیمت طلا به پایان ترین سطح چند ماهه خود برسد.

البته باید توجه داشت که به دلیل جو نزولی غالب حاکم بر بازار فلزات گرانبها طلا در ادامه مسیر صعودی خود با مقاومت های شدید رو به رو خواهد شد. خریداران طلا باید این فلز ارزشمند را به بالاتر از ۱۸۵۰ دلار سوق دهند.

جروم پاول رئیس فدرال رزرو در سخنرانی هفته گذشته خود اشاره کرد این بانک قصد دارد تورم را کاهش داده و به محدوده پیش بینی شده برساند. وی اشاره کرد که در حال حاضر هدف این بانک کاهش تورم است حتی اگر این موضوع باعث کاهش رشد اقتصاد شود.

این اظهارات پاول نگرانی ها نسبت به رشد اقتصاد جهانی را افزایش داد. بالا رفتن این نگرانی ها در میان سرمایه گذاران به همراه عوامل دیگری چون قرنطینه های شدید شهر های بزرگ کشور چین، ادامه جنگ میان روسیه و اوکراین و همچنین داده های اقتصادی منفی، به رشد قیمت طلا کمک می کند.

جدول کامل قیمت دلار و ارزهای معتبر

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/RVtYu42e
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورپرده پذیراییلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه