پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت قوطی ستونی 14 سنگین اعلام شد

امروزه در صنایع مختلف اعم از ساختمان سازی یکی از مهم ترین و رایج ترین لوازم فلزی که کاربرد بسیاری دارد، قوطی های پروفیل ستونی می باشد. قوطی ستونی در حقیقت یک نوع پروفیل به شمار می آید که از ورق نوع سیاه تولید و ساخته می شود و معمولا در ساخت ستون های ساختمان و انبار ها، ساخت سوله و کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. اما این قوطی ها در سایز های مختلفی به بازار عرضه می شوند که این راهنما قصد دارد در مورد قوطی ستونی 14 سنگین صحبت کند. پس تا انتها ما را همراهی کند.

استفاده از قوطی ستونی 14 سنگین در انواع پروژه ها، صنعتگران و معماران را ملزم می کند تا به دنبال قیمت به روز این محصول باشند. البته متاسفانه نواسانات ارزی به منابع توزیع کنند این محصول اجازه نمی دهد تا قیمت دقیقی از قوطی ستونی در ابعاد مختلف را ارائه دهند.

سایز، ضخامت، نوع استاندارد، حالت و حتی محل بارگیری می تواند بر روی قیمت قوطی ستونی 14 سنگین و قیمت تیرآهن ۱۶ تاثیر گذار باشد. بنابراین ما سعی می کنیم عواملی چون وزن، ابعاد، ضخامت و... که در قیمت انواع قوطی تاثیر دارد را برای شما شرح دهیم.

همانطور که گفته شد عوامل بسیاری بر قیمت قوطی ستونی 14 سنگین و سایز های دیگر آن تاثیر گذارند، اما اگر بخواهیم به شکل کلی به این موارد بپردازیم می توان به عواملی چون: سایز و ابعاد قوطی آهنی، ضخامت، کارخانه تولید کننده و شرکت یا برند محصول، نحوه بارگیری و اب و هوای جاده ای، وزن قوطی ستونی 14 سنگین، جنس ورق به کار رفته برای ساخت قوطی، قسمت فروش، حالت، نوع محصول، میزان عرضه در بازار، میزان در دسترس بودن مواد اولیه و تجهیزات لازم برای ساخت قوطی ستونی 14 سنگین، اشاره کرد. اما شاید برایتان سوال پیش بیاید که هزینه کردن برای خرید قوطی ستونی ارزش دارد؟! این وسیله فلزی چه کاربرد هایی را می تواند برای ما داشته باشد؟!

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که قوطی یکی از مصالح مهم ساختمانی می باشد که می تواند کاربرد های متنوعی را در صنایع گوناگون رقم بزند. از کاربرد های مهم قوطی ها می توان به موارد چون: استفاده در ساخت و ساز ساختمان و عمران، صنایع ماشین سازی و حمل و نقل های عمومی، تولید و ساخت اتاق انواع خودرو های سنگین، تولید وسایل نظامی، ساخت پل و انواع برج های بزرگ فلزی، ساخت انواع ماشین آلات و چرثقیل های سنگین و دیگر پروژه های عظیم اشاره کرد.

نکته قابل توجه این است که در ساختمان های چند طبقه از قوطی ستونی نمی توان استفاده کرد؛ زیرا در هنگام اتصال تیر به ستون می بایست داخل آن تقویت صورت گیرد که این کار را قوطی های ستونی نمی توانند انجام دهند. دلیل اینکه تقویت سازی در قوطی ها صورت نمی گیرد این است که به داخل مقطع دسترسی نداریم مگر اینکه مقطع را در ناحیه اتصال تیر به ستون برش دهیم که این کار اصلا درست نمی باشد. به طور کلی هر قدر که امکان پذیر باشد بتوانیم یک مقطع را به شکلی قرار بدهیم که بالاترین فاصله از مرکز سطح خود را داشته باشد استاندارد تر است؛ زیرا استحکام بسیار بیشتری خواهد داشت. در ضمن شما می توانید برای اطلاع از نرخ قوطی ستونی 14 سنگین واستعلام قیمت آهن آلات به فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت به عنوان بهترین مرجع فروش انواع لوازم ساخت و ساز درجه یک ساختمانی مراجعه کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4U6D5PJ3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
سهیل :
1 سال پیش
ممنون از مطلب مفیدتون با توجه به تجربه من به نظرم مجموعه بازرگاني ثامن تجارت که از سال 1393 فعاليت خودش رو تو زمينه خريد و فروش و تامين جامع از انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی و همچنین انواع تفلون وپلیمر آغاز کرده. یکی از بهترین مجوعه های صنعتی در حال حاضر در کشور که خدمات زیادی به مشتریان ارائه میده
مهندس جوادی :
1 سال پیش
کسی از قیمت تیرآهن 16 خبر داره؟؟
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه